20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: van nistelroy  (Lest 10799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #15 på: 09. Mai 2006, 23:37 »
Hallo folkens !

Alex selger han ikkje til Premier League rivaler uansett. Han går nok til utlandet. Manshit United er gode på det området der.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #16 på: 10. Mai 2006, 09:11 »
Sitat fra: "Jarle"
Jeg blir kvalm av folk her... Her har Alan Shearer lagt opp, og Newcastle trenger prikært en erstatter. Opp av hatten kommer Ruud van Nistelrooy, og det til dumpepris fordi Man U har gitt ham beskjed om ikke å sette foten på OT igjen. Da er det bare å brøle LØP OG KJØP!

Argumenter som at han "scorer bare innenfor 16-meteren" blir bare latterlige. En spiss skal være der ballen havner; en evne svært mange ikke har. Jeg gir blanke faen i om han scorer 20 mål fra 30 meter, eller 20 mål fra 3 meter.

Dessuten har Newcastle gode tilretteleggere i Zogbia, Solano, Emre og Dyer, i tillegg til en utfyllende spiss i Owen.

Hvis RvN ikke er "typen for Newcastle", som enkelte her mener, hvem faen er da realistiske targets for Newcastle, hvis trekkplaster er Intertoto? Ronaldinho??

Skjerpings, folkens!

Må jo også tenkte på spillestil her da. Man Utd spiller helt annerledes enn Newcastle, og det må ha noe å si. Skal vi legge opp til en ny spillestil som Ruud er god i så skjønner jeg. Men han er ikke en spiss som skaper ting selv, og kan runde av ett par spillere og score etter min mening. Men som sagt, håper han kommer og motbeviser det jeg sier.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #17 på: 10. Mai 2006, 09:21 »
Jeg blir kvalm av folk her... Her har Alan Shearer lagt opp, og Newcastle trenger prikært en erstatter. Opp av hatten kommer Ruud van Nistelrooy, og det til dumpepris fordi Man U har gitt ham beskjed om ikke å sette foten på OT igjen. Da er det bare å brøle LØP OG KJØP!

Argumenter som at han "scorer bare innenfor 16-meteren" blir bare latterlige. En spiss skal være der ballen havner; en evne svært mange ikke har. Jeg gir blanke faen i om han scorer 20 mål fra 30 meter, eller 20 mål fra 3 meter.

Dessuten har Newcastle gode tilretteleggere i Zogbia, Solano, Emre og Dyer, i tillegg til en utfyllende spiss i Owen.

Hvis RvN ikke er "typen for Newcastle", som enkelte her mener, hvem faen er da realistiske targets for Newcastle, hvis trekkplaster er Intertoto? Ronaldinho??

Skjerpings, folkens!

Helt enig med Jarle her. Ruud van Nistelrooy er en klassespiss som er en garantist for minimum 20 mål i sesongen. Han er et sikrere kort på topp enn det Owen er, da Owen er meget sårbar for skader. Så lenge man scorer mål, så tror jeg de fleste oppegående mennesker ikke bryr seg om disse målene kommer innenfor eller utenfor 16-meteren, i krysset eller ikke. Mulig at Dalian Atkinson scorte finere mål enn hva RvN har gjort, men jeg er ikke i tvil om hvem jeg ville hatt på topp.

Om jeg skulle trekke frem noe negativt med den mulige kombinasjonen Owen/Ruud, så er det at begge er relativt avhengige av gode spillere rundt seg for å score. For eksempel så var Ruud vanvittig mer målfarlig når Beckham og ikke Ronaldo var høyrevingen til Scums.

Fyren er ikke den mest sympatiske i verden, er i ferd med å bli gammel, men likevel en garantist for 20 mål i sesongen. Skal man si nei takk til det??
Carr har altfor få landskamper for England!

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #18 på: 10. Mai 2006, 09:41 »
Han er en garantist for 20 mål i året i Man Utd, men jeg tror ikke han er det i Newcastle. Det har som sagt med at han er for avhengig av perfekte innlegg og pasninger inn i 16 meteren.

Selvfølgelig gjør det ikke noe om han scorer fra 2 meter etter 20, er ikke det jeg mener.Men det er ett svakhetstrekk og måtte få perfekte baller inn i 16 meteren for å score, istedenfor å kunne skape noe selv og også klare og score fra lenger hold.

