20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto  (Lest 73659 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto
« Svar #30 på: 10. Mai 2006, 16:40 »
Latterlig. Trodde ikke slikt var lov jeg. Hva om noen bestiller, og så rykker LSK ut? Får de penga igjen?

Hvis vi gjør det, tror jeg jeg bestiller den Newcastle-bankett-greien!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #31 på: 10. Mai 2006, 16:58 »
Syns det er litt suspekt hele greiene. Spesielt når Nufc sier at de ikke har noe info og at NUSSC har ikke fått ansvaret for salg av biletter til denne kampen, se www.newcastle.no er noe dritt for å lese mailen jeg fikk av nufc.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 10. Mai 2006, 17:31 »
Jeg har bestillt tilbud nr.2 på newcastle.no nå :D . Vi får pengene tilbake dersom lillestrøm skulle gå på en smell.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #33 på: 10. Mai 2006, 18:02 »
Når var betalingsfristen da?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 10. Mai 2006, 18:04 »
Jeg sendte mail om at jeg var interessert i to biletter (alternativ nr 2). Jeg spurte også om hva som ville skje om kampen ikke skulle finne sted.

Jeg fikk svar veldig kjapt.

"Da får du pengene tilbake. Hva er adressen din?"

Jeg gav han adr., og spurte hva som ville skje nå. Har ikke fått svar enda.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 10. Mai 2006, 18:05 »
de skulle ha pengene til 15 mai tror jeg. Best å være tidligt ute, billetene kommer til å gå svinfort!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 10. Mai 2006, 18:11 »
Fikk faktura og shit nå. Betalingsfrist er 15. mai.

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #37 på: 10. Mai 2006, 21:46 »
Kjøpte meg 5 billetter til alternativ 1 nå :) Reiser over fra Bergen.

Får håpe det virkelig blir Lillestrøm nå.

Øyvind.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 10. Mai 2006, 21:48 »
Syns ikke folk skal stresse dette her. Avventer å ser jeg. Typisk Weisethen å pushe på. Satser på det blir et skikkelig opplegg en eller annen plassen. Kjøper heller billetene i england enn å handle hos Weisethen!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 10. Mai 2006, 22:23 »
Det er jo denne banketten som er det viktigste for meg.

plebbster

• Gjest
« Svar #40 på: 10. Mai 2006, 22:53 »
Han smører vel litt tjukt på når han sier at dere får tilbringe flere timer sammen med spillerne. Du får heller satse på å ta en eller to i hånda og veksle noen godord. Det er ihvertfall det jeg hadde håpet på.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 10. Mai 2006, 22:55 »
Jeg er mer enn fornøyd med det, jeg. Å få shake Nobby eller Parker i hånden ville for meg være orgasmisk. Nesten bokstavelig talt.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 11. Mai 2006, 00:36 »
Eller ta bilde me shearer ??:D
;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 11. Mai 2006, 00:46 »
Er litt i tvil om dette opplegget jeg... Hadde vært digg å vært på bankett med spillerne, men vet ikke helt om jeg tørr stole på dette opplegget...

folesvert

• Gjest
« Svar #44 på: 11. Mai 2006, 12:31 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Er sykt dyrt å reise til Island da... Da er det heller bedre å ta seg 2 turer til Newcastle ;)

... ikke sykt dyrt - billig med SAS. Bare så synd jeg har flyttet fra Island dersom Keflavik mot alle solemerker skulle slå Lillestrøm. Kan ikke skjønne at det skal skje ... har sett noen kamper her i Reykjavik og det er kjedelige saker ... flere gode enkeltspillere, men ikke nok til at det blir sving over et helt lag.