20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Ikke for å være frekk Geordie-Olav, men akkurat det kan vel kanskje betviles... Har jo vært mange store opp gjennom årenes løp, og det er vanskelig å sammenligne Carl I. Hagen med en som satt under 2 verdenskrig for eksempel...
Det som er så beundringsverdig ved Carl I. Hagen, utenom hans sprudlene karisma, må nok være hans mot. Han eier ingen frykt, og han sier sine meninger uten å bry seg om konsekvensene. Den norske politikken er påvirket av den norske feigheten. Godt at det finnes noen politikere som faktisk våger å si sine egne meninger!
Sitat fra: "Supersylthe"Ikke for å være frekk Geordie-Olav, men akkurat det kan vel kanskje betviles... Har jo vært mange store opp gjennom årenes løp, og det er vanskelig å sammenligne Carl I. Hagen med en som satt under 2 verdenskrig for eksempel...Norge kjempet tappert under 2.verdenskrig, men jeg forstår ikke helt hva politikerne gjorde da som var så stort. Tror du kanskje Carl I. Hagen hadde feiget ut i en slik situasjon? Det betviler jeg sterkt. Mange av politikerne på den tiden var feiginger som overga seg til tyskerne eller trakk seg.Det var selvfølgelig mange staute karer i stortinget på den tiden, men jeg tror Carl I. Hagen hadde skilt seg ut fra alle dem om han hadde levd på den tiden. Men det er veldig vanskelig å si, dette blir jo bare spekulasjoner, fordi Carl I. Hagen levde ikke på den tiden.
"Mange lurer på om jeg vil bli en sjuende far i huset, slik som Kåre Willoch i Høyre. Nei, det vil jeg ikke. For jeg vil mitt parti all vel." Den satt! :lol: