20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 66979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kieron Dyer
« Svar #285 på: 30. Aug. 2007, 18:08 »
Kanskje han kunne springe inn i et reklameskilt på ny.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #286 på: 30. Aug. 2007, 18:29 »
Neida..holder bare med et kraftig vindkast så er Dyer langtids skada :P

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #287 på: 16. Jan. 2010, 12:25 »
http://www.footballfancast.com/football-blogs/keiron-dyer-sad-gifted-cursed-footballer?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ffc_newcastle_united_blogs+%28FFC_Newcastle_United_Blogs%29

Hvis dette stemmer så synes jeg veldig synd på Dyer, som var en av favorittspillerne mine mens han var i Newcastle. Ingen som har vært mer skada enn den mannen. Hvis han hadde holdt seg skadefri så tror jeg han kunne vært på nivå med Lampard og Gerrard. Husker spesielt to sesonger under Robson.
Herregud så god han var. Hadde han bare fått utvikla seg i stedet for og være skada hele tiden så tør jeg ikke å tenke på hvor god han hadde vært.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 16. Jan. 2010, 12:29 »
Fantastisk spiller.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 16. Jan. 2010, 14:05 »
Har egentlig ikke så mye sansen for ham. Han var ubrukelig foran kassa. Og i tillegg drev han og Bellamy på med noen utenomsportslige aktiviteter som ikke var særlig bra for klubben. Dessuten krangla de med Sir Bobby da de ble satt til å spille på kantene i stedet for sine favorittposisjoner. Hvilket var et av flere bidrag til at den eneste skikkelige manageren vi har hatt fikk sparken.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 16. Jan. 2010, 17:40 »
Ubrukelig foran kassa? Såvidt jeg husker scora Kieron Dyer flere særdeles viktige mål for oss. Han var så aldeles ikke ubrukelig foran kassa. Jeg synes 23 mål åtte sesonger er brukbart bra for en midtbanespiller, som spilte i alle mulige rare posisjoner i Newcastle.

Dyer var vår første spiller som scoret på Emirates. Dyer scoret i flere e-cupkamper, han scoret både viktige og uviktige mål. Dyer var på sitt beste en særdeles god spiller, og det nærmeste vi har vært Gazza siden Lee Clark var tenåring.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 16. Jan. 2010, 18:07 »
Heheh. Seriøst, han hadde ikke sluttproduktet. Han noen gode kamper foran mål, men så kunne han bomme noe jævlig også. Jeg er såpass gammel at jeg så alle castlekampene sendt på tv den gangen da Dyer var i klubben. Det var det som var så synd også. Skadene og at han ikke dugde foran mål var de 2 faktorene som medførte at han ikke tok steget helt ut som fotballspiller i castle. Jævlig synd også, for på sitt beste løp han i stykker motstanderne.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #292 på: 16. Jan. 2010, 18:22 »
Sitat
Heheh. Seriøst, han hadde ikke sluttproduktet. Han noen gode kamper foran mål, men så kunne han bomme noe jævlig også.

Sjekk det det første klippet i denne filmen:

Dette du snakker om? :P

Peter

• Gjest
« Svar #293 på: 16. Jan. 2010, 18:42 »
Carew hadde en MYE større miss der. Dyer var på sitt beste, en av verdens beste vinger.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 16. Jan. 2010, 18:46 »
Var han ein typisk ving? Hugsar han litt meir sentralt eg, eit utruleg driv med ballen det hadde han. Desverre øydelagde skadar for karriera hass, og delvis litt han sjølv for karriera hjå oss. Tilgir han aldri heilt for å begynna slåst med Bowyer. Uansett kven som hadde mest "skuld" i det. Men han får aldri plass på mitt all star nufc lag.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 16. Jan. 2010, 19:16 »
Dyer var ikke ving. Han var offensiv sentral midtbane. Men han ble brukt på kant av Bobby fordi vi manglet andre brukbare alternativer på den siden av og til. Dette falt ikke i god jord hos Dyer. Men han var absoultt bedre sentralt enn på kant. Han hadde et flott driv og ok teknikk. Dessverre ikke god nok teknikk til at han kunne blomstre på kanten.

Med bedre avslutninger og mindre skader kunne han vært en av de beste sentrale midtbanespillerne castle har hatt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 16. Jan. 2010, 22:00 »
Han hadde ganske god teknikk spør du meg, og det var faen ikke en mann som sprang like kjapt med ball i beina som Dyer omtrent. Det husker jeg Robson sa flerfoldige ganger om Kieron. Noen som husker de gangene han spilte tilbaketrukket spiss? Han var tidvis fantastisk i den rollen! Tror faktisk Dyer toppa noen spillerbørs den sesongen Sir Bobby tok over for Gullit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 17. Jan. 2010, 21:53 »
Dyer var fantastisk når han var skadefri. Å bestemme hvilken posisjon har var best er vanskelig, men eg holder en knapp på sentral midtbane eller hengende- /spiss. På slutten av tiden her spilte han jo i lengre perioder veldig bra som spiss, både møtende og i bakrom. Han og Sibben må vel vere det spissparet eg i utgangspunktet hadde forventet minst av, som gjorde det best.  :) Kombinasjonen dei i mellom heime mot AZ var historisk !  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 17. Jan. 2010, 21:56 »
Husker en viss bortekamp i FA-cupen for noen år siden, mot Soton som vi aldri vant borte mot egentlig. Han vant kampen på egen hånd for oss som spiss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 17. Jan. 2010, 23:18 »
En av dei beste spelarane vi har hatt i nyare tid. Ødelagt av skader var han på slutten for oss også og var meget svak på slutten som et resultat av dette, salget av Dyer må være det beste vi har gjort i moderne tid. Likevel trist at det skulle gå slik med han.