20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: van nistelroy  (Lest 10834 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
van nistelroy
« på: 09. Mai 2006, 19:44 »
Hva med gamle ruud... 10 mill sies det.. ikke dårlig spiller, men 10 mill muligens litt stivt.. scoret 21 mål i år på tross av "lite" spilletid..

for en billigere penge sier jeg go for it.. nistelroy og owen på topp, garantert 40 mål i sesongen.
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #1 på: 09. Mai 2006, 20:08 »
En spiller som vi vet kan score mål i premier league.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
van nistelroy
« Svar #2 på: 09. Mai 2006, 20:12 »
Problemet er jo at godeste Sir Alex Ferguson ikke vil selge til en annen engelsk klubb, noe som i grunnen er veldig forståelig. Nei, jeg tror nok ikke at Nistelrooy er en spiss som er innenfor Newcastles målgruppe. Tror vi heller burde gå for Kuyt da, selv om han er litt dyr.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #3 på: 09. Mai 2006, 21:11 »
Ser at Alex vil selge Ruud til den klubben som byr mest! Da tolker jeg det som det også gjelder klubber i PL. Hadde det ikke vært litt typisk Newcastle å prøve seg? Fat Fred har jo tidligere sagt hva han mener og synst om Nistelrooy! Jeg hadde ikke blitt sur om neste års spiss par hadde blitt Owen-Nistelrooy. Men jeg tror personlig at Ruud havner i et annet land!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
van nistelroy
« Svar #4 på: 09. Mai 2006, 21:31 »
Har sagt det før, sier det igjen: JEG VIL IKKE HA DEN MANNEN I NEWCASTLE OM DET SÅ REGNER MATPAKKER I AFRIKA!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #5 på: 09. Mai 2006, 21:34 »
Sitat fra: "Lasse"
Har sagt det før, sier det igjen: JEG VIL IKKE HA DEN MANNEN I NEWCASTLE OM DET SÅ REGNER MATPAKKER I AFRIKA!!!

Nei, du vil vel heller ha Luque på tribunen og Owen hos fysioterapauten tenker jeg....
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #6 på: 09. Mai 2006, 21:36 »
Jeg vil heller ha Rekdal i mål.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #7 på: 09. Mai 2006, 21:38 »
Sitat fra: "Lasse"
Jeg vil heller ha Rekdal i mål.

Ja, det kunne jo faktisk ha blitt riktig så morro  :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #8 på: 09. Mai 2006, 22:37 »
Har ikke helt trua på Ruud jeg... Han er ikke 1 alternativet mitt i allefall.Selv om han har scort 21 mål tror jeg han er litt på hell... Og det er heller ikke bra at han har kommet på kant med folket i Manchester... Ville heller godt for et yngre alternativ, men kan ikke si jeg blir skuffa om han kommer heller...

Det er vanskelig å si hvordan Ruud hadde gjort det i Newcastle. Det er godt mulig at han hadde bøtta inn mål, men jeg ser også en fare for at han hadde floppet...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #9 på: 09. Mai 2006, 22:38 »
Sitat fra: "VepsoO"

Ja, det kunne jo faktisk ha blitt riktig så morro  :D

Tror kanskje det ville funka. Han er jo så stygg at alle vil treffe HAN istedet for målet... Har vi en avtager for Given?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #10 på: 09. Mai 2006, 22:40 »
Ruud er vel 29(?) nå.... Holder han seg på toppnivå like lenge som selveste Alan Shearer har han med andre ord mange gode sessonger foran seg, og han er nærmest en garanti for mål. Og faktisk i PL. Det er i mine øyne verdt å betale for. Med den begrunnelsen forsvarer jeg et eventuelt kjøp av Ruud Van Nistelroy.
MEN, som type liker jeg egentlig ikke Van Nistelroy, han virker på meg som en slu jævel som driver med en del faen, men vet å komme seg unna med det. Slik liker jeg ikke.
Det blir litt som med Bellamy. Vil ha fotballspilleren og alt vedkommende bidrar med på banen. Men noe av det utenomsportslige hadde jeg helst sett at han la av seg. NOTER: Nå prater jeg om Ruud Van Nistelroy og ikke Bellamy, vil ikke gjøre dette til en Bellamy-2 tråd (den første er interessant nok, men vi klarer oss med en).

Konklusjon:
Liker ikke inntrykket av typen Ruud Van Nistelroy, men en spiss med slik målteft er det nesten umulig å si nei til.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #11 på: 09. Mai 2006, 23:06 »
Ruud van Nistelrooy bør være Newcastle førsteprioritet i sommer. Spillemessig er han en så ideell arvtaket til Alan Shearer at det er for godt til å være sant. Enda bedre blir det av at han nå er på kant med halve Old Trafford, og blir solgt så fort det lar seg gjøre.

Ferguson har tidligere sagt at han ikke vil selge til en engelsk klubb, men det var FØR helgas ablegøyer. Nå går han ganske sikkert til en hvilken som helst klubb, bare noen drar opp penger.

Å bli den nye nummer 9, samt spille ved siden av Michael Owen, kan raskt bli faktorer som gjør at SJP kan tiltale RvN.

Personen i seg selv er en klyse, men på banen er han kanon.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #12 på: 09. Mai 2006, 23:10 »
Enig i at han scorer mye mål og er en god spiller, men vi må huske på at han kanskje ikke er den spillertypen vi trenger i Newcastle? Målene han scorer er jo ALLTID innenfor 16 meteren, og da må han få perfekte baller fra vingene eller midtbanen. Og det er ikke akkurat slik vi er vant til å spille, så tror han aldri hadde scoret like mye mål i Newcastle.

Men for all del, en meget god spiller som jeg håper kommer til klubben og motbeviser det jeg nå sier.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #13 på: 09. Mai 2006, 23:16 »
Ganske enig i det du sier John Marius... En veldig god spiller, men litt usikker på om han ville slått til i Newcastle. Har sett ham spille ganske mange rævva kamper, og ofte ser du ham ikke før han putter en enkel ball i nota... Og da trenger han gode baller... Men det skal han så absolutt ha. Han er en syk jævel på å være der ballen kommer og pirke den i mål...

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
van nistelroy
« Svar #14 på: 09. Mai 2006, 23:35 »
Jeg blir kvalm av folk her... Her har Alan Shearer lagt opp, og Newcastle trenger prikært en erstatter. Opp av hatten kommer Ruud van Nistelrooy, og det til dumpepris fordi Man U har gitt ham beskjed om ikke å sette foten på OT igjen. Da er det bare å brøle LØP OG KJØP!

Argumenter som at han "scorer bare innenfor 16-meteren" blir bare latterlige. En spiss skal være der ballen havner; en evne svært mange ikke har. Jeg gir blanke faen i om han scorer 20 mål fra 30 meter, eller 20 mål fra 3 meter.

Dessuten har Newcastle gode tilretteleggere i Zogbia, Solano, Emre og Dyer, i tillegg til en utfyllende spiss i Owen.

Hvis RvN ikke er "typen for Newcastle", som enkelte her mener, hvem faen er da realistiske targets for Newcastle, hvis trekkplaster er Intertoto? Ronaldinho??

Skjerpings, folkens!