20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: van nistelroy  (Lest 10803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #45 på: 21. Mai 2006, 12:08 »
Ok  :wink:

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #46 på: 21. Mai 2006, 12:35 »
Den aldrende diveren skal holde seg langt borte fra den vakre svarte og hvite drakta!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #47 på: 21. Mai 2006, 12:40 »
Skal ærlig innrømme at eg ikke hadde sagt nei til en Ruud van Nistelrooy...han er en spiller som garanterer mye mål gjennom en sesong.
Men heler en 26 år gammel Kuyt enn en 30 år gammel RvN.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #48 på: 21. Mai 2006, 12:59 »
Nistelrooy erstatter Shearer?

Skrevet av Asbjørn, 21 Mai 06

Ruud Van Nistelrooy linkes nok en gang til Newcastle. Denne gangen er det søndagsavisen The People som melder at Nistelrooy er mannen nord- øst klubben ønsker som erstatter for Alan Shearer.

Manchester United spissen kan forlate Old Trafford denne sommeren, etter å ha kommet i klammeri med manager Sir Alex Ferguson på slutten av sesongen. Dette gir en mulighet for Newcastles manager Glenn Roeder, som er på jakt etter en erstatter for den legendariske Alan Shearer som la fotballskoene på hyllen etter forrige sesong.

Van Nistelrooy, 29, kjørte i all hast avgårde fra Old Trafford rett før Manchester Uniteds siste kamp for sesongen mot Charlton. Dette skyldtes en krangel med Ferguson basert på at unggutten Rossi ble foretrukket fremfor den nederlandske landslagsspilleren i sesongens siste seriekamp. Van Nistelrooy fikk heller ikke delta i Roy Keanes testimonial- kamp to dager senere, noe han selv hadde ønske om å gjøre.

Van Nistelrooy, som skrev under på en overgang fra PSV Eindhoven for £19millioner i juli 2001, er tidenes toppscorer for Manchester United i Europa. Han har på sine fem år på Old Trafford scoret 150 mål på 219 kamper.

Den nye sjefen på St James? Park, Glenn Roeder, er en stor beundrer av Van Nistelrooy og har navnet hans høyt oppe på ønskelisten, som også inneholder Chelseas stjernespiller Eidur Gudjohnsen, Feyenoords Dirk Kuyt og Tottenham spissen Jermain Defoe.

Et problem i forhold til Van Nistelrooy kan bli overgangssummen. Prislappen på 29 åringen skal være satt til hele £12 millioner, og Roeder vet foreløpig ikke hvor mye penger han har til rådighet denne sommeren.

* Ellers melder Sunday Sun at Portsmouth spilleren Matt Taylor kan være på vei til Tyneside i bytte med Amdy Faye. Senegaleseren skrev under for Newcastle i januar 2005, fra nettopp Portsmouth.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
van nistelroy
« Svar #49 på: 21. Mai 2006, 14:07 »
Jeg vet ikke helt hva slags fölelser jeg ville hatt i forhold til en overgang til oss, nå tviler jeg sterkt på at det kommer til å skje, men Owen signinga var det heller ingen som trodde på så....
Men det virker litt fjernt.
Men han putter så sinnsykt mye mål da.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #50 på: 21. Mai 2006, 14:20 »
faen, der gikk kanskje to av de vi vil ha til helvete! chelsea vil bytte gudj mot rvn.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1237566,00.html

men samtidig tviler jeg. chelsea vil nok heller gå shevchenko.og det virker utenkelig at manu vil gi en sånn måltyv som rvn, til sin hardeste konkurrent!
lt;3 Newcastle <3