20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto  (Lest 73693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto
« på: 08. Mai 2006, 21:48 »
Nå kan det skje igjen. Allerede i juli kan det skje!
Lillestrøm er med i Intertoto og det er vi også! De kommer inn i 2. runde, mens vi stepper inn i 3.

Vinneren av Keflavik(Island) - Dungannon(Nord Irland) møter LSK.
Kampene starter i i midten av juni.
Hvis LSK vinner mot vinneren av 1. runde laget så er det de som står på motsatt side på St. James Park allerede 15 juli.
26/27/28 så er det kamp på Åråsen i Oslo. Da entrer Shay Given og resten av manskapet banen!

Og dette bør de klare! Lillestrøm har et meget sterk lag i år, og er klare favoritter til å vinne Tippeligaen!

Så da får ALLE krysse fingrene og håpe på at det blir besøk av kongene fra nord-England i sommer! Håper dere ikke har bestilt noen ferie ennå.. Isåfall bør den være på et annet tidspunkt!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #1 på: 08. Mai 2006, 22:52 »
For det første: LSK er ikke klare favoritter, Tippeligaen blir jevnere enn noen gang i år.

For det andre har vi en liten skjønn tråd om Intertotto og kampen mot Litlestraum fra før av :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

folesvert

• Gjest
« Svar #2 på: 08. Mai 2006, 23:26 »
... selv om jeg holder med Enga må jeg innrømme (ikke akkurat vanskelig med den starten Vål'enga har hatt) at Lillestrøm virker svært gode i år, og man skal faen meg ikke se bort i fra at de kan stelle i stand store vanskeligheter for oss.

Tenk å dra til Åråsen i svart og hvitt og bli banket kanarigul og blå ... uffa meg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. Mai 2006, 12:56 »
Det er Rosenborg som av alle eksperter har blitt utropt som favoritter til å vinne Tippeligaen.
Men for all del, Lillestrøm er vår hardeste utrfordrer.
Men jeg tror selv LSK skal få det tøft når spillet vårt begynner å sitte som det skal.

Og det er klart LSK kan stelle i stand vanskeligheter for oss. Men vi er et klart bedre lag, og vi skal greit kunne vinne over to kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #4 på: 09. Mai 2006, 15:33 »
Newcastle BØR slå ut Lillestrøm. Men Rosenborg vant mot Milan, Viking vant mot Chelsea. Så hvorfor skal ikke Lillestrøm slå Newcastle? Rett og slett fordi de ikke er gode nok. Jeg gleder meg så ekstremt til salg og kjøp kommer i gang, og er fryktelig spent på Newcastles lagoppstilling mot Lillestrøm!  :)
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. Mai 2006, 15:42 »
Sitat fra: "journalisten"
Newcastle BØR slå ut Lillestrøm. Men Rosenborg vant mot Milan, Viking vant mot Chelsea. Så hvorfor skal ikke Lillestrøm slå Newcastle? Rett og slett fordi de ikke er gode nok. Jeg gleder meg så ekstremt til salg og kjøp kommer i gang, og er fryktelig spent på Newcastles lagoppstilling mot Lillestrøm!  :)

Ja men vi slo enga. Drar koren bort fra klubben blir det tøft for dem. Noe som kommer til å se uansett.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 09. Mai 2006, 15:43 »
Riktig. Tipper Newcastle vinnersjanser er 80-20, rundt regnet.
Tore Eikeland,

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #7 på: 09. Mai 2006, 15:44 »
Vinnersjansene er nok ikke så store på Åråsen.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 09. Mai 2006, 15:45 »
Jo, det vil jeg tro. Vi kommer uansett til å banke dem sammenlagt, og i hvert fall på St. James Park.
Tore Eikeland,

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09. Mai 2006, 15:47 »
Lillestrøm og newcastle er på en måte like. Begge to er ganske gode på hjemmbane. :lol:

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Mai 2006, 15:49 »
Får håpe ikke det gjør utslaget til en avgkørende straffekonkurranse på St. James'. Uten Shearer!  :?
Tore Eikeland,

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Mai 2006, 16:01 »
Dere må ikke glemme at Lillestrøm-NUFC er ikke et faktum enda. Lillestrøm skal spille mot vinneren av Keflavik - Dungannon før en eventuell kamp(er) mot NUFC.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Mai 2006, 16:03 »
Det er sant, men jeg føler meg rimelig sikker på at Lillestrøm kommer til å trekke det lengste strået mot en av disse, uansett hvem det måtte være. Blir vel mest sannsynslig Keflavik, vil jeg tro.
Tore Eikeland,

folesvert

• Gjest
« Svar #13 på: 09. Mai 2006, 16:04 »
Sitat fra: "journalisten"
Riktig. Tipper Newcastle vinnersjanser er 80-20, rundt regnet.

Tviler jeg litt på. Dersom vi hadde møtt Lillestrøm jevnlig, eller skal vi si skulle vi møtt med i 10 kamper ville vi kanskje vunnet de fleste av kampene. Men det er cup, Lillestrøm vil gi jernet og Rösler vil mane til voldsom innsats (og true med tysk straffeeksesis dersom etter kampen dersom de ikke gjør som han sier). Tror vi får det tøft mot LSK, men håper selvfølgelig at vi skal knuse dem! Vinner de med et mål, og vi ikke skårer på Årasen vil de forsøke å tette noe så helt jævlig når de kommer til St.James at vi kan få det tøffere enn vi ønsker.

Tror vel at siden kampene går i midten / slutten av juli at det blir mange av de samme spillerne vi har pr. idag (kanskje med unntak av de vi kvitter oss med). Håper Owen, Parker og Emre blir med - da skal LSK få nok å henge fingrene i.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 09. Mai 2006, 16:10 »
Sitat fra: "folesvert"
Men det er cup, Lillestrøm vil gi jernet og Rösler vil mane til voldsom innsats (og true med tysk straffeeksesis dersom etter kampen dersom de ikke gjør som han sier).

Føler meg nokså sikker på at Roeder og Newcastle vil gjøre det samme. Det står tross alt om en plass i Europa, og jeg tror nok at NUFC vil gjøre en knallinnsats for å komme med i UEFA-cupen, og bli Intertoto-mestere. Det må jo heller ikke glemmes at det kommer mange andre lag i Intertotocupen som ligger på et vesentlig høyere nivå enn Lillestrøm (ikke vondt ment). Så vi skal ikke føle oss for sikre på avansementm, verken i den ene eller andre runden av cupen.
Tore Eikeland,