20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Eidur Gudjohnsen  (Lest 16406 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Eidur Gudjohnsen
« Svar #45 på: 16. Mai 2006, 18:21 »
Sitat
Så tror jeg kombinasjoen Owen/Kuyt er bedre enn Owen/Gudj.

Amen. Men jeg kommer ikke til å gråte hvis neste sesongs spisspar består av Gudjohnsen og Owen. De er tross alt svært gode begge to. Spørsmålet er om de fungerer sammen. Da foretrekker jeg Kuyt som jeg har mer tro på som Owens spissmakker.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #46 på: 16. Mai 2006, 18:42 »
men skulle ikke roeder få 18mill til erstatteren til shearer? , og resten måtte han finansiere selv. husker ikke hvor jeg leste det.

men hvertfall da har vi råd til gudjohnsen ca 4 mill og 12 på kuyt. da har vi 2 til overs .
lt;3 Newcastle <3

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #47 på: 16. Mai 2006, 18:44 »
Prøv å finne en kilde til det er du snill. Hvis dette er tilfelle kan Roeder velge blant mange. Men det blir jo spekulert i om Newcastle må skaffe seg to nye spisser, noe jeg tror de må. Det vil allikevel gå fint med £18 millioner. Disse millionene tror jeg absolutt Roeder skal kunne klare å utnytte på en god måte.
Tore Eikeland,

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #48 på: 16. Mai 2006, 18:59 »
Gudjohnsen
+Kuyt
+Nihat
=16mill£

Da har vi 2mill igjen og så får vi kanskje 2-3mill for salg av Faye og Butt og hvis vi selger en til som f.eks Bowyer, Milner, Boumsong (bør nok bli Boum, men det blir antakentligvis desverre Milner) så bør ha råd til å hente Woody hjem igjen. Da trenger vi ikke flere spillere, så kan vi kjempe i toppen!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #49 på: 16. Mai 2006, 19:01 »
Er ikke enig med deg i at Boum bør selges. Dessuten er vi fryktelig heldige hvis vi får Kuyt, Gudjohnsen og Nihat Kahveci for £16 mill. til sammen.
Tore Eikeland,

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #50 på: 16. Mai 2006, 19:10 »
Jeg synes heller ikke at Boumsong skal selges, men hvis det gjør at vi kan hente en bedre midtstopper så må de bare selge ham for meg, det må du vel være enig i journalisten? Vi er ikke heldige hvis vi får de Kuyt, Gudj., og Nihat for 16mill£. Nihat kommer gratis og 16mill£ høres ikke så helt bort i natta ut for Kuyt og Gudjohnsen, tviler på at de to vil koste mer enn maks. 18mill£ tilsammen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #51 på: 16. Mai 2006, 19:14 »
Du har noen gode poeng der. Jeg tenkte ikke på at Nihat eventuelt kommer gratis. Men jeg har full tro på Boumsong, og for min del skal det være en MEGET god stopper på plass FØR noe salg av Boumsong i det hele tatt blir vurdert. Kuyt vil nok koste noen millioner, og Gudjohnsen blir ikke noe lettkjøpt objekt heller. Men jeg tror du herved har klart å overbevise meg om at vi ikke er "heldige" om vi får disse tre til den prisen, men vi er uansett vanvittig heldige om vi får noen av de uansett, mener nå jeg!
Tore Eikeland,

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #52 på: 16. Mai 2006, 19:53 »
håper mest på Torres jeg...han bør få 9ern (selv om han ikke er brite)
han er høy, sterk, ung, teknisk god, ledertype og har erfaring fra landskamper.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #53 på: 16. Mai 2006, 20:39 »
Jeg synes ikke han bør få nitallet på ryggen, men han er jo en spennende spiller som Roeder absolutt burde vurdert. Jeg tviler uansett på at han i det hele tatt kommer til å vurdere å ta turen til Newcastle, når speidere fra lag som Chelsea, Barcelona og Manchester United stadig vekk beskuer hans praktiske kvaliteter.

