20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Intertoto - Walk-over i år?  (Lest 18074 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #60 på: 09. Mai 2006, 08:13 »
Fellestur hadde vært konge. en buss som startet i stavanger videre til haugesund videre til bergen osv.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #61 på: 09. Mai 2006, 08:15 »
Den var da litt drøy. Jeg hadde aldri blitt med på en slik tur. La oss heller benytte fly og tog og heller ta en skikkelig fest på belfry i Oslo!

folesvert

• Gjest
« Svar #62 på: 09. Mai 2006, 11:56 »
... med den bussruta er jeg glad jeg bor i Oslo når den tid kommer! Men en fest på Belfry hadde vært morsomt. Kan dra i samla tropp med toget ... marsjere ned Carl Johan og ned til Oslo S.

... harry, men artig.

folesvert

• Gjest
« Svar #63 på: 09. Mai 2006, 11:58 »
... selv om jeg holder med Enga må jeg innrømme (ikke akkurat vanskelig med den starten Vål'enga har hatt) at Lillestrøm virker svært gode i år, og man skal faen meg ikke se bort i fra at de kan stelle i stand store vanskeligheter for oss.

Tenk å dra til Åråsen i svart og hvitt og bli banket kanarigul og blå ... uffa meg.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 09. Mai 2006, 12:51 »
Herregud, har dere dårlig tro på Newcastle? :roll:  Litt av noen fans ja..
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #65 på: 09. Mai 2006, 13:47 »
Tror dere plutselig at Lillestrøm er i stand til å slå Newcastle? Det tviler jeg veldig sterkt på. Lillestrøm og Newcastle kommer fra to forskjellige fotballverdener. Tippeligaen er blitt så dårlig at hvilket som helst lag kan vinne.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 09. Mai 2006, 13:47 »
Vi bør nok klare dette ja.. Men blir ingen enkel sak.. Ikke noe vits å stille med reserve lag i denne kampen hvis det er dette som skjer..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #67 på: 09. Mai 2006, 14:22 »
Skal ikke være for sikre nei. Alle vet at når et norsk lag møter et engelsk lag så er de heltente. Alle husker da Viking slo ut Chelsea. Det kan fort skje med oss Egentlig burde vi ønske at Newcastle aldri møter Lillestrøm, men siden vi kan gå på denne kampen så ønsker alle naturligvis det!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 09. Mai 2006, 14:58 »
Jeg tror den eventuelle kampen mot Lillestøm blir alt annet enn lett. De er et av Norges beste lag, og vi har alle sett hva Norske lag kan stelle i stand rundt om i Europa. Bare se på Rosenborg, Viking, Tromsø feks..

Vi overbeviste vel heller ingen mot Vålerenga. Dog er jeg rimelig sikker på seier mot Lillestrøm, men jeg ser ikke på det som en lett oppgave.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #69 på: 09. Mai 2006, 15:19 »
Veldig enig med deg, kesse. Newcastle får eventuelt en ganske så vanskelig oppgave, men jeg tror at Roeders mannskap kommer til å trekke det lengste strået. Uansett, Viking slo ut Chelsea, så hvorfor skulle ikke Lillestrøm kunne slå ut oss? Jeg tror allikevel seiersoddsen er 80-20 i Newcastles favør. Det føler jeg meg rimelig sikker på. Håper Newcastle gir alt i Inetertotoen slik at en UEFA-cup-plass er innenfor rekkevidde. Vi har en stall som kan klare det, men har vi de nødvendige marginene på vår side denne gangen? Skal bli spennende å se.

Vet forresten noen om det er noen som viser Intertotocupen? Viasat Sport eller noe sånt? Hadde vært utrolig gøy å kunne følge med klubben i jakten på Europa.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

folesvert

• Gjest
« Svar #70 på: 09. Mai 2006, 16:10 »
Journalisten skrev: "Tipper Newcastle vinnersjanser er 80-20, rundt regnet".

Tviler jeg litt på. Dersom vi hadde møtt Lillestrøm jevnlig, eller skal vi si skulle vi møtt med i 10 kamper ville vi kanskje vunnet de fleste av kampene. Men det er cup, Lillestrøm vil gi jernet og Rösler vil mane til voldsom innsats (og true med tysk straffeeksesis etter kampen dersom de ikke gjør som han sier). Tror vi får det tøft mot LSK, men håper selvfølgelig at vi skal knuse dem! Vinner de med et mål, og vi ikke skårer på Årasen vil de forsøke å tette noe så helt jævlig når de kommer til St.James at vi kan få det tøffere enn vi ønsker.

Tror vel at siden kampene går i midten / slutten av juli at det blir mange av de samme spillerne vi har pr. idag (kanskje med unntak av de vi kvitter oss med). Håper Owen, Parker og Emre blir med - da skal LSK få nok å henge fingrene i.

folesvert

• Gjest
« Svar #71 på: 09. Mai 2006, 16:12 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Herregud, har dere dårlig tro på Newcastle? :roll:  Litt av noen fans ja..

... det handler ikke om 'dårlig tro'. Det handler om å vurdere lagene man møter, gjøre seg opp en mening om mulighetene og støtte laget i tykt og tynt. Raring!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 09. Mai 2006, 16:14 »
Nå kommer sikkert Lillestrøm til å ryke mot vinneren av lagene fra Island og N-Irland uansett da.. så er vel egentlig ikke noe å bekymre seg for
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #73 på: 09. Mai 2006, 16:16 »
Sitat fra: "VepsoO"
Nå kommer sikkert Lillestrøm til å ryke mot vinneren av lagene fra Island og Lithauen (??) uansett da.. så er vel egentlig ikke noe å bekymre seg for

Det var ikke seriøst ment, sant?

Det andre laget er for øvrig fra Nord-Irland, ikke Litauen.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 09. Mai 2006, 16:19 »
Sitat fra: "journalisten"
Sitat fra: "VepsoO"
Nå kommer sikkert Lillestrøm til å ryke mot vinneren av lagene fra Island og Lithauen (??) uansett da.. så er vel egentlig ikke noe å bekymre seg for

Det var ikke seriøst ment, sant?

Det andre laget er for øvrig fra Nord-Irland, ikke Litauen.

Var litt ironisk ment ja  :P

Men man vet aldri ....
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic