20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tipping på internett  (Lest 7644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Tipping på internett
« Svar #15 på: 19. Juni 2006, 20:28 »
Det GÅR faktisk an å tippe på 2.lag på NordicBet. Gimse-Melhus 2 ligger nå ut for spill faktisk. 5.div det..

plebbster

• Gjest
Tipping på internett
« Svar #16 på: 19. Juni 2006, 20:30 »
Spiller du på Melhus 2?

Jeg er med på å tippe stort hvis du fikser resultatet på forhånd. Kampfiksing i 5. divisjon er spennende.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tipping på internett
« Svar #17 på: 19. Juni 2006, 23:15 »
Nei jeg spiller ikke på Melhus 2, men har "inside-information". Kjenner noen som spiller der. Gimse er erkefienden til Melhus, og da har jeg hørt rykter om at Melhus 2 tar med spillere fra A-laget for å slå Gimse. For all del, Gimse er et godt lag, så det blir alt annet enn walk-over. Men jeg sier at oddsen på 2.55 på bortebane er brukbar.

plebbster

• Gjest
Tipping på internett
« Svar #18 på: 19. Juni 2006, 23:23 »
Kan du ikke bare få fikset en kamp da?

Er hypp på mye penger nå.

EDIT: Gi meg telefonnummeret til treneren på PM. Høre om han er interessert. 8)

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tipping på internett
« Svar #19 på: 19. Juni 2006, 23:57 »
Hehe, jeg tror nok ikke jeg er i stand til å fikse noen kamper som helst er jeg redd.. Så du får nok alliere deg med noen andre

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tipping på internett
« Svar #20 på: 20. Juni 2006, 00:53 »
5 div ? Er ikkje Bømlo der og da ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
Tipping på internett
« Svar #21 på: 13. Juli 2006, 12:09 »
Er det mulig å vite hvordan man garderer kamper uten å gjøre det manuelt?

Jeg mener ikke gardere kamper, men spille flere rekker med de tre samme kampene. Tre rekker ; tre kamper. Slik at jeg kun trenger 2/3 riktige for å få gevinst.
Hadde vært forfriskende med et svar.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Tipping på internett
« Svar #22 på: 03. Aug. 2006, 17:36 »
Sitat fra: "plebbster"
Er det mulig å vite hvordan man garderer kamper uten å gjøre det manuelt?
Jeg mener ikke gardere kamper, men spille flere rekker med de tre samme kampene. Tre rekker ; tre kamper. Slik at jeg kun trenger 2/3 riktige for å få gevinst.
Hadde vært forfriskende med et svar.

Litt sent svar dette da, men men...
Hvordan du går frem avhenger av hvilken bookie du bruker. Løsningene for å komponere den ferdige spillekupongen er forskjellige. Men hos de aller fleste, som hos Norsk Tipping sin langodds, velger du "systemspill" etter at du har plukket dine tre kamper. Det vil da utgjøre tre dobler. A-B-C = AB-AC-BC.

Fyller du ut flere kamper, f.eks. fire, øker selvfølgelig antall dobler i systemspillet, og muligheten åpner seg for å spille f.eks. tripler i tillegg. Men du kan også velge å kun spille dobler (elller tripler for den del).
Hos Centerbet (som jeg bruker ofetst) har du dessuten mulighet til å velge deg "banker" i systemet. Det er kjekt i de tilfeller du er bombesikker :twisted:  på en kamp og ønsker å dra med den i flere kombinasjoner.

Det skal være en smal sak å forstå når du først har klikket deg inn og valgt kamper. Hos de aller fleste går det å klikke i vei og prøve seg fram uten å ha logget inn. Lykke til!
Livet er svart/hvitt!

plebbster

• Gjest
Tipping på internett
« Svar #23 på: 10. Aug. 2006, 11:59 »
Takk for svar. Mitt svar kommer vel også " litt " seint. Jeg kunne Norsk Tipping sin fra før av. Det var allikevel greit at du brukte den som eksempel. På NordicBet kan man bare sette et tall inn på " dobbelt " istedenfor " akkumulator " som tar alle kampene i en kupong. Ja, dere skjønner det hvis dere ser det.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tipping på internett
« Svar #24 på: 26. Des. 2006, 15:11 »
På tide å få opp en tippetråd igjen!  :D

Har slengt inn en kupong på expekt i dag, men det gikk til helvette..hehe..Noen oddstipps?

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tipping på internett
« Svar #25 på: 30. Jan. 2007, 21:30 »
Du må iallefall ikke spørre meg om oddstips, for jeg vinner aldri! Skikkelig frustrerende...
Men nå tipper ikke jeg så fryktelig mye heller at det gjør noe. Skal kanskje begynne å tippe litt mer, så jeg kan tape enda flere penger  :-\

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 31. Jan. 2007, 17:05 »
Newcastle H
Bolton H med 0-1 i handicap.
Chelsea skal vinne 1-0
Mange fine veddemål i Man U kampen:
H med 0-1 i handicap. At Man U skal score i begge omgangene. At Ronaldo skal score.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 31. Jan. 2007, 23:53 »
Ok fornøyd med tipsa...

GandalfGrey1

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05. Feb. 2007, 10:53 »