20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brann  (Lest 70088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #360 på: 24. Juni 2006, 23:01 »
Folk har vel fått med seg Helstad sin mulige overgang til Brann. Hva med Karadaz nå da?
iverpool FC

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #361 på: 24. Juni 2006, 23:39 »
Karadas ender vel opp i RBK slik det ser ut nå. Svikerunge!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #362 på: 24. Juni 2006, 23:45 »
Det er det jeg frykter. Eller kanskje snakker han sant? Sånn som sist, når han sa han ville bli i Brann ut karrieren osv. Han holder jo på med samtaler med RBK leiren men han sa at han ikke diskuterte en eventuel overgan. Det er jeg usikker på nå som Brann kjøper Helstad!
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Brann
« Svar #363 på: 25. Juni 2006, 01:32 »
Karadas ender ikke opp noen annen plass enn Brann! I såfall blir det i utlandet! Han har sagt uttallige ganger at han bare drar til Brann om han drar til Norge.

Dette tyder bare på at Karadas kommer til å spille stopper her i Bergen, og ikke spiss som jeg først trodde. Kanskje mener Monsamjelden at Dahl ikke er god nok, og vil prøve å flytte Ørn2 ut på høyrekanten igjen, mens Azar går inn på stopperplass?

Uansett så er signingen av Helstad helt genial. At RBK lar han gå, tyder jo bare på aldersdemens tar mer og mer over hos godeste Brattseth. En sum på 2,5-3 mill er jo ingenting for en spiller av Helstads kaliber.

Nå må Sæternes skjerpe seg betraktelig, ellers får han ikke spille igjen før Winters drar til vinteren.

Uansett, så sier jeg bare en ting, som jeg har sagt uttallige ganger før i år. I ÅR VINNER BRANN TIPPELIGAEN!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #364 på: 25. Juni 2006, 01:46 »
Karadas blir nok stopper ja. Men Ørn sin fart har vært kanskje den viktigste faktoren bak Brann sin gode sesong. Han har vært Branns beste spiller sålangt og det med meget sterk konkuranse.  Og på back posisjon har han ikke vært så god. Da vil jeg heller si at Olafur blir benket, desverre!
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #365 på: 25. Juni 2006, 19:49 »
Det er ikke Bratseth som har aldersdemens denne gangen. Det er nok mer Høgmo og Skutle.
Bratseth har permisjon, så han er fritatt fra skyld.

Det er ren idioti at RBK lar Helstad gå. Ren idioti. Spesielt når man selger til serielederen for en pris som er LAAAAAAAAAAAAAAAANGT under det Brann ville solgt samme mann til RBK for.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #366 på: 25. Juni 2006, 20:02 »
På tide å skifte klubb, Joakim? :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #367 på: 26. Juni 2006, 01:04 »
Sitat fra: "Lasse"
På tide å skifte klubb, Joakim? :lol:

Det er ikke slike ting som avgjør hvilken fotballklubb du heier på.

Jeg har utallige ganger sett meg dritt lei på ledelsen i Newcastle United FC også, men det er ikke ledelsen av klubben som avgjør hvilken klubb jeg heier på.

Jeg tror du har irritert deg grønn på Brann-ledelsen en del ganger også. Og det vil du sikkert også gjøre i fremtiden. Men det er ikke ledelsen som avgjør om du skal være supporter av klubben eller ei.

Og for de fleste av oss, så har nok valget av norsk favorittklubb en aldri så liten geografisk betydning.

Dessuten. Branns suksess er kortvarig. Nei, jeg sier ikke at dere rykker ned neste sesong, eller at det tar 30 år til neste gang. Men tro ikke at dere kommer til å dominere norsk fotball i flere tiår.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #368 på: 26. Juni 2006, 02:59 »
Det vil jo tiden vise. De vil nok ikke dominere på samme måte som Rema1000 United har gjort den siste epoken, men jeg tror nok Brann bare vil vokse og vokse fremover. Brann vil gjøre mye for norsk fotball. Det kan man se på feks. den siste Kappa-avtalen de har fått til. Det er revolusjonerende!

Brann vil hjelpe på å dra hele den norske fotballen opp på ett litt høyere ambisjon- og prestasjonsnivå. Dette vil også resultere i at det norske landslaget vil utvikle seg positivt. Jeg tror og håper at norsk fotball går en lysere tid i vente, og jeg vet at Brann vil bidra mye for dette.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Brann
« Svar #369 på: 26. Juni 2006, 14:32 »
Helstad i Brann, kan ikke bli bedre enn det.

Leste dagens BA der Ivar "liker å slenge dritt om Brann" Hoff sier at Helstad kjøpe var noe av det beste Brann kunne ha gjort. Men det vil ikke bety at de vinner serien, for det hadde de gjort uten Helstad. Når eg leste det så holdt eg på å falle av frokostbordet.

Nå er det bare Azar sin tur å komme hjem...men han havner ihvertfall ikke i Ronsenborg...Brann eller utlandet for hannes del.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #370 på: 26. Juni 2006, 15:08 »
Nei, men Ivar Hoff har rett. Det er ikke sikkert at Brann vinner serien bare fordi Helstad har "kommet hjem". Det hadde dere allerede et godt nok lag til å gjøre FØR Helstad kom.

Det at Helstad er kommet tilbake, og Azar etter all sannsynlighet følger etter, så vil forventningene til Brann være mye, mye større enn de var da lagene tok ferie rett før VM. Og vi vet alle at høye forventninger fra sine egne er Branns verste fiende.
Favorittstempelet KAN knekke Brann.

Jeg sier ikke at det gjør det, men det kan gjøre det.

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #371 på: 02. Juli 2006, 17:50 »
I dag er det ny kamp borte mot Ham-Kam. Jeg hadde vært der hvis ikke pappa hadde vært sjuk. :roll:

Nå har det seg slik at vi absolutt bør vinne, men dere kjenner SK Brann. Vi skuffer aldri når det gjelder å drite seg ut på et viktig tidspunkt. Jeg har tippet på Brann i dag, men tror det blir H.

Koselig er det uansett å se  Kong Thorstein Helstad i studio blant Totto Dahlum og Frode Olsen.
Mitt tips: 2-1 til HamKam. Negerspissen scorer to mål mens Mjøsas Beckham putter for oss.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #372 på: 02. Juli 2006, 18:22 »
Vi bør egentlig ikke vinne. Vi har egentlig ikke noe press på oss. Vi har en luke på 4 poeng, og kan unne oss ett tap. Selvsagt satser vi på seier, men vi klarer oss fint med uavgjort/tap.

Joakim: Det er så deilig at erkerivalene skryter av oss at du aner det ikke!!! :D

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #373 på: 02. Juli 2006, 18:49 »
Negergutten har bare satt inn 1/2 mål. Jeg må si meg litt skuffet over egen tipping. Hvis Brann kun scorer et mål nå, så må jeg erklære meg synsk.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Brann
« Svar #374 på: 02. Juli 2006, 22:26 »
Kva i alle dager holdt Brann på med i dag?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!