20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva er du mest lei av å høre om?  (Lest 16657 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Hva er du mest lei av å høre om?
« på: 15. Juni 2006, 18:58 »
Jeg merker at jeg begynner å bli mektig lei av Ronney og hans skade. Utrolig at en skade kan få så mye spalteplas i media. Jeg er rett og slett lei.

Hva er du mest lei av under årets fotball-VM?

Kom gjerne med flere alternativ, har bare kjapt plukket ut tre stykker her jeg.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 15. Juni 2006, 19:00 »
Du har plukket ut 3 :)

Og jeg er ikke lei noe av det...

plebbster

• Gjest
« Svar #2 på: 15. Juni 2006, 20:03 »
Generelt er jeg mest lei av å høre om politikk. På fotballfronten er det vel skaden til Wayne Rooney. Jeg syntes det bare var spennende å høre om Beckhams mange blondiner da han var utro.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3 på: 15. Juni 2006, 20:36 »
Herlig tråd, jeg er i ekstase. For ordens skyld, rangerer jeg de tre alternativene.

3. Beckham og blondinene hans

Joda, du har helt rett i påstanden din her, Nufcern. Man blir litt smålei av alt snakket rundt David Beckham, og hvor mange ganger han har vært utro. Det begynner å bli litt småirriterende, men siden det ikke forekommer så ofte, rangeres han på en tredjeplass.

2. Rooney og skaden hans

Hver bidigste dag for tiden, kan man lese om Rooneys skade. Er greit å skrive om det i en liten notis en gang i blant, men når han får en side hver eneste dag, da begynner man å bli litt gretten. Og England kan neppe kalle seg for verdens beste lag når de er så ubegripelig avhengige av en så ung spiller. Dessuten hater jeg Rooney. Han ser ut som et hemma esel med fregner, og oppfører seg som en drittsekk på, og utenfor gressmatta. Man blir noe forferdelig frustrert over skaden hans.

1. Brasil og RONALDINHO!

"Jada, jada. Ronaldinho er sikkert god han," sier jeg grettent hver gang noen skryter uhemmet av brassen. Men folk tar ikke et hint og fortsetter å skryte av Ronaldinho. "Har du sett den reklamen der Ronaldinho... blablabla". SKAL FOLK ALDRI SLUTTE Å PREIKE OM DEN STYGGE TYPEN!?

Greit, jeg hadde også sansen for Ronaldinho en gang. Han er sikkert god fotballspiller, men ikke verdens beste mener nå jeg. Og i hvert fall ikke tidenes beste noensinne. Men folk fortsetter å masse, og masse uten noen lys i tunnelen å skimte. Ronaldinho storkoser seg på banen, og det likte jeg også før. Men nå preiker folk så mye om han at jeg blir helt gæren hver gang jeg hører navnet hans. Og jeg er også dritt lei av å se Ronaldinho ta en feilpasning fordi han MÅ GJØRE NOE SPESIELT HELE TIDEN! Men smilet hans får folk til å glemme tabbene hans fort. Ja, smilet hans. Han hadde glist som om det var julaften om Barcelona rykket ned, og han scoret hattrick på selvmål. Jeg er drittlei av det stygge smilet hans. Og jeg er dritt lei av navnet hans. Jeg er drittlei av reklamene om han, og jeg er drittlei av Brasil.

"Hva er best med fotball?" spurte en reporter en Brasiliansk tilhenger. "Det er når man får gratulasjoner fra de andre supporterne etter vi har knust laget deres med sambafotball," svarer brasilianeren, og slår videre på trommen sin og synger sanger om Ronaldi***. Brasil føler seg så jævla overlegne at jeg blir kvalm! Håper de taper resten av gruppekampene sine. De tror faen meg at de er guder fordi de vinner noen fotballkamper.

Ah, det var godt å få det på papiret!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Juni 2006, 11:28 »
Må bare si at jeg overhodet ikke støtter deg, Olav.

For det første, Rooney på banen er stort sett relativt snill og grei. Ikke ulik vår alles kjære Craig Bellamy. En jævel til å kjefte på dommer og medspillere, for ikke å glemme motspillere. Men stort sett bedriver han fair play. Selv om enkelte unntak forekommer. At Rooney oppfører seg som en unge utenfor banen er egentlig ikke rart. Lommeboka hans var jo velfylt lenge før gutten fylte 18 år. Og han fikk ingen ungdomstid, og foreldrene har sannsynligvis en og annen blemme i oppdragelsen.
Men det er jo en fellesnevner for de aller fleste kvisete tenåringer som har et gudsbenådet talent for fotball.

Alle kan ikke være som Alan Shearer, og alle kan ikke ha kommet gjennom tidlig stjernestatus like helskinnet som Michael Owen.

Ronaldinho har også et gudsbenådet fotballtalent. Feilpasningene er vanligvis sjelden vare. Og han kan tre gjennom en medspiller der det er som trangest, med en millimeterpresis pasning. Det forekommer kanskje ikke ofte, men det gjorde det ikke for Zidane i glansdagene heller.
Heller ikke Zidane nådde høyden av sin fotballkarriere før han var i slutten av 20-årene, og Ronaldinho har enda et par år igjen før han skal være på sitt aller beste. Jeg tror og håper at Ronaldinho benytter sjansen til å vise hvilken fabelaktig playmaker han er i dette vm. En annen ting er at Ronaldinho er et fantastisk forbilde for unge spillere. Han har en veldig positiv innstilling til spillet, og smiler stort sett hele tida. Selv om han har bommet på verdens største mulighet.

Jeg synes Kaka har glimtet mye mindre til for Milan i CL, enn Ronaldinho har gjort for Barca. Motstanderne har greid å ta Kaka ut av kampen flere ganger, men jeg har til gode å se at noen greier å ta ut Ronaldinho av en kamp. Selv om mannen har tre mann på seg, kan han drible seg forbi, eller slå en god pasning til en medspiller. Det var Ronaldinho selv som melte seg ut av CL-finalen.

Forresten så har Brasil i det store og hele veldig lite med Ronaldinho å gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Juni 2006, 14:48 »
Jeg hører Brasil i tre sammenhenger: Sambasupporterne, "det brasilianske laget nå er det beste noensinne" og Ronaldinho. Ronaldinho blir vel mest omtalt i sammenheng med Brasil. Uansett hvordan kampen er, så er Ronaldinho samtaleemnet.

sofateip

• Scum
  • Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Juni 2006, 01:03 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Herlig tråd, jeg er i ekstase. For ordens skyld, rangerer jeg de tre alternativene.

3. Beckham og blondinene hans

Joda, du har helt rett i påstanden din her, Nufcern. Man blir litt smålei av alt snakket rundt David Beckham, og hvor mange ganger han har vært utro. Det begynner å bli litt småirriterende, men siden det ikke forekommer så ofte, rangeres han på en tredjeplass.

2. Rooney og skaden hans

Hver bidigste dag for tiden, kan man lese om Rooneys skade. Er greit å skrive om det i en liten notis en gang i blant, men når han får en side hver eneste dag, da begynner man å bli litt gretten. Og England kan neppe kalle seg for verdens beste lag når de er så ubegripelig avhengige av en så ung spiller. Dessuten hater jeg Rooney. Han ser ut som et hemma esel med fregner, og oppfører seg som en drittsekk på, og utenfor gressmatta. Man blir noe forferdelig frustrert over skaden hans.

1. Brasil og RONALDINHO!

"Jada, jada. Ronaldinho er sikkert god han," sier jeg grettent hver gang noen skryter uhemmet av brassen. Men folk tar ikke et hint og fortsetter å skryte av Ronaldinho. "Har du sett den reklamen der Ronaldinho... blablabla". SKAL FOLK ALDRI SLUTTE Å PREIKE OM DEN STYGGE TYPEN!?

