20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 67263 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kieron Dyer
« Svar #135 på: 09. Juni 2007, 20:05 »
Leste i et eller annet medium at Big Sam hadde sett for seg Dyer som høyreback. Dyer kom til oss som høyreback, og jeg tror han kan bli en Ashley Cole-lignende back for oss. Spennende tanke!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 01. Juli 2007, 14:39 »
Synd.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 01. Juli 2007, 15:27 »
Flott! Dyer er en stor spiller når han er i form, noe jeg tror Big Sam ordner i år.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 01. Juli 2007, 16:02 »
Konge !  ;D Tror han vil ta høyrebacken ganske så lett, siden det var det han spilte når han kom til oss ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 01. Juli 2007, 16:43 »
Har alltid helst ønsket Dyer fortsettende i Newcastle, så dette var for meg meget gode nyheter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #140 på: 01. Juli 2007, 22:05 »
Synd.

Eeh....du om det

Dyer har alltid vært en av favorittene mine, så at han blir er bare bra
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #141 på: 01. Juli 2007, 23:00 »
Det er fantastisk at han blir.
Har alltid likt Dyer, helt siden han kom.
Han har vært mye preget av skader, men jeg har stor tro på at han kan gjøre det veldig godt denne sesongen (så lenge han holder jeg skadefri). :)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 01. Juli 2007, 23:05 »
Er litt smånøytral til Dyer. Hadde han dratt hadde vi fått en god slump penger, og vi hadde blitt kvitt en høy utgiftspost i form av Dyers lønning. Men på den andre siden er det en spiller som har et enormt potensiale, og Big Sam har jo vist at han er flink til å få det beste ut av spillere. Klarer han det med Dyer også så har vi en kjempespiller. Dømt ut ifra den siste sessongen kan det se ut som om Dyer har ristet av seg de verste skadene også, hvilket er utelukkende positivt. Nå blir det spennende å se fortsettelsen, og tilogmed i den svart\hvite trøya på St.James...

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #143 på: 03. Juli 2007, 17:00 »
Penger inn+slippe lønnskostnaden....

Jeg er usikker på om han klarer å holde seg skadefri...

Æsj...Bort med Dyer og Duff...

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #144 på: 03. Juli 2007, 19:51 »
Dette er en sånn vippe sak for meg... på den ene siden tror jeg at det enda bor mye krutt i Dyer, og at han på likhet med mange andre vil bli bedre spillere under Sam. Og så har han jo vært lenge skadet...

Men så var det dette med lønna hans da.. For øyeblikket er han kraftig overbetalt med tanke på hva han presterer.

Men jeg vil gi han en sjangs, men om han er like ræva til januar vinduet åpner, ja så er det bare å få han bort.. Man betaler ikke gull for gråstein heller
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 03. Juli 2007, 21:28 »
Bråkebøtta, du viser at du skremmende lite innsikt til tider ::)
Syns både Duff,Dyer og flere bør få sjansen til å blomstre under Allardyce, som allerede har vist at han er en luring
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #146 på: 04. Juli 2007, 16:56 »
Skal selvfølgelig gi dem sjansen, men jeg er meget bekymret over tilbakevendende skadeproblemer...
Klarer de å luke bort dem kan de fort blomstre under Big Sams ledelse, men jeg frykter at de bare vil gå i klubben og håve inn sine millionlønninger...

Jeg tror faktisk det er mulig å hente inn erstattere for begge to og samtidig sitte igjen med mer kvalitet og mindre lønnsutgifter!!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 05. Juli 2007, 22:24 »
Skjønner ikke denne salgshysterien som preger mange av innleggene her inne... Hva med å konsentrere oss om de stedene der vi faktisk trenger nye folk ?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 09. Juli 2007, 16:44 »
Et av stallens største minuser de siste sesongene har vært bredden i stallen. Ingen vits i å selge så mange flere spillere nå.