20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Neste sesong  (Lest 7553 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #15 på: 13. Mai 2006, 22:19 »
"Jeg er nødt til å være 100% hvis jeg skal lede Newcastle neste sesong, så derfor tar jeg denne operasjonen nå", forteller Ameobi som tydeligvis drømmer om kapteinsbindet i tillegg til drakt nummer 9 kommende sesong.

Ler litt når jeg hører dette :lol:

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Neste sesong
« Svar #16 på: 14. Mai 2006, 00:27 »
Godeste Ameobi virker litt høy på pæra, spør du meg. Har alltid trodd at han var av den mer sympatiske typen. Ikke det at jeg tror eller synest Ameobi er en drittsekk, for all del, sikkert en OK type han, men å gå ut å si noe sånt som han presterer her, er noe talentløst.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #17 på: 14. Mai 2006, 10:36 »
Sitat fra: "journalisten"
Godeste Ameobi virker litt høy på pæra, spør du meg. Har alltid trodd at han var av den mer sympatiske typen. Ikke det at jeg tror eller synest Ameobi er en drittsekk, for all del, sikkert en OK type han, men å gå ut å si noe sånt som han presterer her, er noe talentløst.

Og ikke minst unødvendig. Dersom han presterer vil alle se det med egne øyne når Ameobi er på banen, og da trenger ikke han selv å gå ut å si det. Alikevel må jeg si at Ameobi har hatt en viss fremgang denne våren. Og det gleder meg samtidig som jeg ærlig må innrømme at jeg aldri har vert hans største fan (snarere tvert imot), men om ikke et førstevalg så forsvarer han en plass i Newcastles stall til høsten.
Tendensene har alltid vert der hos Ameobi, men det har blitt altfor mye nesten og altfor sjelden ikke noe. Men 7 mål siden Roeder tok over i Mars er fremgang, om ikke imponerende er det dog verdt å ta med seg videre. Og sålenge vi ikke har hentet minst to nye spisser forsvarer Ameobi en plass i Newcastles stall. Så får det bli opptil ham selv og kjempe seg til en plass på laget hvis han mener han fortjener det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #18 på: 14. Mai 2006, 14:13 »
Ameobi har alltid hatt stor tro på egne ferdigheter. Det vises bare ikke sånn på banen. Men jeg tror nok det er på tide at Shola stikker fingeren i jorda og innser realitetene. Han har ikke greid å tatt steget videre fra der han alltid har vært, og sjansen for at han plutselig skal ta det steget i løpet av sommeren er fryktelig liten. Dessuten vet han også at klubben ikke har tid til å vente på ham, så vi kan garantere at minst én toppspiss vil bli kjøpt inn i sommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Neste sesong
« Svar #19 på: 14. Mai 2006, 16:10 »
Er utrolig facinerende å se hvordan du har skiftet mening angående Ameobi, Joakim.

I begynnelsen av året skulle du på død og liv forsvare Ameobi. Tråd etter tråd, innlegg etter innlegg!!! Du var til og med for at Ameobi skulle få nr.9 etter Shearer!

Når noen stilte spørsmålstegn ved talentet hans, var du der med en gang og forsvaret han. Mente noen at han hadde prestert for dårlig i forhold til spilletiden, mente du at det enten var trenerens feil, eller at han rett og slett ikke hadde prestert så dårlig!

Men nå har du altså tatt til fornuft. Du har begynt å se det med samme øyne som oss!!! Kan du vennligst fortelle HVOR du innså realitetene? Når skjønte du at du faktisk hadde tatt feil?

Jeg bare lurer :)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #20 på: 14. Mai 2006, 17:12 »
Han virker noe høy på pæra. Noen som husker i høst da han prata om å bli med England til VM?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #21 på: 14. Mai 2006, 23:49 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Han virker noe høy på pæra. Noen som husker i høst da han prata om å bli med England til VM?

