20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Eidur Gudjohnsen  (Lest 16483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Eidur Gudjohnsen
« Svar #30 på: 14. Mai 2006, 20:57 »
Fullstendig enig med deg i det meste, haavesv. Bortsett fra at det er unødvendig at Clark forsvinner når han uansett skal inn i trenerapparatet, sannsynligvis som hjelpetrener på reservelaget. Så jeg tror nok at han blir i Newcastle uansett. Selv om det ikke blir som spiller!  :P
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #31 på: 14. Mai 2006, 22:18 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ikke selg Ameobi og Chopra! Vi har for få angrepspillere! Men selg resten på listen, og få inn Kuyt, Gudjohnson, Okocha og Bridge :)

supert ønske. meget appetittelig!
Who else...... Alan Shearer

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Eidur Gudjohnsen
« Svar #32 på: 15. Mai 2006, 00:30 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ikke selg Ameobi og Chopra! Vi har for få angrepspillere! Men selg resten på listen, og få inn Kuyt, Gudjohnson, Okocha og Bridge :)

Det, mine damer og herrer, vil nok aldri skje!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

folesvert

• Gjest
Eidur Gudjohnsen
« Svar #33 på: 15. Mai 2006, 11:43 »
Gudjohnsen stemmer jeg for ... men liker han best som spiss. Synes ikke han har kommet helt til sin rett når han spiller på midtbanen. Han er god til å holde på ballen, men ikke en tilrettelegger av rang.

Skjønner heller ikke hvorfor han vil til Manchester United - å hoppe fra en benk til en annen er jo ikke spennende for en fotballspiller med ambisjoner. Eller kanskje han ikke har store ambisjonene ... kanskje han trenger penger til fotballskolen han driver og bygger i Kopavogur / Reykjavik, og flyet det står i Frettabladid han ønsker å kjøpe? Vi får håpe Scott Parker setter han på bedre tanker.

Kuyt, Gudjohnsen, Owen, Luque, Ameobi ... nå snakker vi spisser!!! Let my dream come true, Mr. Shepard. Og i løpet av sesongen sniker vi til oss Bellamy igjen ... for da holder Blackburn på å rykke ned!?!?!?

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #34 på: 15. Mai 2006, 12:32 »
Roder er den typen som vet hva slags spillere han skal hente inn. Henter han Dicanio så stoler jeg absolutt på han. hehe, akkurat der ville jeg vært i tvil,men han vet hva han gjør!
ax

folesvert

• Gjest
Eidur Gudjohnsen
« Svar #35 på: 15. Mai 2006, 12:37 »
... jeg og vet hvilke spillere jeg ville hentet inn, men det spørs om disse spillerene ville kommet til meg!  :D  :o  :twisted:  :oops:

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #36 på: 15. Mai 2006, 15:04 »
Sitat fra: "shpetim"
Roder er den typen som vet hva slags spillere han skal hente inn.

>> Og hva baserer du den uttalelsen på?

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #37 på: 15. Mai 2006, 15:09 »
Det lurer jeg også på hva du mener med. Eneste nye spiller han har brukt er unge Pattison. Og han er jo fra egen klubb.
Tore Eikeland,

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #38 på: 15. Mai 2006, 16:46 »
Sitat fra: "journalisten"
Det lurer jeg også på hva du mener med. Eneste nye spiller han har brukt er unge Pattison. Og han er jo fra egen klubb.

Men vi må også huske på at han ikke har fått muligheten til å hente noen utenfra ennå også da... ;)

Roeder sine ferdigheter i transfermarkedet har jeg absolutt ikke noe grunnlag for å vurdere. Vet han gjorde det brukbart med West Ham den tiden han var både manager og frisk og rask der. Men jeg dømmer ham ikke til å være dårlig med tanke på spillere inn og ut i løpet av overgangsmarkedet. Ikke før jeg har en grunn til det....
Roeder har jo allerede klart å vinne noe med de han har tilgjengelig. Jeg syns det er bedre enn en udugelig skotte som øser ut millioner av pund og alikevel ikkke får til noe med laget han har satt sammen....

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #39 på: 15. Mai 2006, 20:52 »
Sitat fra: "chickenman"

Men vi må også huske på at han ikke har fått muligheten til å hente noen utenfra ennå også da... ;)

Det var liksom det som var poenget mitt i forhold til shpetims innlegg da!  :wink:
Tore Eikeland,

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #40 på: 15. Mai 2006, 23:47 »
Sitat fra: "chickenman"

Det var liksom det som var poenget mitt i forhold til shpetims innlegg da!  :wink:

:oops: -sorry, tydligvis jeg som mistolket den posten i farten.....

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #41 på: 16. Mai 2006, 08:25 »
Er ikke så stor fan av han,men det er ikke tvil om at IceMan absolutt har ferdighetene som skal til
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #42 på: 16. Mai 2006, 17:46 »
Er det noen som vet om Nihat har skrevet under på ny kontrakt me Real Sociedad? Han var jo ganske keen på å komme hit i vinter, men klubben ville ikke selge ham, og jeg tror kontrakten hans går ut i sommer så han kunne komt gratis. Hvis vi henter ham og Gudjohnsen eller Kuyt, eller begge for den saks skyld  :P så har vi et utrolig bra angrep! Et av de beste i England vil jeg tro!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #43 på: 16. Mai 2006, 17:51 »
Her på Real Sociedads hjemmesider står det at kontrakten hans går ut etter denne foregående sesongen. Om han har skrevet ny er uvisst, men det tviler jeg på at han har. Da burde vel det stå på deres offisielle nettsider.
Tore Eikeland,

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Eidur Gudjohnsen
« Svar #44 på: 16. Mai 2006, 18:04 »
Om jeg fikk valget mellom Kuyt og Gudjohnsen, ville jeg deifinitivt valgt Kuyt. Det pga hans enorme målteft. Kuyt er en garantist for mange mål, Gudjohnsen er mer en tilrettelegger enn målscorer.
Så tror jeg kombinasjoen Owen/Kuyt er bedre enn Owen/Gudj.

Men jeg sier absolutt ikke nei-takk til Gudjohnsen. En meget god spiller som er en av få jeg har sansen på av dagens Chelsea-spillere. Så det ville vært et meget godt kjøp om vi får hanket inn Eidur.

Angående Nihat så håper jeg vi henter han også, på free-trensfer. God spiller som scorer mål, uten at jeg vet hvor mange han har scoret i år. Liten spiller, kanskje litt for lik Owen er jeg redd. Men da blir det å slå i bakrom  8)