20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: England  (Lest 28353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
England
« Svar #45 på: 11. Juni 2006, 21:35 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sitat fra: "André Sylthe"
Sitat fra: "geordie-olav"
Folk snakker om Paraguay som om de var like gode som Nord-Irland!

Like dårlige som Nord-Irland? :P

Når man møter så dårlige lag som Paraguay bør man ikke legge seg bakpå. Det er sjelden smart i det lange løp. Hadde vært forståelig om det hadde vært siste 5 minuttene, ikke siste 35...

Paraguay er ikkje dårleg. Som sagt så spelte Paraguay forferdelig dårleg i går, men på sitt beste spelar dei fantastisk fin fotball. Tru dokke hadde fått augene opp for dei vist dei hadde spelt på sitt beste. Berre vent dokke.

Paraguay er alikevel ikke blant de beste lagene internasjonalt, og England får det mye værre mot Sverige, og senere i mesterskapet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
England
« Svar #46 på: 11. Juni 2006, 22:02 »
Derfor må England satse på å slå T&T i neste kamp og uavgjort mot Sverige. Så vinner de gruppen.  Slår England T&T så vil England gå videre. Men dersom Sverige tar 1. plassen f.eks da vil trolig England møte Tyskland. Det ville vært deilig å se Tyskland bli slått ut så tidlig. Men så er det også mer sansynlig at England ryker mot Tyskland enn Ecuador eller Polen f.eks. Så gruppeseier er klar målsettning.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
England
« Svar #47 på: 11. Juni 2006, 22:25 »
Hadde jo vært sinnsykt med en VM-finale lydende Tyskland - England!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
England
« Svar #48 på: 11. Juni 2006, 22:41 »
England unner eg ikkje finale. Eg vil at finalistane skal spele underhaldane fotball og dei krava oppfylle ikkje England.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
England
« Svar #49 på: 11. Juni 2006, 22:48 »
Sitat fra: "Hans Emil"
England unner eg ikkje finale. Eg vil at finalistane skal spele underhaldane fotball og dei krava oppfylle ikkje England.

Jeg føler at England spiller "riktig". Derfor håper jeg de vinner VM. De presser mye, og skaper mye. Man trenger ikke spille sambafotball for å bli unnet en finale. De som vinner VM, fortjener å vinne VM.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
England
« Svar #50 på: 11. Juni 2006, 22:50 »
Treng ikkje nødvendigs spele samba, men god fotball. Sjå på Nederland til dømes, spelar jo minst hundre gangar bedre fotball enn England.

Vinner England med sin Drillo stil, graver eg meg ned!
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
England
« Svar #51 på: 11. Juni 2006, 23:45 »
Jeg håper ærlig talt at et afrikansk lag vinner, men det er jo nokså usannsynlig kanskje, så da er det omtrentlig egentlig det samme, så lenge Italia og Tsjekkia ikke vinner!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
England
« Svar #52 på: 12. Juni 2006, 09:49 »
Hvorfor ikke Tsjekkia Eilert?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
England
« Svar #53 på: 12. Juni 2006, 15:06 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Hvorfor ikke Tsjekkia Eilert?

Aldri i mitt syndige liv likt det laget. Hvorfor veit jeg ikke helt.
Mulig det er da de slo ut Norge i EM-kvalliken til 1996 som ligger i bakhodet, jeg veit ikke helt :P

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
England
« Svar #54 på: 12. Juni 2006, 20:27 »
De tok jo fra oss muligheten til VM i år også da. Da hadde jo VM vært komplett. Med oss med altså.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
England
« Svar #55 på: 12. Juni 2006, 20:27 »
Sitat fra: "Dag Riise"
De tok jo fra oss muligheten til VM i år også da. Da hadde jo VM vært komplett. Med oss med altså.

Ser du der. En grunn til! :D

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
England
« Svar #56 på: 12. Juni 2006, 22:04 »
Rooney er trolig klar til neste kamp for England mot T&T. Men han vil trolig starte på benken i denne kampen ettersom Svennis vil matche ungutten forsiktig. Dermed tyder mye på at Crouch får fornyet tilitt også mot T&T.
iverpool FC

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
England
« Svar #57 på: 12. Juni 2006, 23:40 »
Ser ingen grunn til å hate Tsjekkia. Laget spelar jo fantastisk fotball. Sjølv om dei slo oss ut, så hatar eg ikkje Tsjekkia. Vi fortjente ikkje bedre. Vi fortjene ikkje å være i vm, vi ER for dårleg!
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
England
« Svar #58 på: 12. Juni 2006, 23:55 »
EM-kvaliken var ikke Tsjekkias feil.
Det er ihvertfall ikke dagens Tsjekkias feil at dommeren i den ene kampen der var korrupt.

At Tsjekkia slo oss ut i playoffen skyldes ene og alene at dagens norske landslag ikke er gode nok til å hamle opp med de aller beste.

Jeg ser fortsatt ingen grunn til å hate Tsjekkia.
Og jeg synes det var inn i hampen synd for både Tsjekkia og VM at Koller ble skadet og måtte bæres av banen med noe som ligner på en type skade som Newcastle har altfor god kjennskap til.
Problemet er bare at vi ikke kan å helbrede disse skadene.

At Rooney nå friskmeldes er et tegn på at Theo Walcott kun har kommet til Tyskland som tilskuer, og überkrisebackup.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
England
« Svar #59 på: 13. Juni 2006, 00:08 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Referat England VS Paraguay

England skuffet i en tett og kjedelig kamp. Svennis som har sagt at England ikke må bli for deffensive gjorde flere endringer utover kampen og konsentrerte seg om å ri på en 1-0 ledelse. Dette ble også sluttresultatet.

1-0 målet kom fra et herlig frispark fra Beckham som ble headet i mål av en uheldig Paraguay spiller. Dette var vel den eneste skikkelige sjangsen i den ekstremt tamme kampen. Det var ingen spillere som spilte direkte dårlig men det var heller ingen som spilte ekstra godt. Owen mangler fortsatt mye før han er i toppform og ble byttet ut midtveis i andre omgang til fordel for Downing. England kjørte ofte langt opp mot Crouch som vant mer eller mindre alle duellene han gikk opp i både langs bakken og i lufta men en prikete sortkledd vampyr med grusome øyenbryn hadde bestemt seg for at Crouch sin tilstedeværelse var frispark. Registrete også hele 5 feilkast.

Paraguay måtte nøye seg med en målsjangse som kom etter slurv fra Paul Robinson når han skulle plukke et innlegg men heller slo den i beina til en motstander som måkte den over fra 8 meter. Gigant sjangse. Denne kampen var meget daff og det er heller lite å skrive om. Bevegelse, vilje og konsentrasjon må forbedres dersom England skal leve opp til de ekstreme forventningene som blir stilt dem.

Spillerbørs:

Robinson: Få innvolveringer, sjeldent satt på prøve men holdt på å bli syndebukk da han slo et innlegg i beina på en motstander som fort kunne og burde ha scoret.  Poeng: 6

Neville: En grei kamp, kunne vært mer med fremover. Ødelegger offsidefellen ved en annledning og hadde dommerene sett det kunne Neville fort bli syndebukk. Poeng: 6

Ferdinand: Kontant, bestemt og tøff i duellspillet. God kamp men sjeldent satt på prøve. Poeng: 7

Terry: Styrer forsvaret med autoritet og rutine. Man vinner ikke dueller mot Terry, ingen svakheter, ingen feil. En av banens beste. Poeng: 8

Cole: Full kontroll defensivt men usynlig offensivt. Ikke venn med ballen og har en del å gå på. Naturlig siden han har vært mye skadet. Poeng: 6

Beckham: Assist på det avgjørende 1-0 målet. Bruker ikke innleggsfoten sin og da har han ikke mye å bidra. Poeng: 7

Gerrard: Ankeret på midten, få offensive bidrag bortsett fra noen håpløse langskudd. Spilte meget godt de første 20 før han fikk en liten smell. Ble etter det mindre synlig. Ble han litt preget kanskje? Poeng: 6

Lampard: Gode skudd, gode passninger men lite bevegelse. Han er kjent for sine stormende løp fra midtbanen og fremover men det så vi lite av i dag. Poeng: 7

Cole: Kreativ, bevegelig og skapende. Akkurat sånn vi vil se han. Ble usynlig og skadet når han ble satt opp som spiss men var meget god de første 80. Trekker mye innover på banen. MOM. 8

Owen: Mye å gå på men bevegelig og smart i løpene. Hadde ikke dommeren dømt frispark hver gang Crouch var mer enn en meter fra ballen kunne Owen fått noen mål etter fine løp etter flikker fra Crouch. God spissduo, utfyller hverandre godt. Poeng: 6

Crouch: Fikk dommeren mot seg i hele kampen. Og mist halvparten av frisparkene var feil avgjørelse av dommeren. Får sånn sett en vanskelig jobb, serlig som ensom spiss uten støtte bakfra. Mangen tekniske lekkerbiskener og viser han er i form. Vinner nesten alle dueller og jobber steinhardt. Poeng: 7+

Jeg var litt snill med børsen i dag. Hadde Paraguay klart å ta et poeng ville jeg vært strengere.

Kom over eit gammalt vg med karakterene deiras frå kampen.

Robinson:5
Neville:5
Ferdinand:5
Terry:5
Cole:3
Beckham:5
Gerrard:6BB
Lampard:5
Cole:6
Owen:2
Crouch:3
Downing:4

Så som sagt i forhold til Vg så var det ganske snille karakterer. Synes VG var vel strenge på enkelte spillere oxo. Owen2 :!:  Samme som Friedich på Tyskland det og så dårlig var ikkje Owen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]