20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Eidur Gudjohnsen  (Lest 16460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Eidur Gudjohnsen
« Svar #15 på: 14. Mai 2006, 15:53 »
Okay, da er vi jo enige da.  :wink:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #16 på: 14. Mai 2006, 18:19 »
Gudjohnsen tror jeg kunne blitt et meget bra kjøp for Newcastle. Og særlig dersom prisene som det spekuleres i her faktisk stemmer. Han og Owen på topp er et meget bra spisspar, og jeg tror Gudjohnsen kunne fungert ganske bra sammen med Ameobi også. Grunnen til at jeg vurderer nettop den kombinasjonen er fordi jeg vet hvor skadeforfulgt Michael Owen er. Klarer Roeder å få Eidur til Newcastle har han gjort et godt trekk på overgangsmarkedet med tanke på neste sessong, og at Shearer har gitt seg.
Dessverre kan mye tyde på at Gudjohnsen selv vil til ManU:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115369
Men det er jo lov å håpe, større mirakler har skjedd før.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #17 på: 14. Mai 2006, 18:37 »
hvorfor skulle ManU kjøpe ham? De har jo så mange gode spisser i Rooney, Saha, Rossi, Van Nistelrooy (men han regnes ikke) pluss at de sikkert kommer til å hente Berbatov.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #18 på: 14. Mai 2006, 18:56 »
Nå er det vel en mulighet for at den gamle reven av en skotte vil ha han på midtbanen da
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #19 på: 14. Mai 2006, 18:58 »
Sitat fra: "haavesv"
hvorfor skulle ManU kjøpe ham? De har jo så mange gode spisser i Rooney, Saha, Rossi, Van Nistelrooy (men han regnes ikke) pluss at de sikkert kommer til å hente Berbatov.

Det må du nesten spørre ManU om du... ;)

I følge det som sto på VG skulle iallfall partene innlede samtaler, selv om det neppe er hugget i sten. Men jeg tenkte faktisk det samme selv: hva skal de med Eidur.
En annen ting er at Gudjohnsen selv bør tenke på hva som er best for ham selv av Newcastle og ManU rent spillemesig. Til tross for at han er god tviler jeg på at islendingen får noen garanti fra mektige Sir Alex om fast førstelagsspill...

Forøverig synd at vår kommende manager ikke får særlige midler å rutte med i overgangsmarkedet som et resultat av et stygt underskudd. Jeg antar underskuddet skyldes mangel på resultater de to siste sessongene. Man kan med andre ord konkludere med at Roeder (eller evt en annen?) vil få mindere midler til overganger som en følge av det enorme forbuket til S******. Det veid opp mot hva han fikk til, rett og slett tragisk!!! Og så mener noen at han har lagt et godt grunnlag for en god fremtid i Newcastle.... Jaja.....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #20 på: 14. Mai 2006, 19:14 »
Se på stallen Roeder har å rutte med. Trenger slettes ikke selge Boumsong, Luque og Milner spør du meg....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #21 på: 14. Mai 2006, 19:32 »
Hvor gammel er Gudjohnsen?
ynesides black and white army..!

Noreng

• Gjest
Eidur Gudjohnsen
« Svar #22 på: 14. Mai 2006, 19:40 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ikke selg Ameobi og Chopra! Vi har for få angrepspillere! Men selg resten på listen, og få inn Kuyt, Gudjohnson, Okocha og Bridge :)

Veldig tvilsomt, med tanke på at vi da kun har 1 venstre back. Dessuten er Okocha gammel!

Selg:
Boumsong
Butt
Bowyer
Faye
(Elliott
Chopra) ikke nye kontrakter
Luque(Dessvere:(

Kjøp:
Chimbonda
Koren
Bridge/Arca
Gudjphnson
En annen spiss.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #23 på: 14. Mai 2006, 19:42 »
Han er vell rundt 27-28 kan jeg tenke meg.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #24 på: 14. Mai 2006, 20:02 »
Sitat fra: "chickenman"
Det må du nesten spørre ManU om du... ;)

det skal jeg  :D

TRENGER vi egentlig noen nye spillere bortsett fra en ny superspiss? Hvis vi bare beholder alle spillerne, bortsett fra de som ikke er gode nok som Faye, Clark og Butt og kanskje kjøper en spiller for pengene vi får for dem så har vi en stall som kan hevde seg høyt oppe på tabellen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Eidur Gudjohnsen
« Svar #25 på: 14. Mai 2006, 20:04 »
Eidur Gudjohnsen er født 15. september 1978, og etter mine møysommelige kalkuleringer er jeg kommet frem til at han er 27 år gammel, og blir 28 den femtende september!  8)
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #26 på: 14. Mai 2006, 20:17 »
Han er jo beregnet som midtbanespiller hvor han har til tider spilt glimrende for Chelsea i år, mot Barca i CL blandt annet.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #27 på: 14. Mai 2006, 20:31 »
Hvorfor i alle dager vil du selge Lee Bowyer og kjøpe inn Robert Koren???

Synes vi bør beholde Bowyer...

Er veldig i tvil når det gjelder Boum og Luque... Skal vi selge nå og begrense tapet eller skal vi satse på dem og håpe på at de slår tilbake neste sesong? Er jo ingen tvil om at de er gode fotballspillere når de spiller på sitt beste.

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #28 på: 14. Mai 2006, 20:53 »
Koren?? tror ikke det...
ynesides black and white army..!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #29 på: 14. Mai 2006, 20:55 »
Vi bør i grunnen ikke selge verken Boum, Luque eller Bowyer. Bowyer var jo en av våre beste spillere i noen kamper før han ble skada. Men hvis vi skulle solgt en av dem så måtte det blitt Boumsong, fordi han har spilt veldig dårlig hele sesongen men det har også Luque gjort, men han har begynt å vise litt form nå i slutten av sesongen med scoringer i de to siste innhoppene (mot Sunderland og Shearer-Testemonialen) mens Boumsong ikke viser noe framgang. Men det må være en grunn til at han er med Frankrike til VM og det bør være en god nok grunn til og ikke selge ham.

Nei, de som bør forsvinne er:
Nicky Butt.
Lee Clark (ikke solgt men legge opp og få en trenerrolle på fulltid).
Enten Ameobi eller Chopra (Chopra vil i såfall forsvinne gratis).
Og kanskje Amdy Faye, men hvis han er fornøyd med å være backup og vi ikke får så veldig mye for ham så bør vi beholde ham.

Og for all del bør vi ikke hente Koren.