Men han skal være hjertelig velkommen om han kommer. For all del...  :)
Tore Eikeland,

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #54 på: 16. Mai 2006, 22:47 »
Ser på det som svært usannsynlig at vi får Torres. Men Nihat, Eidur og Dirk er jo en våt drøm sammen med Owen!!:)

Newcastle.no melder at Chelsea kommer kreve ca 4,5 millioner pund for Islendingen. Og jeg tror ikke vi må ut med mer enn 12millioner pund for Kuyt. Sleg med Nihat på free transfer så har vi 4 toppspisser, pluss at Eidur kan gjøre en god jobb på midtbane også.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #55 på: 16. Mai 2006, 23:34 »
Mine kilder sier at Nihat har skrevet en 4 års kontrakt med Villarreal.. Synd mener jeg, Nihat er en spiller jeg gjerne hadde tatt i mot ettersom han er gratis!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #56 på: 16. Mai 2006, 23:35 »
Hva er "dine kilder"? Hvis de er på nettet, kan du være vennlig å legge ut link til oss andre? Hadde vært litt synd for oss ambisiøse og optimistiske Newcastle-supportere om han også datt utenfor kjøpsrekkevidde.
Tore Eikeland,

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #57 på: 16. Mai 2006, 23:38 »
Det Newcastle trenger er en venstreback, en midstopper og en/to spiss/spisser
I tillegg kanskje en midtbanespiller, hvis det skulle ha seg at midtbanen forsvinner halvveis i sommer

mine forslag til disse plassene er

v.back - bocanegra, bridge
mstopper - woodgate, mexes
spisser - nihat, kuyt
mbane - boa morte

Hvis vi hadde fått disse spillerene, som selvfølgelig bare er ønsketenkning fra min side, så kunne jeg gjerne sett denne start ellveren

-------------Given---------------
----------------------------------
Carr-Taylor-Woodgate-Bridge
---------------------------------
-------------Parker--------------
-------Emre---------Boa Morte------
-------------N`Zogbia----------------
----------------------------------
--------Owen-----Kuyt----------      

Benk: Harper, Nihat, Mexes, Dyer, Solano

:twisted:
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #58 på: 16. Mai 2006, 23:42 »
Sitat fra: "journalisten"
Hva er "dine kilder"? Hvis de er på nettet, kan du være vennlig å legge ut link til oss andre?

Momento bitte!!

http://www.internetspor.com/v3/haber.php?haberID=25897

Står på tyrkisk da, men det er ganske lett å skjønne seg på!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #59 på: 17. Mai 2006, 12:01 »
Lett å skjønne??? Fra mitt ståsted er han fortsatt ledig på markedet :lol:

Men seriøst så hadde Nihat gratis vært helt sinnsykt! Jeg tror nok Gudj og Kuyt er realistiske kjøp, fremfor f.eks Torres som er, som nevnt tidligere, ønsket av lag som Russland og Barcelona osv. Mange her skriver at Nihat knaskje blir litt lik Owen til tider, noe jeg ser på som bare positivt, for hvem kan med hånden på hjerte si at de tror Owen spiller over 30 kamper til neste år? Henter vi Nihat kan han steppe inn for Owen, på den måten slipper vi å bygge om spillet vårt, da kan vi ha en stor Kuyt som sloss fra seg og stusser videre, på herlig Shearer vis, uten at en spiller som f.eks Ameobi labber etter.
Når det er sagt tror jeg ikke vi trenger å hente alle 3, det blir bare dumt. Ingen av de er keen på å sitte på benken, det er de for gode til, og etter min logiske tenkning må to av de det, siden Owen er selvskreven. Nihat er grei, men ikke både Gudjohnsen og Kuyt, det blir smør på flesk, noe vi verken trenger eller har råd til, med den venstrebacken vi har.

Må vi da velge en av de to er valget soleklart enkelt, Kuyt! Da lar vi Chopra gå, og Ameobi blir 4 valget, etter Owen, Kuyt og Nihat.

Nå spøs det vel om det var Souness som i sine dager pekte ut Nihat og ikke Roeder...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...