20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 67050 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Kieron Dyer
« Svar #240 på: 04. Aug. 2007, 16:04 »
Liker egentlig at Ashley viser muskler, og ikke lar oss stå frem som noen pushovers på markedet.

Ja! er ikke vits i å selge gode spillere som Dyer (myye potensial han ikke har fått ut enda..)
for en slikk og ingenting..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 04. Aug. 2007, 20:14 »
Skysports melder at West Ham har trukket seg fra avtalen. Curbs sa at det var 0 sjans for å signere Dyer nå. Egentlig ganske så dumt siden vi allerede har kjøpt Dyer sin erstatter!?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 04. Aug. 2007, 20:17 »
Smith kom kun på grunn av at Dyer ble klar for West Ham...
Det betyr mye problemer. Dyer vil ikke være her, og supporterne vil ikke ha han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 04. Aug. 2007, 20:52 »
Tror vi skal vente å se litt. Når overgangen var så nære å gå i boks er det tydelig at West Ham ønsker seg Dyer, og Dyer ønsker seg til West Ham, samtidig så er det nærmest utenkelig at Dyer fortsetter karrieren sin i sin gamle klubb. Sånn sett ligner dette litt på Ashely Cole sagaen ifjor sommer, og vi husker jo alle hvordan det endte, det ble sagt mye og mangt der også.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 05. Aug. 2007, 00:33 »

Kan jo bytte han med Parker + peng for og sammenlikne med Cole lol
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #245 på: 05. Aug. 2007, 10:32 »
Jeg skjønner egentlig ikke dette helt. Hvorfor skal vi trekke oss fra denne dealen og fremstå som idioter for alle andre? Dyer har gjort sitt for oss, men etter de knølene kasta egg på huset hans og gikk til angrep på bilen hans, er det ikke sjangs å få dette til igjen. Jeg mener å ha hørt at dette er en hevn fra ashley for at WHU kontaktet Dyer før han var tilgjengelig, og jeg kan skjønne irritasjonen, men ikke virkemiddelet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 05. Aug. 2007, 10:41 »
Det går visstnok på denne lojalitetsbonusen også. Dyer vil ha 2millioner pund av oss i lojalitetsbonus, det går ikke Ashley med på å krever at West Ham skal betale den. Akkurat som vi måtte gjøre med Barton.

At Dyer i det hele tatt krever en sånn bonus når han endelig har sjansen til å komme seg vekk er for meg absurd! Idioten har jo faenima dratt inn en million i uka de siste årene uten å spille!! Forbanna møkkamann!! Get rid!!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 05. Aug. 2007, 11:36 »
SKjønner ikke helt hva Dyer tenker jeg heller når han krever £2Mill. fra Newcastle. Han får vel sikkert en sign on free av West ham som tilsvarer det samme kan jeg gjette, siden han var bltt tilbudt £80,000 i uka av West ham.

Og hvis overgangs summen lå på rundt £6mill for dyer skjønner jeg absolutt ikke hva Mike A driver med. . presse opp prisen yttligere £2Mill. Det ender vel med at vi ikke får solg han eller at det kommer inn klubber med mye dårligere økonomi enn West ham slik at vi får £2-3-4Mill for han i stede for.  ::)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #248 på: 05. Aug. 2007, 12:17 »
Han presset den vel opp 2mill, for at West-Ham skal betale det han krever fra Newcastle.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 05. Aug. 2007, 12:50 »
Jeg vil gå så langt at jeg sier at jeg aldri vil se den stygge lille hora i vår stolte drakt igjen, samme faen hva han kommer med av unnskyldninger eller uttalelser om at han vil spille for klubben. Jeg er hellig overbevist om at vi kommer til å bli et bedre fotballag uten Kieron Dyer i klubben...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 05. Aug. 2007, 12:53 »
Det går visstnok på denne lojalitetsbonusen også. Dyer vil ha 2millioner pund av oss i lojalitetsbonus, det går ikke Ashley med på å krever at West Ham skal betale den. Akkurat som vi måtte gjøre med Barton.

At Dyer i det hele tatt krever en sånn bonus når han endelig har sjansen til å komme seg vekk er for meg absurd! Idioten har jo faenima dratt inn en million i uka de siste årene uten å spille!! Forbanna møkkamann!! Get rid!!
Er det denne "lojalitetsbonusen" som setter en stopper for overgangen!?
Om så er tilfelle så er Dyer faen meg den grådigste mannen jeg vet om! Hvordan kan han kreve en slik bonus når det var han selv som ville bort?
Jeg håper så inderlig at denne forbanna tosken forvinner fort som F... fra klubben! Begynner å bli lei av denne selvoptatte egoisten nå......  >:(

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 05. Aug. 2007, 12:57 »
Det er lojalitetsbonusen som setter en stopper ja. Newcastle er ikke int. i å betale Dyer 2MP, derfor vil de at West Ham skal betale det i tillegg til en overgangssum på 6mp.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 05. Aug. 2007, 13:17 »
Da ødlegger jo bare Dyer for seg selv. Skjønner godt at Newcastle ikke vil betale 24 mill kroner til Dyer. . Får håpe han kommer til fornuft, for hvis han forsetter i Newcastle tror jeg det blir en hard tid for han. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 05. Aug. 2007, 14:11 »
Er dette seriøst ?
I så fall er det skremmende.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 05. Aug. 2007, 14:35 »
Men hvordan i huleste kan han forlange en lojalitetsbonus når det er HAN SELV som på død og liv vil bort. I Bartons tilfelle var det jo klubben hans som mer eller mindre hadde gitt ham sparken.
Hvorfor skal Newcastle betale Dyer en lojalitetsbonus når klubben vil beholde han, men Dyer selv på død og liv vil dra?

Hvis dette er tilfelle støtter jeg Ashley ett hundre prosent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon