20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva er du mest lei av å høre om?  (Lest 16668 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Hva er du mest lei av å høre om?
« Svar #15 på: 18. Juni 2006, 12:13 »
Det er vel ingenting som er galt med å bruke stor mengder brunkrem, Hans Emil? :oops:

Cristiano Ronaldo er oppskrytt så det holder. Det han gjør er å få ballen, danse litt foran damene før han filmer/mister ballen/skyter elendig. Spillet hans er en belastning for laget han representerer. Det verste av alt med C. Ronaldo er at han får alle fjortissjentene til å holde med Portugal, noe som er en smule irriterende hvis de når langt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Juni 2006, 13:43 »
Masse rart som he blitt skreve her azz. Må sei Det faktisk er Joakim som he mest fornuftig og sei. Personlig er eg ikkje lei av nogen av det tingene så lenge det handler om fotball så er det underholdene nok. For og det d sånn Vil heller høyra om Rooneys skade ein ekstra gong enn om Aylar Lie sitt nye PR rosjekt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Juni 2006, 14:29 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Eg er drit lei av Cristiano Ronaldo som mange hevder er blant dei beste spelarane i verda. Må berre le av denne brunkrems guten her, makan til oppskrytt spelar!

DER kan jeg være enig.
Jeg er dritt lei av at alle såkalte eksperter skal skryte C. Ronaldo langt pokker opp i skyene.
Ja, han har stor fart, og ja, han har god teknikk, og ja, han er veldig god til å drible i stor fart. MEN, det er så og si alt han har. Gutten mangler en stor andel fotballforståelse, han har ikke spesielt gode innlegg, og han har en lei tendens til å prøve å gjøre alt sjøl, når det er et langt bedre alternativ å finne en medspiller å spille ballen til.

Det hjelper ikke Ronaldo at hun alltid skal drible av en spiller før han spiller ballen videre. På den måten ødelegger han mange gode angrep, ved å sinke spillet, og la motstanderen få tid til å komme tilbake. Vi ser det stadig for Man Utd og vi ser det også for Portugal.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #18 på: 18. Juni 2006, 16:07 »
Sitat fra: "Joakim"
Nå misforstår du poenget totalt, Lasse.
Som salige Bill Shankley en gang sa. "Fotball er ikke et spill på liv og død. Det er langt mer alvorlig enn som så". Og det har han evig rett i.
Og spesielt gjelder det for engelske fotballsupportere, og det engelske landslaget.

Som BBC-kommentator John Motson har sagt, "A Rooney injury's a worry for everyone". Og kommentatoren fra FIFA-spillene har evig rett han også.

Rooneys skade var fullstendig krise for hele fotballgale England. Ja, selv Dronningen burde være bekymret over Rooneys skade.

Rooney er så inn i hampen viktig for det engelske landslaget, at tidspunktet hans skade kom på var det aller aller verste som kunne skje.
Om Dronningen hadde strøket med i samme slengen tror jeg den fotballgale delen av landet knapt hadde hevet et øyebryn. Rooneys skade var mer enn grunn nok til å fire flagget  ned på halv stang.

Har jeg satt det hele i perspektiv for deg?

Av alt uviktig her i verden er fotball det viktigste av alt.

Ja, du sier akkurat det som irriterer meg! Jeg HATER at folk tror slikt om Rooney!!! Han er så ufyselig oppskrytt at jeg får vondt langt, langt inne i enderøret mitt hver gang jeg hører navnet hans, skaden hans, og at England ikke kan vinne VM uten han.

Når har England vist at de ikke har sjangs uten han? Har de tapt så jævla mye uten han? Og om de har tapt, så hadde de nok ikke vunnet med Rooney på laget. Han er akk en lagspiller, ikke noe mer, ikke noe mindre.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19. Juni 2006, 15:09 »
Rooney er så aldeles ikke oppskrytt. Han er faktisk så god.

England kan ikke vinne vm uten Rooney, fordi det ikke finnes noen annen spiss i England av Rooneys kaliber. Gutten er så til de grader bevegelig. Han løper på alt. Han er en meget god målscorer, og han er en meget dyktig tilrettelegger. Han er kjapp, teknisk god, fysisk sterk og har god balanse.
Rooney er en spillertype som det ikke finnes maken til. Verken i Man Utd eller i det engelske landslaget. Rooney er kanskje en idiot, men han er en fabelaktig fotballspiller, som betyr enormt mye for det engelske landslaget.

Det er bare ikke til å komme utenom. Da han ble skadet i EM 04 ble England veldig svekket offensivt. Og det gikk et stønn gjennom hele fotball-England da Rooney ble skadet mot Chelsea i tredje siste ligakamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #20 på: 19. Juni 2006, 15:55 »
Jeg er enkelt og greit bare uenig med deg. Mener hans evner er VELDIG overvurdert, og jeg blir ENDA mer forbanna hver gang noen sier England kan vinne VM MED Rooney, men er hjelpesløse uten.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
« Svar #21 på: 19. Juni 2006, 16:06 »
Under EM 2004 viste Rooney hva han kunne. Jeg fikk tårer i øynene av å se på Englands spill da de holdt på som verst.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 27. Juni 2006, 02:15 »
Jeg er mest lei av å høre om at lag som starter dårlig er ofte de som vinner turneringen. Og lei av også at lag som spiller strålende fotball i starten på mesterskapet(Argentina, Spania), nesten blir kritisert for å ha brennt for mye krutt for tidlig. Greit nok det har skjedd før i vm historien at lag som har sliti endel har kommet til å vinne, men i de 2 siste vm'ene har det jo ikke vært slik i det hele tatt. Både Frankrike og Brasil imponerte i gruppespillet både i 98 og 2002. Men dette kommenterer de aldri. Virker som de tror at lagene som imponerer i begynnelsen, vil ha en ulempe senere i mesterskapet.
Det er jeg lei av å høre  8)
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 27. Juni 2006, 02:28 »
Mhm, det og Rooney.
Så heia Tyskland!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 27. Juni 2006, 02:32 »
Er lei av Italia.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 27. Juni 2006, 03:04 »
Alltid vært lei Italia. De kan ryke og reise, hele jævla Italia og klubblagene og fascistsvina der nede!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 27. Juni 2006, 03:08 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Alltid vært lei Italia. De kan ryke og reise, hele jævla Italia og klubblagene og fascistsvina der nede!

Satser på at Juventus, Milan og Fiorentina + flere rykker ned.  :lol:
Da blir mangen spillere lagt ut for salg.... :lol: Toni... Blir nesten revet med.  :P
iverpool FC

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05. Juli 2006, 16:26 »
Til vanlig er jeg mest lei av å høre om GAMSTEN OG RIISE.
Hver lørdag det siste året, står det på forsiden på vg nett:
GAMSTEN FRA START eller GAMSTEN INVOLVERT I MÅL.
GAMSTEN OG BLACKBURN VANT FORTJENT.
jeg driter i gamsten og det utrolig latterlige heste navnet han har fått.
GAMSTEN MED UTROLIG FRISPARK, sto det en gang.. "oi" tenkte jeg. "har han skåret?"  så går jeg inn og leser. der har gamsten truffet stang ut på et frispark. Håper det bare er første sesongen.. slik var det med riise åg en stund, mend nå har gamsten tatt over heler vgnett på lørdager.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05. Juli 2006, 16:27 »
i tilleg har vg hatt "gamstens påskequiz"  
"gamstens vm quiz" og lignende.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #29 på: 05. Juli 2006, 20:14 »
Er lei av aa hoere om hofteskaden til Ameobi og hvor god han visstnok skal bli naar han blir skadefri. Tragisk at vi lot Chopra dra!