20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shaun Wright-Phillips  (Lest 27863 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #45 på: 25. Mai 2006, 22:38 »
Men kjære dere da !! Ser dere ikke på fotballkamper?? Bare prater om dem kanskje??

Milner har vært god og stabil i hele år for Villa. I tillegg er han ung og kommer til å bli enda bedre, hvis han ikke knekker begge beina i løpet av sommermånedene.
Milner har vært minst på samme nivå som Solano denne sesongen.

Mens SWP har ennå tilgode å spille en god fotballkamp i 2006 samt høsten 2005. Joda gutten har potensial... men herregud da! Her har vi nesten spisskrise og forsvarskrise også skal vi hente en høyrekant der vi har dobbel dekning av klassespillere.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #46 på: 25. Mai 2006, 22:45 »
Støttes helt ut. Hent tilbake Milner og drit i SWP og konsentrerer oss om der vi virkelig har behov for forsterkninger

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Shaun Wright-Phillips
« Svar #47 på: 25. Mai 2006, 22:47 »
Et godt talent med gode muligheter får en bra fotballkarriere. Det vil jeg kalle han for.  :wink:
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #48 på: 25. Mai 2006, 22:49 »
Sitat fra: "Journalisten"
Et godt talent med gode muligheter får en bra fotballkarriere. Det vil jeg kalle han for.  :wink:

DEt smarteste du har sagt så langt eg har lest :wink:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #49 på: 25. Mai 2006, 23:25 »
Sitat fra: "VepsoO"
Men kjære dere da !! Ser dere ikke på fotballkamper?? Bare prater om dem kanskje??

Milner har vært god og stabil i hele år for Villa. I tillegg er han ung og kommer til å bli enda bedre, hvis han ikke knekker begge beina i løpet av sommermånedene.
Milner har vært minst på samme nivå som Solano denne sesongen.

Mens SWP har ennå tilgode å spille en god fotballkamp i 2006 samt høsten 2005. Joda gutten har potensial... men herregud da! Her har vi nesten spisskrise og forsvarskrise også skal vi hente en høyrekant der vi har dobbel dekning av klassespillere.

Vel. Jeg vil påstå at Solano har vært endel bedre enn Milner under Roeder, når han har fått spillet i sin egentlige posisjon. Må huske på at han under Souness spilte i en slags sentral rolle på midtbanen, og det så vi jo enkelt at ikke fungerte. Straks Roder kom inn vil jeg påstå at Solano har vært vår beste utespiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #50 på: 25. Mai 2006, 23:27 »
Støtter den, Kristoffer. Solano har vært stor i år! Etter min mening en av de aller beste høyrevingene i PL.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #51 på: 25. Mai 2006, 23:28 »
Jeg snakket om sesongen som helhet, men ellers er jeg helt enig med deg Kristoffer. Og bare det at Solano spiller så bra som han gjør, betyr jo at et kjøp/lån av SWP er helt meningsløst
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

folesvert

• Gjest
Shaun Wright-Phillips
« Svar #52 på: 26. Mai 2006, 22:53 »
... helt enig med de siste her. Skal vi bruke masse penger på han og benke eller kvitte oss med Solano igjen da? Nei Solano er en kriger og en spiller med målteft jeg vil ha med i fortsettelsen. Han gir seg ikke før han er 35-36 år. Han elsker fotball og Newcastle. Vår neste Sir sammen med Shay Given.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #53 på: 26. Mai 2006, 23:04 »
...slett...
Carr har altfor få landskamper for England!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #54 på: 27. Mai 2006, 02:02 »
Behold Milner. Han har storspilt i Villa i år, som dere sier, og de fleste kampene som Villa har vunnet har han vært svært delaktig i målene, som jeg kan huske. Har nok ikke så mange eksempler jeg kan huske akkurat hvem mot osv. men har lagt merke og fulgt litt med i år.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #55 på: 27. Mai 2006, 02:44 »
for meg kan vi selge milner. har ikke hørt en dritt om hvor "god" han har vært i media osv. og de kampene han har spilt for nufc har han ikke akkurat imponert, i motsetning til taylor og zoggie

og hvis han har vært den beste på et middelmådig aston villa , hvor det ikke akkurat er noen store spillere, synes jeg ikke det er noe og hoppe i taket over. vi har solano, og dyer og bowyer kan spelle på høyre i tilegg!
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #56 på: 27. Mai 2006, 09:03 »
Sitat fra: "Doffi"
for meg kan vi selge milner. har ikke hørt en dritt om hvor "god" han har vært i media osv. og de kampene han har spilt for nufc har han ikke akkurat imponert, i motsetning til taylor og zoggie

og hvis han har vært den beste på et middelmådig aston villa , hvor det ikke akkurat er noen store spillere, synes jeg ikke det er noe og hoppe i taket over. vi har solano, og dyer og bowyer kan spelle på høyre i tilegg!

Er din argumentasjon for å selge Milner at også Bowyer KAN spille høyrekant? Da må du ha sett noe annet enn det jeg har sett da Bowyer har spilt høyrekant for Newcastle...
Solano er grei nok, men Bowyer fungerer rett og slett ikke på kant og Dyer KAN vel gjøre det, i 5 kamper i året (oppfulgt av et noe ironisk hurra!)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #57 på: 27. Mai 2006, 11:15 »
Nei takk til Shaun. Vet ikke hvorfor, men liker han ikke. Han kommer jo også (som nevnt før) til å koste MYE. Jeg vil MYE heller ha Milner en Shaun.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #58 på: 13. Juli 2006, 15:57 »
After studying Roeder's comments it makes me wonder if Shaun Wright-Phillips comes into the United manager's thinking.

He has had a disastrous time at Stamford Bridge following his £18m transfer, was left out of England's World Cup squad and has plenty to prove both to himself and Chelsea boss Jose Mourinho.

Anything involving the former Manchester City flyer would have to

be a loan deal but this won't worry United supporters.

I hear that Wright-Phillips has been telling anyone who is prepared to listen that he feels he will end up at St James' Park this season, and Jermain Defoe at Spurs comes into the same category.

Alan Oliver
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Shaun Wright-Phillips
« Svar #59 på: 13. Juli 2006, 17:54 »
Hadde vært flott å fått SWP på et ett-årig lån. God spiller, som tilbrakte litt for mye tid på benken forrige sesong..