20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto  (Lest 73674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto
« Svar #60 på: 25. Mai 2006, 22:15 »
Hav er planen da? At hele Newutd sitter på motsatt tribune  :lol:

plebbster

• Gjest
« Svar #61 på: 25. Mai 2006, 23:26 »
FAEN. Får ikke sett kampen. Er i Kristiansand på ferie med bergensere 15-22. juli. Mulig jeg får sitte på med aDDis da.  :wink:

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #62 på: 26. Mai 2006, 07:46 »
NUSSC kan da umulig ha enerett til alle Nufc billetter. Tviler på folk fra england kommer til å kjøpe billetter via NUSSC. Jeg kommer til å vente til Nufc legger ut billetter for salg!

LoTec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #63 på: 28. Mai 2006, 19:52 »
Jeg nekter å kjøpe billetter av Christian H. Weiseth og hans NUSSC. Har sendt mail til LSK i dag, med spørsmål om hvor jeg kan få kjøpt billetter. Har pressisert i mailen at jeg ikke ønsker å kjøper billetter av NUSSC....

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #64 på: 28. Mai 2006, 19:54 »
Har sendt mail til lsk jeg og. Spurte hvordan dette billett salget skal fungere, men har ikke fått noe svar!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 28. Mai 2006, 20:04 »
Jeg sendte mail til LSK for to uker siden og har fremdeles ikke fått noe svar, så dere bør ikke ha så altfor store forhåpninger på å få svar med et første.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #66 på: 28. Mai 2006, 21:18 »
Post svaret her i tilfellet! Er ikke bare dere som lurer :wink:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 29. Mai 2006, 00:18 »
Ingen som kan ringe Fjørtoft å spørre da? Jeg er også intrs. i billetter, men ikke fra Mr.mafia selv!!

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #68 på: 31. Mai 2006, 20:24 »
Jeg er ganske sikker på at det ikke kommer til å bli utsolgt til denne kampen. det er veldig sjelden helt utsolgt på Åråsen, og da blir jeg overrasket om det skulle skje mitt i fellesferien, selv om de møter Newcastle. Jeg har også hørt at billettene til denne kampen, skal selges billigere enn vanlige billetter, for å få mest mulig folk til stadion... I så fall er 395 kr. sinnsykt mye dyrere... Det er det forsåvidt uansett om billettene selges billigere enn vanlig eller ikke...

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #69 på: 03. Juni 2006, 19:16 »
På Ullevaal var det rundt 16.000 når VIF spilte mot NUFC, om jeg husker rett. Klanen drar selvfølgelig opp, da de har mange medlemmer. Så jeg også tviler på at det blir utsolgt på Åråsen. Men da er det vel vår oppgave å prøve å fylle den opp...?

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #70 på: 03. Juni 2006, 19:39 »
Ja, det må være vår oppgave å prøve å fylle opp, men jeg vil hvertfall anbefale de som har litt is i magen til å vente med å kjøpe billett til Lillestrøm legger de ut for salg (de har ikke gjort det regner jeg med). Håpløst å måtte betale 395,- for den billetten....

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 04. Juni 2006, 23:26 »
Off... Virker som at jeg kanskje må kjøpe av Weiseth-mafiaen...

Er i Italia når Lillestrøm spiller sine første intertotokamper og er nok vekkreist når de legger lsk-nufc bilettene ut for salg og  :cry: får bare håpe at det ikke blir utsolgt med det første.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Noreng

• Gjest
« Svar #72 på: 18. Juni 2006, 13:16 »
Oi, oi. Keflavik var visst ganske gode:P

4-1 over Swifts.. Hmmm... Enten så er Keflavik veldig gode, eller er så Swifts katastrofalt dårlige!

plebbster

• Gjest
« Svar #73 på: 18. Juni 2006, 13:23 »
Jeg antar at Swifts er et islandsk lag?
Keflavìk er i Island slik Rosenborg var i Norge da de regjerte, så at de vinner 4-1 i hjemlig liga overrasker meg ikke.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 18. Juni 2006, 13:31 »
Sitat fra: "plebbster"
Jeg antar at Swifts er et islandsk lag?
Keflavìk er i Island slik Rosenborg var i Norge da de regjerte, så at de vinner 4-1 i hjemlig liga overrasker meg ikke.

Swifts er ikke noe islandsk lag. Det er fra Nord-Irland tror jeg. Dette var en intertoto kamp så de spilte ikke i hjemlig liga, hvis du trodde det. Den av de to som kommer videre skal spille mot Lillestrøm og hvis LSK vinner der så skal de spille mot Newcastle.