Og jeg har aldri sagt at vi burde si nei takk...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #19 på: 10. Mai 2006, 09:45 »
Nå er vel de fleste spisser ganske avhengig av kreative folk bak seg uansett da.... Owen og er jo avhengig av presise baller i bakrom, likeså er RvN
avhengig av presise innlegg.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #20 på: 10. Mai 2006, 09:46 »
Sitat fra: "VepsoO"
Nå er vel de fleste spisser ganske avhengig av kreative folk bak seg uansett da.... Owen og er jo avhengig av presise baller i bakrom, likeså er RvN

Kan absolutt ikke sammenlignes...De ballene Owen trenger i forhold til Ruud er jo helt annerledes.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #21 på: 10. Mai 2006, 09:48 »
Enig i at det er en svakhet ved Rutgerus Johannes Martinus van Nistelrooij at han er avhengig av gode spillere rundt seg. Målraten gikk ned etter at Beckham forsvant, men fortsatt så tåler den sammenligning med de aller fleste.

Nå er RvN åpenbart til salgs, så får man se hva som skjer.
Carr har altfor få landskamper for England!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #22 på: 10. Mai 2006, 09:49 »
Sitat fra: "John Marius"

Kan absolutt ikke sammenlignes...De ballene Owen trenger i forhold til Ruud er jo helt annerledes.

Det var vel nesten det jeg skrev og var det ikke??
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
van nistelroy
« Svar #23 på: 10. Mai 2006, 09:54 »
Men herregud, man kan da ikke si at han ikke passer inn.. Etter denne sommeren er det nok INGEN som kan si hvilken stil Newcastle spiller.. Vi kan ha fått en antydning i de 3 siste kampene, vell og merke uten Shearer, men utnom det, muligens kun Roeder, som nok har sitt å tenke på han og..

Vi har jo basert hele angrepspillet vårt på Shearer de 10 siste årene, og det har jo funket på et vis det.. Men nå har vi ikke han lenger og da må man se på andre måter.. Vi har Solano, Carr (på en av sine bedre dager), Ramage på høyrekant som kan legge fine innlegg. Vi har Nzogbia, Emre, (Luque muligens) på venstre som kan oså legge innlegg og muligheten for å drible seg innenfor 16 og legge inn rett foran mål,, og DE sjangsene har vi sett en del av i år.. Men med styltefaen Ameobi på topp så er vi vell heldige om man ser han komme inn i bildet når ballen er langt forbi..

Når Ruud er up for grabs er det bare å kaste seg på.. 21 mål på en sesong hvor han nesten ikke har spillt er ikke noe å lure på..
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #24 på: 10. Mai 2006, 09:57 »
Sitat fra: "John Marius"

Det var vel nesten det jeg skrev og var det ikke??

Beklager, da misforsto jeg deg.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #25 på: 10. Mai 2006, 10:04 »
Jeg skjønner hva du mener John Marius. RvN trenger litt andre typer pasninger enn Owen f.eks, men jeg tror (om ikke noe naivt) at vi har spillere som er gode nok til å levere RvN gode nok baller.

Jeg håper da ihverfall det

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #26 på: 10. Mai 2006, 10:42 »
Skapte Alan Shearer noenting på egenhånd?

Var ikke Alan Shearer dødsavhengig av gode innlegg?

Kan Shearer score 20 mål i løpet av en sesong for Newcastle, kan RvN garantert også greie det.

folesvert

• Gjest
van nistelroy
« Svar #27 på: 10. Mai 2006, 11:48 »
Nistelroy er en kuk!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #28 på: 10. Mai 2006, 12:16 »
Skapte Alan Shearer noenting på egenhånd?

Var ikke Alan Shearer dødsavhengig av gode innlegg?

Kan Shearer score 20 mål i løpet av en sesong for Newcastle, kan RvN garantert også greie det.

Er enig med Jarle her! Shearer var heller ikke en spiss som løp fra midtbanen og rundet 6 spillere før han helsparket ballen i krysset.. Shearer var avhengig av en god og rask partner som Bellamy og gode innlegg fra begge kantene..

Hat og kjærlighet snur seg fort i fotballen. Jeg er sikker på at det ikke skulle blitt vanskelig å digge Ruud når målene bøttes inn!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #29 på: 10. Mai 2006, 12:26 »
Bare tenk å gå rundt med den nyeste hjemmedrakten til NUFC med 9 Nistelrooy på ryggen og mobbe på seg man utd fans!! Det hadde vært en herlig følelse! Nesten like herlig som med 10 Owen bakpå årets drakt. Et par L'pool supporter som har blitt småsure ja..

Fra spøk til alvor. RvN har alle forutsetninger for og lykkes i Newcastle. Håper virkelig dette skjer!