20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto  (Lest 73619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto
« Svar #120 på: 10. Juli 2006, 20:30 »
Nei. Det er en pakke hvor man også får inngang på supportertreffet. Blir det som for tre år siden er det en pub der noen samles etter kampen. Gratis inngang for alle som ikke har betalt, med andre ord.
Toon, Toon,
Black and white army

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #121 på: 10. Juli 2006, 22:42 »
Joda, er klar over at det er en såkalt pakke med billett + inngang supportertreff de selger. Men som Mack helt korrekt sier, så er dette supportertreffet neppe så ekslusivt at det forsvarer den store forskjellen på prisen på selve kampbilletten, og prisen de tar for sin pakke løsning.
Men nok om det. For min del så har jeg kun mulighet til å få sett kampen denne dagen, da jeg også har andre ting på kalenderen denne aktuelle helgen. Dermed var valget på hvor jeg kjøper min billett nokså enkel i hvertfall.

Blir uansett spennende å se hva slags utgangspunkt vi klarer å skaffe oss på hjemmebane foran denne kampen i hvertfall. Forhåpentligvis klarer vi å skaffe oss et forsprang etter kampen på St James`til helga, slik at vi slipper den værste neglebitinga på Åråsen, men i stedet kan nyte å se våre helter i aksjon på norsk jord om snaue 14 dager!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 11. Juli 2006, 00:08 »
Sitat fra: "NUSSC"
Vi gjør oppmerksom på at du må ha kjøpt billetten din gjennom NUSSC for å kunne komme inn i Newcastle-seksjonen. Billetter kjøpt andre steder gjelder kun med LSK-supportere til tross for
at de er unummerert. Vi selger også til alle de engelske supporterene som også vil delta på vårt supportertreff hvor vi venter rundt 600 gjester.

http://www.newcastle.no/nussc/lsk.htm

Jeg ringte i stad til LSK der de sa at alle billetter er unummererte, og at du kan sitte hvor du vil med disse billettene. Hvem i alle verden skal jeg velge å tro på? NUSSC med sitt plettfrie rykte som supporterklubb eller en useriøs tippeligaklubb som LSK? Jeg kan ikke forstå annet enn at personen jeg snakket med i telefonen tidligere i dag rotet. Det hele må jo være en misforståelse....Eller hva tror dere?
Toon, Toon,
Black and white army

Severin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #123 på: 11. Juli 2006, 01:26 »
Hahahah! Du ga meg en god latter i natten Mack!
De som nå har betalte 350,- for denne kampen kan angre nå.
De som er så dumme at ikke har skjønt at NUSSC bare er noen forbannade tjuvrader, fortjener egentlig å betale 200 ekstra.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 11. Juli 2006, 01:29 »
Japp. Gjør itj mei noke om Bue og gjengen må ut med eit par lapper ekstra værre er det at Weiseth får seg ein diggbar luksusferie på grunn av det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #125 på: 11. Juli 2006, 11:19 »
.Naa skal han attpaatil lure de engelske supporterne og! Billig oel reklameres det med!"

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 11. Juli 2006, 12:58 »
Jeg har nettopp snakket med Frank Grønlund i LSK. Det er ikke noe problem at NUSSC tar overpris for sine billetter. Det har de selvfølgelig full rett til å gjøre. Men de kan ikke markedsføre det med at dette er eneste mulighet til å sitte sammen med den engelske newcastlefansen. Det er helt galt. Den engelske newcastlefansen vil bli oppfordret til å kjøpe billetter på stadion før kampstart. Frank Grønlund har vært i kontakt med Newcastle United, og de vil oppfordre den engelske fansen til å kjøpe på stadion. Det vil ikke bli utsolgt, så det blir ikke noe problem.

Det eneste kravet LSK vil ha for at man skal få sitte på Diadora-tribunen er at man har på eller med seg tydelige newcastleeffekter. Dvs drakt, skjerf, flagg eller lignende. Det er fordi de ikke ønsker "infiltratører" blant newcastlefansen. Alle billetter der vil også være unummererte, så det vil bare være å finne seg en plass.

Jeg vil derfor på det sterkeste anbefale alle å kjøpe billetter gjennom en av LSKs utsalgssteder. LSK vil også selge unummererte billetter til VIP-tribunen. Disse vil koste 500,- stykket.
Toon, Toon,
Black and white army

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 11. Juli 2006, 13:38 »
FY faen..

Jeg oppfordrer alle å som ser dette å sende en mail til nu@newcastle.no , og forklare at dette er helt uaktuelt og en skam for de norske supporterene.

Jeg oppfordrer også alle som har sine engelsk kunnskaper i orden å sende en mail til nufc.com og nufc.co.uk å annbefale på det sterkeste at de engelske newcastle supporterene fratrer sterkt mot å kjøpe "pakke" hos christian Herman Weiseth i nufcss å heller annbefale å kjøpe billettene der(på åråsen) og det vil bli mye billigere. samt hotell og fly billetter.

Synes at alle de som er i dette forumet burde gå inn for å få en underskrift kampanje som vi kan vidre sende til forbrukerombudet og nufc.co.uk og forklare at dette ikke går, og slik at vi får hele den sleipe jævelen ut av dette newcastle gamet han bare vil tjene penger på. slik at denne siden blir den ledene fremover og ikke minst, den lojale newcastle siden.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #128 på: 11. Juli 2006, 14:04 »
Er nokon medlem av Newcastle-online forumet? Kva med å poste det der?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 11. Juli 2006, 15:06 »
hva tror dere blir lagoppstillingen til lørdag?

mitt tips:

given
carr
taylor
Titus
Baba
Solano
emre
parker
zoggy
ameobi/milner
Luque
Andreas Martins

Noreng

• Gjest
« Svar #130 på: 11. Juli 2006, 15:17 »
------Given-----
-Carr--Bramble-Tayls-Baba-
-Solano-Milner-Parker-Zoggy-
------------Emre----------
-------------Luque---------

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #131 på: 11. Juli 2006, 15:22 »
---------Given
Carr-Taylor-Bramble-Baba
Solano-Butt-Parker-N'Zogbia
----------------Emre
--------Luque
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 11. Juli 2006, 15:31 »
vil heller se emre på midtbanen. Han trekker seg alltid langt ned på banen for å bygge opp spillet. det kan bli utrolig defensivt med butt og parker samt at emre skal ned å hente ballen. da vil jeg heller ha inn milner enn butt på den plassen. Men mener at emre bør spille på midten og ha en annen offensiv spiller i en hengende spissrolle.
Andreas Martins

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #133 på: 11. Juli 2006, 16:20 »
Noen som vet om WC har klart å kapre noen uvitende hjerter med pakketilbudet sitt på nufc.com?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 11. Juli 2006, 16:32 »
Sitat fra: "Chris"
Noen som vet om WC har klart å kapre noen uvitende hjerter med pakketilbudet sitt på nufc.com?

Prata med noen fra newcastle nå og advarte dem og bestille billetter å hotell fra han, og det synes de var bra gjort. Om han har fått noen vet jeg ikke. Men det står jo på nufc.com at han WC tar £90 for 2 netter i hotell og kampbilett og det tror jeg ikke noe på, ender vel med at han foreslår dobbel pris når de tar kontakt i så fall.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.