Greit, jeg hadde også sansen for Ronaldinho en gang. Han er sikkert god fotballspiller, men ikke verdens beste mener nå jeg. Og i hvert fall ikke tidenes beste noensinne. Men folk fortsetter å masse, og masse uten noen lys i tunnelen å skimte. Ronaldinho storkoser seg på banen, og det likte jeg også før. Men nå preiker folk så mye om han at jeg blir helt gæren hver gang jeg hører navnet hans. Og jeg er også dritt lei av å se Ronaldinho ta en feilpasning fordi han MÅ GJØRE NOE SPESIELT HELE TIDEN! Men smilet hans får folk til å glemme tabbene hans fort. Ja, smilet hans. Han hadde glist som om det var julaften om Barcelona rykket ned, og han scoret hattrick på selvmål. Jeg er drittlei av det stygge smilet hans. Og jeg er dritt lei av navnet hans. Jeg er drittlei av reklamene om han, og jeg er drittlei av Brasil.

"Hva er best med fotball?" spurte en reporter en Brasiliansk tilhenger. "Det er når man får gratulasjoner fra de andre supporterne etter vi har knust laget deres med sambafotball," svarer brasilianeren, og slår videre på trommen sin og synger sanger om Ronaldi***. Brasil føler seg så jævla overlegne at jeg blir kvalm! Håper de taper resten av gruppekampene sine. De tror faen meg at de er guder fordi de vinner noen fotballkamper.

Ah, det var godt å få det på papiret!

Hva er jeg mest lei av? DEG! makan til sutring.
Likte ikke alternativene. er mer lei av Aylar eller at England ALDRI presterer godt nok for kritikerne. Wayne Rooney er jo englands beste spiller, så at han savnes skjønner jeg godt. men siden du dømmer spillere fra utseende, gidder jeg ikke å diskutere ham med deg!

Så klart snakker alle om verdens beste spiller?!?!?! skal vi heller snakke mest om en middelmådig fyr på stabæk?

Det begynner å bli temmelig lenge siden siste blondine prøvde å få seg "15 minutter" på David Beckham, så det er ingenting å klage over det heller!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Juni 2006, 01:10 »
En ting er jeg enig med deg i, han klager veldig mye. Du er litt aktiv på disse klagetrådene Olav. Møkkafolk og denne. Vet ikke om du har flere. Jeg personlig er litt lei av alle fordommene, så da er jeg jo litt lei av enkelte av dine tråder. Men på den andre siden så er det blitt mye snakk m Rooney og Beckham i media og selv om dette er noe vi bør være vant til og at det er naturlig at disse får oppmerksomhet så vil jeg påstå at det ikke er uforståelig at folk blir lei.

God natt.  :lol:
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Juni 2006, 02:42 »
Sitat fra: "sofateip"
Så klart snakker alle om verdens beste spiller?!?!?! skal vi heller snakke mest om en middelmådig fyr på stabæk?

Kongelig sagt!

Ronaldinho er en av verdens aller aller beste spillere akkurat nå. Sylfersk CL-vinner med Barcelona, og den aller største stjernen på det stjernespekkede brasilianske landslaget, som ALLTID følges ekstra nøye av verdens journalister. Sånn har det vært bestandig.
Romario ble hyllet han også, så inn i gudbedre mye, i sin tid. Inntil arvtakeren Ronaldo dukket opp. Straks etter VM94 var det stortalentet Ronaldo alle snakket om.
Og nå er det altså Ronaldinho.
Om fire år er det kanskje noen helt andre enn Ronaldinho som har brassenes fokus.
Da er det kanskje Robinho, kanskje en annen, som ikke har dukket opp ennå, som stjeler overskriftene.

Pressen bygger opp, og river ned. Hele tiden.
Det har de alltid gjort. Og det kommer de alltid til å gjøre.
I 2002 var Ronaldo kongen over alle konger. Han var den ubestridte. Han var større enn Romario, større enn Careca. Større enn Pelé.
I 2005 var det Ronaldinho som var på alles lepper. Og nå, i 2006 er Ronaldo stygg, feit, overvektig, dårlig, og alt som er. Mens Ronaldinho er det stikk motsatte. Stjernen over alle stjerner. Brasils Maradona. Større enn Pelé. Større enn hvem det nå måtte være.
Om noen år er også han glemt.
Med mindre han virkelig skulle skrive seg inn i historiebøkene med gullskrift.
Dersom Ronaldo scorer de få målene han trenger for å banke Gerd Müller og bli tidenes mestscorende spiller i Vm-sammenheng, så vil han være sikret en heltestatus på linje med Pelé.

gode fotballspillere får automatisk veldig mye medieoppmerksomhet, og spesielt ved store internasjonale mesterskap.

Blir du aldri lei den evige praten i norsk presse om Rosenborg-maskineriet som fremdeles fusker? Det blir ihvertfall jeg. Jeg er gørr lei.
Ikke fordi pressen tar feil, på noen som helst måte.
Men fordi jeg er så inn i hampen lei av ensidig negativt fokus, og på grunn av at man etter en stund går lei av såpeoperaer, som Rosenborg-sagaen jo er.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Juni 2006, 12:09 »
Det var ikke jeg som lagde denne "klagetråden". Skal man liksom smile og tolerere alt da? Nei, jeg er ærlig, jeg. Og tør å si mine meninger. Om dere ikke liker det, så kan dere jo si hva dere vil, men det setter ingen stopper for mine "klageinnlegg". Det er jo tross alt et diskjusjonsforum, og det ville vært tragisk kjedelig her om ingen turde å si sin mening. Da hadde det vært et saklig innlegg i starten av tråden, imens den hadde fortsatt med innlegg som: "Helt enig", "Bra sagt" eller "Veldig enig med deg."

plebbster

• Gjest
« Svar #10 på: 17. Juni 2006, 13:20 »
Alle tør vel å si sin mening på internett. Akkurat det er ingen stor høydare. Det er greit nok at du har kontroversielle meninger, Olav. Jeg syntes det er spennende å lese dem og ikke minst reaksjonene som kommer som en konsekvens.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #11 på: 17. Juni 2006, 14:41 »
Jeg er mest lei av å høre om skaden til Rooney aka Shrek!

Jesus KRISTUS til mas på en oppskrytt spiller da?!?!?! Hvor lenge skal de drive å påstå at "uten Rooney vinner ikke England VM"?

Greit, Rooney er en knallgod fotballspiller. Greit, han er et stort talent. Men faen heller, han er da ikke Englands beste spiller? Makan til overdrivelse! Han har fått et slikt ufortjent stempel, at jeg rett og slett blir kvalm!!!

Og akkurat når jeg har fått det helt opp i halsen av denne saken (som ikke direkte handler om Rooney, men alt oppstyret rundt skaden), så leser jeg i VG at Norges flertall tror England kunne vunnet VM MED Rooney, men ikke uten!!!

HERREGUD DA FOLK!?!?! FORSTÅR DERE IKKE FOTBALL??? DET ER IKKE EN MANN SOM BETYR HIMMEL OG HELVETE!!! OG IHVERTFALL IKKE ROONEY!!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Juni 2006, 17:02 »
Nå misforstår du poenget totalt, Lasse.
Som salige Bill Shankley en gang sa. "Fotball er ikke et spill på liv og død. Det er langt mer alvorlig enn som så". Og det har han evig rett i.
Og spesielt gjelder det for engelske fotballsupportere, og det engelske landslaget.

Som BBC-kommentator John Motson har sagt, "A Rooney injury's a worry for everyone". Og kommentatoren fra FIFA-spillene har evig rett han også.

Rooneys skade var fullstendig krise for hele fotballgale England. Ja, selv Dronningen burde være bekymret over Rooneys skade.

Rooney er så inn i hampen viktig for det engelske landslaget, at tidspunktet hans skade kom på var det aller aller verste som kunne skje.
Om Dronningen hadde strøket med i samme slengen tror jeg den fotballgale delen av landet knapt hadde hevet et øyebryn. Rooneys skade var mer enn grunn nok til å fire flagget  ned på halv stang.

Har jeg satt det hele i perspektiv for deg?

Av alt uviktig her i verden er fotball det viktigste av alt.

Noreng

• Gjest
« Svar #13 på: 17. Juni 2006, 17:31 »
Jeg er lei av Brasil. Alle skal ha det til at de er så forbaska gode. Greit nok, så er de klart av de 3 beste i verden, men MAKAN TIL STYR!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Juni 2006, 12:01 »
Eg er drit lei av Cristiano Ronaldo som mange hevder er blant dei beste spelarane i verda. Må berre le av denne brunkrems guten her, makan til oppskrytt spelar!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!