20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto  (Lest 73809 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto
« Svar #315 på: 23. Juli 2006, 19:58 »
Eg sang for fullrøyst. Stemma mi er så sår no at dokke ana ikkje det. Syns det var ganske bra stemning blant fansen egentlig. Litt skuffa over nokon, men alt i alt ein kjempe opplevelse.

Buet på CW seff. Trur eg møtte på endel fra forumet. Huska eg møtte på Anti-Mackem, Jarle ( JArle nr 1 på ryggen?) og Panzer Stormo? Panzer Stormo satt vel ved sidan av meg, trur eg.  :P Er neimen ikkje sikker.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #316 på: 23. Juli 2006, 21:54 »
Nå har jeg sett målet til Emre veldig mange ganger og må si at det er fantastisk presist. Litt sånt så du prøver på trening, og lykkes sjeldent  :P  Anbefaler alle å ta en titt på klippet som er i veldig god kvalitet. Herlig! :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 23. Juli 2006, 22:34 »
Greitt gjennomført kamp av laget vårt igår. Moro å være på Åråsen å faktisk se Newcastle live igjen. Egentlig så var vel ikke selve kampen den helt store. Men Newcastle så ut som et veldig profesjonelt lag å gjorde jobben og scoret tilogmed 3 mål uten å slite seg ut for det. Vi hadde jo også full kontroll hele veien.

Mange av spillerne virket friske, ble spesielt imponert over Emre igår som jeg tidligere har vert litt kritisk til.
Han virker som en litt av og på spiller som kan dominere stort i deler av kampen for så å bli helt usynlige igjen. Så tendenser igår også, men ikke like klart som i noen tilfeller ifjor. Det tyder på at det går rette veien med Emre og at han bare skal bli bedre i år enn ifjor.

Denne seieren var det Newcastle trengte nå. Nå er vi kun en kvallikrunde unna UEFA, og av de aktuelle motstanderne er vel ingen verdens mest skremmende, selv om det såklart er et par man gjerne vil unngå.
Gjør nok også godt å starte sessong oppkjøringen med en Intertoto seier og noen av spillerne spilte kanskje på seg litt ekstra selvtillit igår, f.eks Ameobi... ;)
I tillegg har laget fått et knall gjennombrudd på transfer markedet etter at Duff er blitt Newcastle spiller. Alt i alt begynner det å se lysere ut med tanke på den nye sessongen nå. Eneste jeg stiller spørsmål ved er hva som skjer rundt Luque. hadde forstått det som at han endelig skulle få sjansen til å vise seg nå, og så spiller han ikke... Det skjønte jeg ikke mye av. Heller ikke på benken, er sikker på han kunne vert god å ha om vi hadde havnet i en vanskelig situasjon, hvilket vi heldigvis ikke gjorde. Men jeg håper "han ble spart til de større anledninger enn igår"....

Like etter kampen igår satte vi like gjerne snuta mot Oslo og kjørte inn til Ullevold for å se Vålrenga-Lyn. Frydet meg at Lyn slo Vålrenga og "i". Fra en nøytral fotball interessert sitt ståsted var nok dette en bedre og mer underholdende kamp, men nå hadde det so jeg sånn at jeg ikke var nøytral da. Men jeg merket meg de 2 som startet helt fremme for Lyn. Edu(?) og Bala(?). Må si jeg ble imponert over måten de stadig jobbet og jobbet og jobbet og derav skapte problemer for Vålrenga forsvaret. Deffinetivt to spillere å holde øye med for fremtiden.

Alt i alt en bra fotballkveld med Newcastle avansement som det viktigste! Morro å se laget igjen. Denne sessongen må jeg virkelig gjøre alvor av å dra meg over å få sett en kamp på selveste St.James Park....

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #318 på: 23. Juli 2006, 22:36 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Eg sang for fullrøyst. Stemma mi er så sår no at dokke ana ikkje det. Syns det var ganske bra stemning blant fansen egentlig. Litt skuffa over nokon, men alt i alt ein kjempe opplevelse.

Buet på CW seff. Trur eg møtte på endel fra forumet. Huska eg møtte på Anti-Mackem, Jarle ( JArle nr 1 på ryggen?) og Panzer Stormo? Panzer Stormo satt vel ved sidan av meg, trur eg.  :P Er neimen ikkje sikker.

Så du sang, ja. :D Hehe. Jeg ble også ganske hes etter hvert, og har fortsatt vondt i ribbeina etter jeg sang av en eller annen grunn. :P
Norwegian blood, Geordie heart

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #319 på: 23. Juli 2006, 22:42 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Syns det var ganske bra stemning blant fansen egentlig. Litt skuffa over nokon, men alt i alt ein kjempe opplevelse.

Min sangstemme er ikke engang en supporterskare verdig :lol: men jeg prøvde å lage mest mulig lyd med å stønne "åååh" når vi bommet og skrike og hoppe vilt når vi scoret. Men å synge, det vil jeg aldri gjøre. Aldri!

Zidd

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #320 på: 23. Juli 2006, 22:57 »
Sitat fra: "VepsoO"
Har nettopp lest spillerbørsen fra kampen og jeg må si at Babayaro innsats var kraftig undervurdert. Er det bare fordi han antatt er vårt svakeste ledd at han er den eneste med 5'er. Synes selv at han er for svak hvis vi skal inn blant de 3 beste, men per dags dato så synes jeg Baba får altfor mye kritikk.
Mot Lillestrøm så var det flere ganger han løste trange/vanskelige situasjoner med en rask dribling eller klok pasning, og jeg synes slett ikke han var noe dårligere enn de andre i 4'ern bak. Kanskje var han litt for lite med fremover, men han hadde da full kontroll på BH Riise.

Njaa.. En 5er var kanskje litt strengt, men han fortjener absolutt ikke no mer enn 6. Han hadde mange farlige tilbakespill til Given og rota bort ballen ved venstre cornermerke i andre omgang.
En spiller av hans kaliber skal ikke gjøre så mange tabber. Heldigvis holdt Given hodet kaldt og fikk smelt den vekk, men det kunne gått rett til helvette på noen av de.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 23. Juli 2006, 23:23 »
Det er riktig som Zidd sier. Babayaro hadde sine feil igår, så får vi bare satse på at det er lukket ut når det kommer til seriestarten. Venstresiden i hele tatt virket ikke veldig bra igår, særlig ikke i første omgang.
At Babayaro fikk dårligst på spillerbørsen kan sikkert diskuteres. Syns iallfall ikke back kollegaen hans på motsatt side var veldig mye bedre...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 24. Juli 2006, 01:13 »
Carr fikk mye skryt av kommentatorene på radioen, både for innsatsen på banen, og for innsatsen på treningene i forkant av kampen. Og en skal huske på at Carr spilte på feil side siste del av kampen også.
Babayaro er ikke god nok, og jeg håper han er backup når sesongen starter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #323 på: 24. Juli 2006, 01:31 »
Jeg syns det var en grei kamp jeg.
Absolutt.
Bedre enn å sitte lengst oppe på tribunen som eg gjorde mot vålerenga, nå var man helt nede ved banen, syns jeg var morsomt.
Syns det var bra stemmning hos supporterne men når det er så varmt som det var og vi leda 2-0, så skjønner jeg at folk ikke klarte å følge med engelskmennene i 90 minutter gjennom.
Jeg sleit selv med å henge med i det hele tatt, våkna 15.30, ble kjørt fra oslo 16, var inne på arenan kvart over og det uten å spise, klarte bare ikke å være 100% der da, men det viktigeste er at man møtte opp og støttet laget sitt.
Håper uefa cupen blir tatt i år, hadde vært kult.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #324 på: 24. Juli 2006, 07:48 »
Sitat fra: "Lasse"
At dere finner dere i lureriet hans, skjønner jeg ikke. Jeg hadde gått på døren hans og krevd pengene tilbake personlig!!!

Syns egentlig det er mest tragisk at folk lar seg lure av denne patetiske CW. En gang burde vaert nok. Alle burde hoert paa oss som fraraadet aa kjoepe noen ting som helst av www.newcastle.no

Bra at dere buet han ut. Skulle likt aa sett ansiktsutrykket hans!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #325 på: 24. Juli 2006, 12:36 »
Men det er jo ikke alle som har vært borti han før da, og bare tanken på å spise middag med Newcastle blotter nok de fleste her inne for fornuft! Jeg hadde selv bestlit denne banketten, men etter endel om og men ombestemte jeg meg. Takk og lov for det.

Men jeg skjønner godt at mange bet på, og det er helt greit om man ikke har hatt noe med denne mannen å gjøre. Likevel så hadde jeg aldri funnet meg i å bli lurt på denne måten, om jeg så skulle banket livskiten utav mannen!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #326 på: 24. Juli 2006, 12:41 »
Jeg var en av de som buet på CW. og da er det faktisk en som snur seg mot oss og spør "er ikke dere Newcastle supportere" ? Er det mulig ?! vet han ikke i det hele tatt noenting om CW ? han svindler jo oss som bare det..og det verste er at han gjør det gang på gang ! var det noen som var på supportertreffet ? hvordan var det der ?

dere som betalte for den banketten, jeg hadde politianmeldt han om jeg ikke hade fått pengene tilbake. Dere har betalt for noe dere ikke har fått.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #327 på: 24. Juli 2006, 15:51 »
Sitat fra: "Lasse"
Men det er jo ikke alle som har vært borti han før da, og bare tanken på å spise middag med Newcastle blotter nok de fleste her inne for fornuft! Jeg hadde selv bestlit denne banketten, men etter endel om og men ombestemte jeg meg. Takk og lov for det.

Ja det var da bra det da. Alle som bruker dette forumet burde vel ha faatt med seg at de som hadde tidligere erfaringer med CW mente at denne banketten 100 prosent sikkert var minst 90 prosent svindel :shock:

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #328 på: 24. Juli 2006, 17:12 »
Det er mye negativt å si om CW, men jeg tror vi alle er enige i at som svindler er han veldig flink og fortjener litt respekt for å klare det gang på gang.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 24. Juli 2006, 18:47 »
Nå står lekkerbisken Ulf Jonny Jensen med freddy sheperd på newcastle.no, Kan jo ikke ha vært på banketten, så de må ha stått å venta på spillerene eller no...
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.