Er som kjent Liverpool supporter og har dermed ikke fått med meg det nei.
Men jeg har ikke noe imot å bli fortalt hva han sa, eventuelt lese intervjuet.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #22 på: 14. Mai 2006, 23:55 »
Det var det vanlige da, som det har vært fremfor hver sesong, at nå skulle han spille seg inn på laget og score mye mål. Og ettersom det var VM var det veldig viktig, da han hadde klare ambisjoner om å være med dit!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #23 på: 15. Mai 2006, 00:08 »
Hehe, vel når du ser hvilken spisser som er tatt ut så skal det vel eksistere muligheter også for kjære Ameobi. Han har jo ett stort potensiale men til og med jeg vet att Ameobi aldri har prestert over tid. Og jeg tviler litt på att han skal starte nå med tanke på att en ny spiss sikkert bli hentet inn. Kanskje flere.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #24 på: 15. Mai 2006, 00:32 »
Jeg er villig til å vedde halve slekta på at Ameobi aldri kommer til å spille fast på Englands landslag.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #25 på: 15. Mai 2006, 11:34 »
Ameobi er bak D.Bent, Defoe, Rooney, Owen og Crouch! Eg tror og at de heller satser på Gerrard eller J. Cole i en hengende spiss rolle framfor å bruke Ameobi og så eg tror ikkje det er så mange som vedder i mot deg Lasse!:) Men eg tror faktisk han kommer til å få prøve seg på landslaget neste år, Owen kommer til å gjøre Ameobi bedre!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #26 på: 15. Mai 2006, 12:39 »
Parker el Given får kapteins bindet. helst vil jeg ha valg en ute spiller men face.
ax

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #27 på: 15. Mai 2006, 15:55 »
Sitat fra: "Førre"
"Jeg er nødt til å være 100% hvis jeg skal lede Newcastle neste sesong, så derfor tar jeg denne operasjonen nå", forteller Ameobi som tydeligvis drømmer om kapteinsbindet i tillegg til drakt nummer 9 kommende sesong.

Ler litt når jeg hører dette :lol:

Ha ha ha. Helt enig, han må jo først klare å lede sine to føtter i første omgang.... Jeg ler så jeg griner!
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #28 på: 15. Mai 2006, 16:00 »
Sitat fra: "Lasse"
Er utrolig facinerende å se hvordan du har skiftet mening angående Ameobi, Joakim.

I begynnelsen av året skulle du på død og liv forsvare Ameobi. Tråd etter tråd, innlegg etter innlegg!!! Du var til og med for at Ameobi skulle få nr.9 etter Shearer!

Når noen stilte spørsmålstegn ved talentet hans, var du der med en gang og forsvaret han. Mente noen at han hadde prestert for dårlig i forhold til spilletiden, mente du at det enten var trenerens feil, eller at han rett og slett ikke hadde prestert så dårlig!

Men nå har du altså tatt til fornuft. Du har begynt å se det med samme øyne som oss!!! Kan du vennligst fortelle HVOR du innså realitetene? Når skjønte du at du faktisk hadde tatt feil?

Jeg bare lurer :)

Jeg er fortsatt Ameobi-fan, men jeg innser at vi ikke har tid til å vente på at Ameobi skal bli så god som han selvsagt har potensiale til å bli. Og alle vet, bare de bruker sine små grå, at Ameobi neppe vil bli en klassespiller bare på to sommermåneder. Men man vet jo aldri, selvfølgelig. Hvis noen setter spørsmålstegn ved hans talent, så vil jeg fortsatt være der og forsvare ham. For jeg har alltid sagt at han har talent i massevis, men sliter med å få det ut.

Når jeg nå sier at Ameobi må stikke fingeren i jorda og innse realitetene, så betyr ikke det at jeg plutselig har fått et nytt syn. Jeg ber bare Ameobi om å være litt mer ydmyk overfor egne ferdigheter. Han kan fortsatt bli en god fotballspiller, bevares, men han må innse at han må jobbe for det. Det kommer ikke av seg selv. Og hans sjanser for å bli Owens faste partner neste sesong er små, da vi alle vet at minst en, sannsynligvis to, spisser vi bli kjøpt inn i sommer. Og de vil høyst trolig være bedre enn Ameobi. Dermed sier det seg selv at hvis Ameobi ønsker å bevise at han har rett, så må han stikke fingeren i jorda og innse at suksess ikke kommer sjøl seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Neste sesong
« Svar #29 på: 15. Mai 2006, 16:45 »
Uansett så har du skiftet fullstendig ytringsmåte angående Ameobi. Men det ere bare positivt ment :wink: