20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shaun Wright-Phillips  (Lest 27766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #120 på: 31. Des. 2006, 10:27 »
Jeg er for et lån her.. og vi kommer sikkert til å få oss en god opsjons avtale på kjøp også. slik som vi var tilbudt i sommer, men da var det jo et krav at vi måtte kjøpe han til slutt... og det er jo ikke aktuellt...

synes vi skal låne han, se han ann, og imellom tiden kjører vi Solano ned på backen. der tror jeg vi vil få bruk for gutten! han er løpssterk og kan hjelpe oss godt framover!
Han kom, ble mett og dett var dett....

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #121 på: 31. Des. 2006, 15:52 »
Jeg mener ja til kjøp
grunn: han er bedre en våre nåværende høyrevinger, og han er en spiller vi kan benytte oss av i lang tid fremover. Han er jævli rask, noe som blir mer og mer viktig idagens fotball. i tilleg drar solano og butt på årene. Når de blir for dårlige kan dyer bli tiltenkt som midtbane, og da har vi bare milner igjenn på høyre.

Jeg mener nei til Lån
grunn: pr dags dato klarer vi oss fint med de midtbanespillerene vi har. å gi ham spilletid øker bare verdien hans, og i tilleg må vi benke talentet til milner for å gi ham spilletid.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #122 på: 31. Des. 2006, 16:48 »
Sitat fra: "annern"

Jeg mener nei til Lån
grunn: pr dags dato klarer vi oss fint med de midtbanespillerene vi har. å gi ham spilletid øker bare verdien hans, og i tilleg må vi benke talentet til milner for å gi ham spilletid.

Ja til lån hvis avtalen har en grei opsjon på et kjøp.

Hvis vi har en opsjon på si f.eks 9mp og han spiller som en gud så kan ikke Chelsea si at nei, vi vil ha 20mp for ham eller selge ham til et lag som er villige til å betale mer før etter at avtalen har gått ut. Så vi bestemmer selv om vi vil kjøpe ham eller ikke, men bare ''prøver'' ham ut sesongen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #123 på: 03. Jan. 2007, 23:55 »
Jeg sier nei. Det han har vist for Chelsea i år er rett og slett for dårlig. Hvis man sjekker ut Chelsea forum skjønner man også at fansen vil bli kvitt han fortest mulig. Han har rett og slett ødelagt talentet sitt i Chelsea. De som så kampen mot Villa så hvor dårlig han spillte.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #124 på: 04. Jan. 2007, 00:00 »
Tillit og selvtillit. Vi har da akkurat samme eksempelet i Newcastle. Jeg har absolutt ingen tro på at verken Luque eller SWP har mistet sitt enorme fotballtalent bare over natten.
Det er en grunn. Spillere trenger tillit og regelmessig fotball. SWP har ikke hatt det, og lidd kraftig under det. Tror han vil blomstre etterhvert i ny klubb med en rekke kamper under beltet, på samme måte som Luque vil gjøre det samme i sin nye klubb.
Vi har vårt eget eksempel i Milner. Han trengte også kamper og tillit for å vise at han kan prestere. Når han først fikk det, gjorde han også det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #125 på: 04. Jan. 2007, 00:41 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Tillit og selvtillit. Vi har da akkurat samme eksempelet i Newcastle. Jeg har absolutt ingen tro på at verken Luque eller SWP har mistet sitt enorme fotballtalent bare over natten.
Det er en grunn. Spillere trenger tillit og regelmessig fotball. SWP har ikke hatt det, og lidd kraftig under det. Tror han vil blomstre etterhvert i ny klubb med en rekke kamper under beltet, på samme måte som Luque vil gjøre det samme i sin nye klubb.
Vi har vårt eget eksempel i Milner. Han trengte også kamper og tillit for å vise at han kan prestere. Når han først fikk det, gjorde han også det.

Veldig enig. Se bare på Milner som har fått spille regelmessig denne sesongen. Det samme kan sies om Butt som ikke er til å kjenne igjen fra sin første sesong i Newcastle drakta. Taylor har også vært helt konge etter å ha fått spille regelmessig som midtstopper.

Hadde f.eks Martins kun fått et innhopp nå og da etter sin dårlig start for Newcastle ville vi aldri fått sett det beste av han. Alle trenger regelmessig med kamper får å komme i kampform. Se bare på Robben. Ikke til å kjenne igjen fra i fjor. Dette skyldes at Jose utrolig nok velger å kjøre med 4 sentrale midtbanespillere.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shaun Wright-Phillips
« Svar #126 på: 26. Juli 2007, 16:40 »
Jeg syns vi bør revurdere Shaun Wright-Phillips. Jeg føler vi mangler bredde på midtbanen, og SWP kan være akkurat den mannen vi trenger for å få en tilnærmet komplett midtre del. Vi får bedre dekning på vingene, samtidig som vi får nok et alternativ sentralt. I et sprengt transfermarket tror jeg faktisk vi kan få valuta for pengene i Phillips, og syns en brøkdel av de 50 millionene kan gå til å komplettere midtbanen.

Hva syns dere?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 26. Juli 2007, 16:44 »
Drit nå oppi SWP. Treng forsvar ikkje nok ein dyr ving. Som sikkert floppe alikavel.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 26. Juli 2007, 20:13 »
Enig med EivindI! Jeg er stor fan SWP, han har nesten alt jeg ser etter hos en midtbanespiller med hurtighet og innlegg som sin store styrke. En drømmespiller å få til Newcastle, og ihvertfall når vi er så dårlig besatt på midten som vi kan bli om Dyer forsvinner.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 26. Juli 2007, 20:28 »
Det vi trenger da er sentrale midtbanespillere. Vinger sliter vi langt fra med!
Irriterer meg enda at vi solgte Scott Parker  :'(
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 26. Juli 2007, 21:07 »
Det vi trenger da er sentrale midtbanespillere. Vinger sliter vi langt fra med!
Irriterer meg enda at vi solgte Scott Parker  :'(
hvorfor det? parker er allerede byttet ut til en bedre spiller. Barton er jo 3x ganger bedre enn parker. kunne rivd hode av parker i fjor. slik han gjorde i oppbygdningen av et angrep.makan til piruetter og treg oppkjøring kan man lete lenge etter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 26. Juli 2007, 21:12 »
Fordi vi trenger bredde på banen, og Roeder benytta Parker feil. Under Roeder så han på Parker som en offensiv midtbanespiller som skulle styre oss fremover på banen. De fleste som har fulgt Newcastle veit at Parker var vår beste utespiller sesonge før det, da han var vårt anker. Da var han direkte glimrende. Han burde ikke vært erstattet av Barton, han burde antakeligvis vært paret sammen med Barton. I mine øyne et bedre anker enn Butt da han også innehar visse box-to-box-spiller. Synd at vi solgte han, syns jeg.