20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 67289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kieron Courtney Dyer
« Svar #120 på: 25. April 2007, 17:31 »
Om så er tilfelle, bli kvitt den sippette, høytlønnede, skadeplagede og utakknemlige oppskrytte spilleren! Vil ikke savne han allikevel!

Hæ??

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 25. April 2007, 17:35 »
Dyer er faen ikke noe god. Han kan spille noen gode kamper men så er han rævva og skada igjen. Dessuten har han SKYHØY lønn (£65 000 i uka?). Han kan ikke leve på de 2-3 gode sesongene han hadde for mange år siden lenger.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 25. April 2007, 17:42 »
Nå får me ik Woody for han kan ikkje vil spille under Roeder. Og N Zogbia og Dyer har fått nok og vil vekk ?
Godt jobba Glenn
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #123 på: 25. April 2007, 17:45 »
Dyer er uten tvil en god spiller I FORM. men problemet er at han sjelden er i den gode formen pga mye skader, men før skadene kom så var han ikke så profesjonell som han er i dag, det har holdt han tilbake! men for all del en kjempe spiller, men sliter litt med å finne plass til han med den midtbanen vi har nå, med duff, milner, emre, parker, solano, n`zogbia.

men men hvem vill ikke ha et luksus problem???

howay the lads

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 27. April 2007, 11:48 »
Det er lov til å forandre mening her i verden, men dette syns jeg gikk fort, Frode:

Det som er bra er at det ser ut til at han har lært, og jeg håper han blir i klubben en stund til slik at om vi får noen slike tilfeller igjen, så kan Dyer ta tak og fortelle/lære bort sine erfaringer.

Om så er tilfelle, bli kvitt den sippette, høytlønnede, skadeplagede og utakknemlige oppskrytte spilleren! Vil ikke savne han allikevel!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 27. April 2007, 12:00 »
Og jeg skrev følgende: "Det som er bra er at det ser ut til at han har lært, og jeg håper han blir i klubben en stund til slik at om vi får noen slike tilfeller igjen, så kan Dyer ta tak og fortelle/lære bort sine erfaringer."

Med en transfer-request viser han at han IKKE har lært, og at han IKKE vil spille for klubben "vår"! Skal IKKE mere til enn det! LOJALITET ER ET NØKKELORD!  ;)

Og hva kan våre unggutter lære av slik oppførsel? At man bare skal begynne å sippe og levere inn en transfer-request når man ikke får sin egen vilje!

Det er lov til å forandre mening her i verden, men dette syns jeg gikk fort, Frode:

Det som er bra er at det ser ut til at han har lært, og jeg håper han blir i klubben en stund til slik at om vi får noen slike tilfeller igjen, så kan Dyer ta tak og fortelle/lære bort sine erfaringer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 27. April 2007, 12:02 »
Nå har jo ikke Dyer levert inn noen transfer request heller, da. Ikke noe som er bekreftet, ihvertfall...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 27. April 2007, 12:13 »
Nå har jo ikke Dyer levert inn noen transfer request heller, da. Ikke noe som er bekreftet, ihvertfall...
Man kan alltids tilgi gamle synder, men ikke glemme! De vil alltid dukke opp og bli plassert sammen med nye synder! Derfor er det så forbanna viktig å ikke hele tiden drite seg ut!

Har han levert inn en transfer-request!? så kan han ha seg til H******** vekk fra klubben! Det er min mening! Uansett hvilken grunn det er!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #128 på: 27. April 2007, 12:52 »
Man burde ikke forhåndsdømme ham heller.

Det er som sagt ikke blitt bekreftet at han har levert transfer-request eller ikke.
Så la tvilen komme ham til gode og TRO at han er uskyldig i dette inntil det motsatte er bevist.

Jeg personlig velger å tro at Dyer har et godt nok forhold til Newcastle som gjør at han ikke leverer transfer-request etter å ha gått skadet med lønn i flerfoldige måneder tidligere.

Det samme gjelder Owen.
Har disse gutta et fnugg av samvittighet blir de i klubben og betaler tilbake klubben i form av gode prestasjoner på banen.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #129 på: 27. April 2007, 16:11 »
Herregud han har 80.000 pund i uka, og har ikkje prestert så jævla bra. Byr noge på han så selg han fort som f.
Newcastlesupporter siden 1992

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kieron Dyer
« Svar #130 på: 05. Juni 2007, 17:47 »
Dyer spiller fra start mot Estland i morgen.... som høyreback?

Skal vi tro det NUFC's hjemmeside skriver her er det en viss mulighet for at Dyer starter som høyreback for Three Lions mot Estland i morgen. Jeg mener at høyrebacken er en av posisjonene vi trenger å gjøre med, Carr er langt ifra god nok. Kanskje kan vi slå to fluer i en smekk her: endelig finner man en posisjon til Kieron Dyer, og samtidig løser vi "høyreback problemet" vårt? Kanskje McLaren tildfeldigvis har snublet over noe som kan funke bra her, og attpåtil gange Newcastle?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 05. Juni 2007, 17:53 »
Jeg ser ikke for meg at Dyer har de beste defensive kvalitetene, men han ville ihvertfall supplementert med sårt etterlengtet fart der bak...

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 05. Juni 2007, 18:58 »
Var vel høgreback han spelte i Ipswich.. Både Solano og Dyer  spelte høgrebacker før dei kom t Nufc.. Men eg vil no helst ha ein høgreback som er god defensivt
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 05. Juni 2007, 19:27 »
Leste på newcastle online forumet...
der var det en tråd hvor en påstod at kompisen hans kjente taylor...

Sam hadde sagt til Taylor at han ble sett på som første valg, og at han tenkte på å omskolere Dyer til back.

Jeg tror Dyer kan være god på backen mot antatt dårlige lag hvor blir nødt å prøve å dominere kampen, han kan bli meget bra offensivt. men deffensivt?tviler.  Han duger ikke i luften, han har ikke gode markering og posisjoneringferdigheter.
Jeg tror ikke det vil bli noen suksess
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 05. Juni 2007, 19:47 »
Er ikkje sikkert det er så dumt med Dyer på back, han har jo spelt der før og har fart og kan bidra offensivt. Likevel ser eg helst at vi kjøper ein ny skikkelig reindyrka høgreback.
Men veit jo ikkje om det er noko i dette, desse "i have a pal" er ikkje heilt til å stole på.