20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brann  (Lest 70017 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Brann
« Svar #165 på: 12. Mars 2006, 00:28 »
Hehe....

Jeg er bare skjeleglad for at vi endelig fikk en liten seier... Den trengte vi så inderlig...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #166 på: 24. Mars 2006, 19:28 »
soma til viking i bytte mot dahl. hva mener dere om dette? Jeg er iallefall i ekstase. tror soma kommer til å heve laget mange hakk.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #167 på: 24. Mars 2006, 19:30 »
Mener du at det er bra for Brann? Å kvitte seg med Soma og få tilbake stallfyll og utgifter?

Hvor mye fikk vi for Soma egentlig? Kjenner jeg Brann rett, fikk vi vel ikke en DRITT!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #168 på: 24. Mars 2006, 19:37 »
Og det som irriterer mest er Somas ord i fjor. "Jeg forlater aldri Brann for en annen norsk klubb".

Soma, kjøss meg i rævva. Du har gjort mye godt for oss. Du lovet oss å aldri forlate klubben, med mindre det var til utlandet. Og nå er du Viking-spiller.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #169 på: 24. Mars 2006, 20:06 »
DETTE E EIN GLEDENS DAG!!! endlei e eg trygg på at viking komme te å klatra høgt på tabellen i år. Brann, kos dåkkår me Dahl! :lol:

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #170 på: 24. Mars 2006, 21:06 »
Får håpe Brann klarer å holde seg i tipeligaen i år for jeg er pesimist.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #171 på: 25. Mars 2006, 00:11 »
Soma til Viking er en stor, stor seier for Viking. Men, jeg håper Prahl er klar over at Hangeland aldri i verden kan erstattes, selv ikke av Ragnvald Soma. Soma er ikke i nærheten av å være så god som Hangeland, og er ikke helt samme type spiller heller.

Men for all del, Viking har et enormt hull å fylle etter Hangeland, og den eneste i Norge som realistisk sett kan fylle det hullet for Viking, er Soma. Og det er jo i Viking han hører hjemme. Han er født og oppvokst på Jæren, såvidt meg bekjent, og spilte lenge for Bryne. Bjørn Dahl derimot, tilhører, geografisk sett, mer Brann enn Viking.
Dessuten er det vel kanskje mulig at Brann trenger en god back mer enn en god stopper.

Jeg går ut ifra at Brann også har fått en slump penger for Soma. Men optimalt er det selvsagt ikke.

Brann kan fort få slite. Og jeg er dessverre stygt redd for at bergenserne nok en gang kommer til å sparke treneren sin. Mjelde er ferdig i Brann etter sesongen, noe jeg personlig synes er galskap. Brann er ikke bedre. Brann med og uten Raymond Kvisvik er to vidt forskjellige lag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #172 på: 25. Mars 2006, 00:45 »
Dette var hovedsaklig min tanke da jeg så dette i kveld på TV2-sporten:
HAHAHAHAHAHAHAHA!
Og enda artigere å lese de helt forventa reaksjonene fra bergenserne!
Ikke ta det ille opp, men jeg må få more meg over dette! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #173 på: 25. Mars 2006, 01:21 »
Brede blir ikke erstattet av soma. Soma erstatter Frode Hansen eller Deila om du vil. Og meg bekjent er Soma bedre en begge de nenvte. Soma kunne ikke erstattet Brede som midtstopper, men han spilte jo sentralt i fjor.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #174 på: 25. Mars 2006, 09:55 »
Du vet aldri, kanskje få Soma spille sentralmidtbane.
iverpool FC

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #175 på: 25. Mars 2006, 11:29 »
Soma sentralt på midten er helt uaktuellt

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #176 på: 25. Mars 2006, 13:44 »
Ja, det er en kjent sak at Viking har misbrukt Hangeland på sentral midtbane. Men likevel, det har vært et stort hull hos Viking etter at Hangeland gjorde danske av seg, og jeg går ut ifra at det er det hullet Prahl tenker å fylle med Soma, selv om de hadde ulike roller i fjor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #177 på: 25. Mars 2006, 14:22 »
Misbrukt og misbrukt. Hangeland gjorde vel en meget god jobb sentralt på midten i fjor, og det var vel kanskje det beste slik stallen så ut da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #178 på: 25. Mars 2006, 14:59 »
Nei nei nei! Jeg var på alle hjemmekampene til Viking i fjor og da spilte Hangeland på midten en periode, han var grei nok, men ingenting i forhold til da han ble satt bak igjen. Da var han kongen på banen hver kamp! :D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #179 på: 25. Mars 2006, 21:05 »
Det viking mangler etter at Hangeland gikk er en sjefstype. Han var med og dro lasset, selv om det gikk dårlig. Vi har ikke nokk sjefstyper. Nå skal gaarde spille sentralt med kapteinsbindet. Brede hater og tape, han står med tårer i øynene i alle inteviuer etter at laget tapte. Han var villig til å blø for klubben. Nå har vi nesten bare utlendinger, og de elsker ikke klubben. Det kommer ikke soma til å gjøre heller.

Jeg setter spørsmålstegn til overgangen, fordi han gikk grunnet private årsaker, og ikke sportslige. Han bør vise brennkvikt at han er i viking for fotballens skyld. Hvis ikke kommer han ikke til å ha publikum i ryggen.
Folk sier "velkommen hjem soma" dette er latterlig. han er jærbu, og følelsene hans er en halvtimes togtur fra stavanger.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /