20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 67021 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Kieron Dyer
« Svar #300 på: 17. Jan. 2010, 23:35 »
Jeg mener å huske at Svennis sa at Kieron Dyer var det største talentet han har sett, eller noe sånt. Han skrøt ihvertfall veldig av han. Synd skadene gjorde så man aldri fikk se hvor god han kunne blitt. Han var ikke den sterkeste spilleren, men bortsett fra det mener jeg at han hadde alt.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 17. Jan. 2010, 23:43 »
Dyer var alltid med i Svennis sine tropper dersom han overhodet var skadefri. Problemet var at han svært sjeldent var 100% matchfit, og spilte aldri nok til at han klarte utfordre om noen fast plass i startoppstillingen. Men talentet var der til tusen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #302 på: 18. Jan. 2010, 03:40 »
Husker en viss bortekamp i FA-cupen for noen år siden, mot Soton som vi aldri vant borte mot egentlig. Han vant kampen på egen hånd for oss som spiss.
"Dyer is on fire"-kampen?
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 18. Jan. 2010, 14:25 »
Tror ikke det var den kampen. Denne kampen var vel senere enn "Dyer is on fire"-kampen, hvis jeg ikke husker fullstendig feil. Innbiller meg at dette kan ha vært under Souness. Noen som husker bedre?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 18. Jan. 2010, 15:05 »
En av dei beste spelarane vi har hatt i nyare tid. Ødelagt av skader var han på slutten for oss også og var meget svak på slutten som et resultat av dette, salget av Dyer må være det beste vi har gjort i moderne tid. Likevel trist at det skulle gå slik med han.

Heller mot at salget av Woody faktisk var et hakk bedre eg ! Selv om han har komt tilbake og spilt strålende til tider.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 18. Jan. 2010, 15:07 »
Souness lyktes ganske bra de gangene han hadde Dyer skadefri og spilte med han som spiss, såpass husker jeg ihvertfall. Han hadde noen meget sterke kamper den perioden også.
Men det kan hende det er den kampen jeg tenker på. Han scoret to digge mål.
Fant link her. Begge måla er her, det kanskje beste etter 1.50:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #306 på: 18. Jan. 2010, 15:32 »
"Dyer is on fire"-kampen var newcastle - everton i ligacupen 2002-2003...
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #307 på: 19. Jan. 2010, 21:06 »
En av dei beste spelarane vi har hatt i nyare tid. Ødelagt av skader var han på slutten for oss også og var meget svak på slutten som et resultat av dette, salget av Dyer må være det beste vi har gjort i moderne tid. Likevel trist at det skulle gå slik med han.

Heller mot at salget av Woody faktisk var et hakk bedre eg ! Selv om han har komt tilbake og spilt strålende til tider.

Sportsleg sett var salet tragisk. Å ha Woody skadefri ein heil sesong er urealistisk, men då hadde vi også hatt Englands beste midtstoppar. Å ha Woody tilgjengeleg i 20 kampar i kvar av desse sesongane hadde garantert gitt oss fleire poeng, og samtidig gitt Tayls ei litt mindre broket utvikling. Når ein ser kva Woody har prestert for både Spurs, og spesielt Boro, er det ekstra sårt å tenke tilbake på det forsvarsspelet vi leverte i våre hittil siste sesongar i PL.

Eg er sjølvsagt klar over at det var andre enn reint sportslege faktorar som spelte inn, men ikkje verre enn at vi kunne sett litt mellom fingrane og sikra eit defensivt fundament. Woody i Toon var uendeleg mykje betre enn Bassong. Og eg er, i alle fall var, ein fan av franskmannen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 19. Jan. 2010, 22:57 »
Woodgate er den beste stopperen jeg har sett i Newcastle. Når han spilte var han så god som noen andre i ligaen, spør du meg. Han var _ENORM_ for oss, og limte sammen et forsvar som sagte men sikkert råtna da Woodgate ikke kunne passe på O'Brien og Bramble.
Salget var forferdelig, også mye fordi det skjedde bak ryggen på Sir Bobby.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #309 på: 22. Jan. 2010, 19:21 »
Salget av Woody skjedde forsåvidt bak ryggen. Men pengene skulle brukes til å hente Wayne Rooney noe Bobby visste om .-

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 22. Jan. 2010, 19:51 »
Problemet er at når Real Madrid kommer å skal kjøpe spilleren din, og de legger inn et godt bud...hvordan i helvette skal de da fortelle spilleren; at nei, dette er uaktuelt. Det var naturlig nok en mulighet for Woodgate til å spille for en av verdens beste klubber, ikke hadde han muligheter til å spille CL i Newcastle den sesongen heller.. Salget av Woody var ikke noe Newcastle kunne gjøre særlig mye med..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 22. Jan. 2010, 22:05 »
Salget av Woody skjedde forsåvidt bak ryggen. Men pengene skulle brukes til å hente Wayne Rooney noe Bobby visste om .-
Kjøpe Wayne Rooney? Det var da et stunt, vel? Freddie var riktignok ikke riktig rett, men han trodde da vel ærlig talt ikke at han kunne hindre Fergie i å få den mannen han for enhver pris skulle ha?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 22. Jan. 2010, 22:10 »
Kjøpe Wayne Rooney? Det var da et stunt, vel? Freddie var riktignok ikke riktig rett, men han trodde da vel ærlig talt ikke at han kunne hindre Fergie i å få den mannen han for enhver pris skulle ha?

Nei, det kan du si, men Everton burde gitt Fat Fred en pris eller gave for alle dei millionene han tjente dem. Hadde ikke vi bydd som idioter på Rooney, hadde nok ikke Everton fått mer en noen og 20 mill£. I stedet fikk dei vel drøyt 30 !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 22. Jan. 2010, 22:19 »
Men det var jo litt derfor Rooney-saken sto litt i stampe da vi kom inn i bildet. Everton krevde mye mer enn det Fergie ønsket å betale. Men da Fat Fred begynte å vifte med sjekkheftet så ble Fergie plutselig redd for å miste Rooney. Var det ikke noe sånt da? Det er jo så lenge siden, at jeg kan ikke huske konkret.

Men ærlig talt, Fatty var troende til det meste, men han var da ikke så sprø at han trodde Fergie hadde gitt opp Rooney, eller at han kunne overby en av verdens aller rikeste klubber. I såfall blir jeg særdeles overrasket over tjukkens manglende intellekt.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #314 på: 22. Jan. 2010, 22:38 »
Men det var jo litt derfor Rooney-saken sto litt i stampe da vi kom inn i bildet. Everton krevde mye mer enn det Fergie ønsket å betale. Men da Fat Fred begynte å vifte med sjekkheftet så ble Fergie plutselig redd for å miste Rooney. Var det ikke noe sånt da? Det er jo så lenge siden, at jeg kan ikke huske konkret.

Men ærlig talt, Fatty var troende til det meste, men han var da ikke så sprø at han trodde Fergie hadde gitt opp Rooney, eller at han kunne overby en av verdens aller rikeste klubber. I såfall blir jeg særdeles overrasket over tjukkens manglende intellekt.

Gode tider.. :) husker det så godt når vi var med i budkrig på gode spillere :)
Ba Ba Ba!!!