20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillere i VM!  (Lest 9204 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #15 på: 11. Juni 2006, 20:10 »
Sitat fra: "Førre"
Hvem er det du har på bildet ditt der?

Er det Nelson Valdez?

Riktig, det er han. Ein spelar med mykje talent, som eg håpar får vist seg litt fram i dei neste kampane.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #16 på: 11. Juni 2006, 20:33 »
Jeg la merke til at han herja med det Engelske forsvaret til tider. Han var også veldig god mot Norge! Han skulle fått tak i. Men har han ikke nettopp gått til Schalke nå nettopp?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #17 på: 11. Juni 2006, 20:35 »
Schalke? Nei, Nelson Valdez har såvidt meg bekjent skiftet fra Werder til Dortmund.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #18 på: 11. Juni 2006, 20:36 »
Det stemmer, kom på det nå som du nevnte det.  :wink:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #19 på: 11. Juni 2006, 20:38 »
Sitat fra: "Joakim"
Schalke? Nei, Nelson Valdez har såvidt meg bekjent skiftet fra Werder til Dortmund.

Stemmer Joakim. Dortmund betalte ca. 37 millioner kroner for han.
for a logical solution!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #20 på: 11. Juni 2006, 20:42 »
Var ganske billig det, ham skulle Newcastle ha prøvd seg på!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #21 på: 11. Juni 2006, 20:52 »
Sitat fra: "haavesv"
Var ganske billig det, ham skulle Newcastle ha prøvd seg på!

ellers takk. Får da være måte på å kjøpe stygg spiller (utseendemessig altså). Selv Peter Beardsley er jo vakker i forhold.
Ja, Stuart Pearce også.

Han er en god fotballspiller, men han er en målscorer som Owen, ingen tilrettelegger. Han hadde ikke passet sammen owen, og jeg er ikke sikker på at han hadde taklet det konstant høye tempoet og scoringspresset som hviler på spisser i engelsk fotball.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #22 på: 11. Juni 2006, 20:54 »
Trenger han å være makkeren til Owen da? Defoe er også en målscorer så da vil vi vel ikke ha ham heller? Han kunne vært backup for Owen.

Men det er vel egentlig ingen grunn til å diskutere ham noe særlig siden han er solgt til Dortmund.

Forresten så er det ikke utseendet som teller.  :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #23 på: 11. Juni 2006, 21:00 »
Nei når vi velger å ikkje kjøpe spelarar pågrunn av utseende så er det noko alvorlig galt. Kva i alle dagar skal vi med Dirk Kuyt da?  :lol:

Men eg er enig med deg Joakim. Valdez hadde nok aldri passa inn som makker for Owen. Dei er for like.

Det som skal være sikkert er at Valdez kommer til å bli ein hit i Dortmund vist han får fast spele tid.
for a logical solution!

DanMan

• Gjest
Spillere i VM!
« Svar #24 på: 12. Juni 2006, 09:45 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Eg fekk augene opp for Elfenbeinkystens venstre back, men huskar sjølvsagt ikkje navnet hans.

Boka ja! Han imponerte meg også. Veldig så løpsvillig og offensiv den vesle karen var.  :lol: Forholdsvis ung, og spiller vel "bare" i Strasbourg, så helt klart et potensielt transfermål. Velkommen tilbake, om enn bare i det små.  :)

Godt å se at flere får øynene opp for Lahm også. Herlig spiller! Anvendelig, rask, offensiv, ung og spiller på posisjoner vi behøver å styrke. Hadde vært et gullkjøp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #25 på: 12. Juni 2006, 13:55 »
Og Lahm er jo Bayern VELDIG hypp på å selge. Joda. Tror det.

DanMan

• Gjest
Spillere i VM!
« Svar #26 på: 12. Juni 2006, 14:02 »
Men i alle dager da, mann. Gode spillere er jo i utgangspunktet ingen interessert i å selge. Skal vi kjøpe inn skrot av den grunn?? Er ikke voldsomt lenge siden Lahms tilværelse i Bayern var en helt annen, og en overgang slett ikke utenkelig. Dessverre var ingen, ei heller i Newcastle, interesserte første gang Lahm overbeviste meg om hans potensiale.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #27 på: 12. Juni 2006, 15:17 »
Sant det DanMan, men tror du Lahm er villig til å gå fra et lag som vinner serien, spiller på en super stadion og er kapable til å gå langt i CL til Newcastle? Neppe!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #28 på: 12. Juni 2006, 17:44 »
Skjønner ikke helt tankegangen din Dan.

Du sier at Lahm er spiller vi burde prøve oss på. Noe flere her mener er en umulig oppgave. Dermed konstanterer du at situasjonen til Lahm var veldig annderledes for en stund side, hvor vi kunne hentet han.!? Hvor er logikken? Er poenget ditt at vi burde hente han eller at vi kunne ha gjort det?

Mener du at vi kunne det er jo det helt nørd å si, vi kunne sikkert hentet Henry og Ronaldinho også før de slo igjennom, sånn kan man jo si i alle tilfeller..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spillere i VM!
« Svar #29 på: 12. Juni 2006, 19:53 »
Jeg synes ikke at det er noe galt i å prøve å lokke stjerner til klubben, hvis de sier nei eller klubben ikke vil selge så har vi hvertfall prøvd og hvem vet. Kanskje noen hadde gått med på det og?