20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: van nistelroy  (Lest 10825 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #30 på: 10. Mai 2006, 13:05 »
Eg hadde aldri gått med van nistelrooy på ryggen, han er ikkje verdig nummer 9 etter Shearer, vi skal ikkje ha ein drittsekk som skal overta trøyen til Shearer, han e god, men skal ikkje ha nummer ni, owen kan få den og nistelrooy ta over nummer ti, viss vi absolutt må ha han..:)
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
van nistelroy
« Svar #31 på: 10. Mai 2006, 13:08 »
INGEN skal ha nr. 9. Den skal være fredet til Shearers kropp brenner i oljeform som fossilt brennstoff i undervarmeanlegget på St. James'!  :P
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
van nistelroy
« Svar #32 på: 10. Mai 2006, 13:10 »
Om Owen lover evig trofasthet til Newcastle, så syntes jeg at han skulle få nummer 9. Owen må fullføre den oppgaven som Shearer begynte på, og ikke klarte å fullføre.

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
van nistelroy
« Svar #33 på: 10. Mai 2006, 13:51 »
når ameobi vurderes til "our new number 9" så kan vi jo like godt hente inn sønnen til Shearer da og beholde navn og nummer.. For makan til ræva spiss skal man jaggu leite lenge etter.

At Van N.. får nummer 9 tviler jeg på, da må det i tilfelle være om han har det som en av punktene i kontrakten.. " JEG VIL HA NUMMER 9" men det er nok ikke mange som "tørr" å ta på seg den drakta, tenk hvilket press.. Shearer er Gud, ingen over og ingen ved siden.. Og det vet alle i Newcastle!
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #34 på: 10. Mai 2006, 14:05 »
En eller annen kommer til å ha nummer 9 igjen, så lenge den ikke blir fredet (noe som burde sterkt vurderes)! Og både Owen og RvN er gode nok til å ha det nummeret! Håper selvfølgelig at det blir Owen.
Blir det Ameobi så får jeg utslett
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #35 på: 10. Mai 2006, 14:30 »
Å frede et nummer er bare tull, selv om man snakker om nr.9 og Alan Shearer i dette tilfellet.
Carr har altfor få landskamper for England!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #36 på: 10. Mai 2006, 14:34 »
Jeg syns det blir feil å gi Owen nr 9, tenk på alle supporterne som har kjøpt drakter og effekter med Owen 10 på da?Det er vel samma faen hvilket nummer du spiller med på ryggen, og nr 10 er ikke akkurat forbeholdt møkkaspillere heller. Han har jo det på landslaget og
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

folesvert

• Gjest
van nistelroy
« Svar #37 på: 10. Mai 2006, 16:31 »
... faktisk enig med rekrutt Tommy her; drit det samme hvilket nummer de har på ryggen bare de blør for drakta og klubben.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #38 på: 10. Mai 2006, 16:37 »
Kanskje, men man bør hellar la 9'ern stå tom enn å gi den til Ameobi i alle fall. Personlig så syns jeg godt Owen kan få 9, samme om mange har Owen med 10 bakpå. Er jo ikke så uvanlig at spillere skifter nummer, selv om Owen vel alltid har brukt nummer ti.

Men vil heller ha Owen som nummer ni enn RVN/Kuyt. Bra med en engelsk mann som nummer ni. Tror det blir tilfelle og.

plebbster

• Gjest
van nistelroy
« Svar #39 på: 10. Mai 2006, 17:51 »
I dag hevder RvN at han ble kastet ut av Ferguson under siste kampen, ikke at han selv dro i sinne. Han skal visst ha mobbet Cristiano Ronaldo under de siste treningene. Heia Ruud!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
van nistelroy
« Svar #40 på: 10. Mai 2006, 17:58 »
Kanskje jeg liker han litt likevel? :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #41 på: 10. Mai 2006, 18:16 »
At han mobber Ronaldo bryr jeg meg ikke om. Jeg synes faktisk det er litt moro å lese om, siden Ronaldo er den spilleren i PL jeg kanskje hater mest!!
Men ruud er jo en idiot selv, så vil helst slippe å se han i nufc.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #42 på: 10. Mai 2006, 19:57 »
Tror enkelte av dere at ALLE fotballspillere er sympatiske kjernekarer som driver veldedighet, og hjelper løshunder på fritiden???
Bra at det finnes noen "idioter" i fotballverdenen som krydrer tilværelsen litt!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #43 på: 21. Mai 2006, 00:29 »
http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/19/466648.html

Dette er jo dagbladet, men det står at ManUtd krever £14mill for Nistelrooy.

Det mener jeg Newcastle burde vurdere. Nå sies det jo at Shepherd har lovt Roeder penger til å kjøpe en ny spiss, men andre kjøp må finansieres ved salg av spillere.
Jeg synes ikke noe om Nistelrooy, men han er en storscorer, og jeg ville ønsket han velkommen til Newcastle, som den nye nr.9.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #44 på: 21. Mai 2006, 00:32 »
Man Utd har jo og sagt at de ikke vil selge til en Engelsk lag, så kan bli litt vanskelig å kjøpe han til Newcastle.