Er det mulig å vite hvordan man garderer kamper uten å gjøre det manuelt?
Jeg mener ikke gardere kamper, men spille flere rekker med de tre samme kampene. Tre rekker ; tre kamper. Slik at jeg kun trenger 2/3 riktige for å få gevinst.
Hadde vært forfriskende med et svar.
Litt sent svar dette da, men men...
Hvordan du går frem avhenger av hvilken bookie du bruker. Løsningene for å komponere den ferdige spillekupongen er forskjellige. Men hos de aller fleste, som hos Norsk Tipping sin langodds, velger du "systemspill" etter at du har plukket dine tre kamper. Det vil da utgjøre tre dobler. A-B-C = AB-AC-BC.
Fyller du ut flere kamper, f.eks. fire, øker selvfølgelig antall dobler i systemspillet, og muligheten åpner seg for å spille f.eks. tripler i tillegg. Men du kan også velge å kun spille dobler (elller tripler for den del).
Hos Centerbet (som jeg bruker ofetst) har du dessuten mulighet til å velge deg "banker" i systemet. Det er kjekt i de tilfeller du er bombesikker :twisted: på en kamp og ønsker å dra med den i flere kombinasjoner.
Det skal være en smal sak å forstå når du først har klikket deg inn og valgt kamper. Hos de aller fleste går det å klikke i vei og prøve seg fram uten å ha logget inn. Lykke til!