20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto  (Lest 73623 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto
« Svar #90 på: 01. Juli 2006, 18:34 »
Kan vel snart skifte navn på tråden til Newcastle møter Lillestrøm i Intertoto :D

Lillestrøm slo Keflavik 4-1 :D

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #91 på: 02. Juli 2006, 07:47 »
Jaja det ser ikke ut som jeg rekker kampen mot Lillestroem. Tragisk. Er fanget midt ute i nordsjoen, mest sannsynlig for 5 uker. Baaten skal i land et par ganger, men tviler paa at jeg faar lov aa ta meg en tur til austlandet mens vi ligger i land!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #92 på: 06. Juli 2006, 01:55 »
Sendte nettopp mail til NUFC der jeg forklarte dem situasjonen i tilfelle de ikke visste det. Personlig vil jeg tro det er ulovlig for NUSSC å selge billettene på den måten. Det vanlige er jo at bortelaget får et visst antall billetter og selger dem til sine supportere. Vil vel tro at dette også til slutt blir tilfelle i denne kampen også, derfor venter jeg med å kjøpe billetter til NUFC legger dem ut for General Sale. Har heller ingen stor tro på at Newcastle kommer til å stille opp på denne banketten det er snakk om. Menmen.. I verste tilfelle må jeg kjøpe billetter av NUSSC, for jeg SKAL på kampen.
Norwegian blood, Geordie heart

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 07. Juli 2006, 09:38 »
Noen som vet når på døgnet kampen på Årsen spilles (derson Lillestrøm blir Newcastles motstander)?
Må vel begynne å planlegge litt så det forhåpentligvis går an å få med seg denne kampen. Er ikke så altfor ofte laget mitt kommer til Norge...

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #94 på: 07. Juli 2006, 23:42 »
hvis jeg ikke husker helt feil så tror jeg at jeg har hørt eller sett et sted at den starter 16.00...

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #95 på: 08. Juli 2006, 19:52 »
Men de bilettene som blir lagt ut for offentlig salg vil være midt i blant allmenheten eller? Hadde jo vært kult å sitte med resten av gjengen da. Kjiper å sitte med fullt av kanarifans. Må vi eventuelt kjøpe biletter gjennom Newcastle for å få sitte med bortefansen? Hva med at gutta i NewUtd dealer til noen bortebiletter??  :wink:
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #96 på: 08. Juli 2006, 23:29 »
Jeg bor like ved lillestrøm, så mulig jeg kan hjelpe noen å kjøpe billetter for dem når lillestrøm legger dem ut for salg. Men jeg skal kanskje noen dager på ferie uka før kampen, så jeg kan ikke love noe. De som evt. er interessert kan jo bare svare på denne tråden, så kan jeg gi beskjed når jeg vet om jeg har mulighet eller ikke.
Siden kampen går midt i juli, så vil hvertfall jeg tippe at det ikke er noe problem å få tak i billetter.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 09. Juli 2006, 00:24 »
Sitat fra: "Anti-mackem"
Sendte nettopp mail til NUFC der jeg forklarte dem situasjonen i tilfelle de ikke visste det. Personlig vil jeg tro det er ulovlig for NUSSC å selge billettene på den måten. Det vanlige er jo at bortelaget får et visst antall billetter og selger dem til sine supportere. Vil vel tro at dette også til slutt blir tilfelle i denne kampen også, derfor venter jeg med å kjøpe billetter til NUFC legger dem ut for General Sale. Har heller ingen stor tro på at Newcastle kommer til å stille opp på denne banketten det er snakk om. Menmen.. I verste tilfelle må jeg kjøpe billetter av NUSSC, for jeg SKAL på kampen.

Har du fått svar?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 09. Juli 2006, 12:08 »
Noen som vet om første kampen vises på norsk TV?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #99 på: 09. Juli 2006, 12:42 »
Sitat fra: "Romance"
Noen som vet om første kampen vises på norsk TV?

Tror det er en nokså uattraktiv avtale for ev. norske tv kanaler med intertoto.
-
Vil åråsen ta 395,- for billetene, eller er det bare newcastle.no som prøver å gjemme en svindel bak et supportertreff som egentlig ikke koster dem noen ting  :? Utesteder må jo elske slike treff  8)

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #100 på: 09. Juli 2006, 12:53 »
Jeg vet ikke hva det ender med til slutt, men det har hvertfall vært snakk om at Lillestrøm skal ta mindre for billettene enn vanlig, for å få flest mulig tilskuere på tribunene.....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #101 på: 09. Juli 2006, 12:58 »
Eg har hørt at barnebilett er på kr 50 mens voksen billetten er på 150 kr. Kan hende dette er feil, men det er i alle  fall det eg har hørt.

edit:

Lsk.no
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #102 på: 09. Juli 2006, 17:40 »
ja da er det helt sikkert riktig. det er i så fall lavere enn vanlige priser, og det tyder jo på at de vil ha flest mulig folk til stadion.
er jo uansett helt latterlig å måtte betale 395,- gjennom NUSSC...

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 09. Juli 2006, 18:35 »
Da er det duket for LSK-NUFC etter at LSK spilte uavgjort mot Keflavik 2-2.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #104 på: 09. Juli 2006, 18:38 »
Fikk svar på fredag:
Sitat fra: "Newcastle United Box Office"
Hello
I am sorry we have no details at the moment, please keep an eye on the web site for further information. Kind regards

Ikke så veldig mye hjelp å få der..
Norwegian blood, Geordie heart