20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto  (Lest 73507 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto
« Svar #285 på: 22. Juli 2006, 20:32 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Jeg syntes også at Lillestrømsupporterne var meget gode, og da tenker jeg på kanarifuglene.

Jeg var ikke på kampen, men hørte dem veldig godt på radioen. Kommentatorene på radioen skrøt masse av KFL.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #286 på: 22. Juli 2006, 20:58 »
Fantastisk! Dette var moro! Toon Army og den norske supportergjengen var langt bedre enn for tre år siden.

We are the geordies, the geordie boot boys!
Toon, Toon,
Black and white army

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 22. Juli 2006, 21:19 »
vi er vel enda ikke i UEFA Cupen men...må vel gjennom en kamp til..tror jeg..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #288 på: 22. Juli 2006, 21:35 »
Sitat fra: "Panzer Stormo"
vi er vel enda ikke i UEFA Cupen men...må vel gjennom en kamp til..tror jeg..

Stemmer det ja. Er vel UEFA Cup kvallik og..

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 22. Juli 2006, 23:28 »
Ikke så alt for spennede kamp, men Newcastle hadde full kontroll og det var veldig gøy å stå blandt Toon Army. Alle gjorde en grei jobb idag.

Blei forbanna i pausen da Christian Weiseth kom uttpå. Tror jeg var en av de første som bua. Og da snudde noen Newcastle supporter fra england seg til meg og sa til meg "Why?? He´s one of ours." Jeg svarte bare da med å riste på hode å si at "He´s supporting Sunderland, he´s not one of ours"!!

Men ellers en artig kamp, og morsomt å lese rundt på nettet nå hvor overlegende Newcastle var :D

Gleder meg også til å høre om banketten og om newcastle spillerene virkelig kom? møtte mange stakkars sjeler idag som hadde bestilt bankett og var fortvila. Og en ting til, satt virkelig WC blandt lillestrøm supporterene?? Faren min satt blandt lillestrøm supporterene og hadde sitti ved siden av han. Han virka visst tilbakestående og sleip.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #290 på: 23. Juli 2006, 00:10 »
Ble egentlig litt skuffa over en del av den norske fansen i dag. Jeg sang med av full hals på alt det jeg kunne, men mange som det virket som ikke sang i det hele tatt. Eneste som nesten alle var med på var vel "Newcastle, Newcastle, Newcastle". Folka fra England prøvde jo å få med seg alle, men mange som ikke sto en gang. Synes for øvrig det var litt morsomt at Weiseth ble bua ut i pausen :lol:
Norwegian blood, Geordie heart

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #291 på: 23. Juli 2006, 00:39 »
Han fortjener ikke bedre!

Bra kamp av oss. Pene drakter og sjelden man får sitte så nært newcastle;) Emres mål var nydelig!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 23. Juli 2006, 01:32 »
Hadde vert konge om mødt Brann i neste runde. !!!  :)

Weiseth entra bana i pausa.  :o Synd eg ikkje viste det sko vert der og plepra han med vannballonger fulle av urin ell noko da :x
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #293 på: 23. Juli 2006, 01:57 »
Sitat fra: "Benson"
Hadde vert konge om mødt Brann i neste runde. !!!  :)

nei off. For ett dillemma!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #294 på: 23. Juli 2006, 08:56 »
Store deler av den norske fansen begynte å bue i pausen. En del engelskmenn forsøkte å spørre hva som skjedde. Men det ble ikke gitt noe raskt svar. Men når den norske fansen buet, buet også den engelske. Det var en god del norske som også sang av full hals, men det var blant oss som satt sammen med Toon Army. De som satt innover på tribunen var roligere. Allikevel var vi mye bedre enn mot Vål'enga for tre år siden.

Om vi møter Brann i neste kamp må vi vise oss fra en enda bedre side. Og da skal du selvfølgelig sitte sammen med Toon Army, Lasse.
Toon, Toon,
Black and white army

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #295 på: 23. Juli 2006, 12:12 »
jeg ser paa brann som det beste laget her sa nei...haaper vi klarer aa styre unna

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #296 på: 23. Juli 2006, 12:20 »
Sitat fra: "lucky_luque"
jeg ser paa brann som det beste laget her sa nei...haaper vi klarer aa styre unna

bergensere.... :roll:  :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #297 på: 23. Juli 2006, 12:28 »
Sitat fra: "oyvind"
Og en ting til, satt virkelig WC blandt lillestrøm supporterene?

Ja, han gjorde nok det, for det var derfra han kom. Og når han skulle takke for applausen (for han fikk applaus etter hvert) klappet han merkelig nok til Lillestrøm-supporterne :?

Mange rundt meg begynte å bue når Weiseth kom innpå, men jeg lot være. Buing er ikke bra.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #298 på: 23. Juli 2006, 14:01 »
Sitat fra: "Lasse"
Hvordan var denne banketten? Noen som var der?
Jeg var på denne ''banketten'' som Weiseth valgte å kalle det for. Vi satt på et bittelite rundt bord som det knapt var plass til 1 på som var dekket på til 4 personer. Vi satt fire stk. rundt det lille bordet og svetta i en utrolig varme mens vi måtte ha talerkenen på fanget for det var så lite plass. Til forrett fikk vi et par reker,salat og rundstykke, til hovedrett: en rå ''biff'' med 3 poteter og bittelitt saus, og til dessert: en bitteliten kopp med sjokoladepudding. :?  Spillerne kom selvfølgeligt ikke, og det nærmeste Newcastle vi kom var en Newcastle-sang som spilte om og om igjen mens vi så Vålerenga-Lyn. Dere har ikke gått glipp av noe for å si det sånn! FAEN TA WEISETH!!!!!!! :x

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #299 på: 23. Juli 2006, 14:06 »
:lol:  :lol:  :lol:

Det artigste jeg har hørt. Mannen vet hvordan han skal lure penger ut av folk! :lol: