20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brann  (Lest 70056 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #150 på: 24. Feb. 2006, 23:59 »
Det er klart det blir stort, men om det blir for stort? Husk att du trenger ikke spillere i den klassen for å følge toppen.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Brann
« Svar #151 på: 25. Feb. 2006, 00:05 »
Jo, man trenger spillere i den klassen for å følge toppen. Men jeg tror vi klarer oss uten han, men savnet vil nok alltid være der... Det er helt klart...

Men jeg tror vi klarer oss uten han :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #152 på: 25. Feb. 2006, 00:09 »
Jeg mente ikke att han ikke var viktig, bare att han var for god for TL og det skal holde med spillere som holder topp TL klasse pluss ungutter som på sitt beste holder innternasjonalt nivå. Moen er ett eksempel.
iverpool FC

sofateip

• Scum
  • Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Brann
« Svar #153 på: 27. Feb. 2006, 15:15 »
vi har klassevinger i huseklepp og moen, et bra stopperpar i soma og ørn (kanskje zavrl kan konkurere her også, men kjenner jeg monsen godt, må zavrl ødelegge en del klippekort før han får fast plass) sigurdsson kan konkurere med guntveit (om skadefri) på høyreback, hanstveit er alltid stabil på venstre. på kanten kan ludvigsen(skadefri) true huseklepp og moen. winters og sæternes er best i lag, og her kan eventuelt ludvigsen true, også ahr vi jo dylan, men han er et sistevalg.
MEN; på midtbanen sentralt har vi miller og andresen, og hvis/når en av dem blir skada, har vi ingenting. haugen er ikke god nok tross enorm løpskapasitet. han mangler generell ballkontroll. sentrale midtbanen er branns svakeste punkt (bortsett fra knudsens klippekort). skal vi kjempe om gull, er vi avhengig av en gullkantet forsterkning på midtbane og kanskje spiss. glemte nesten monkam, som har vært brukbar i de treningskampene han har vist seg, MEN det er ikke nok til å måle på miller og andresen..

det kan gå veien hvis sommerpausen bringer en forsterkning eller to, og at ingen nøkkelspillere stikker. om helstad og karadas hadde kommet "hjem" til sommeren feks, har vi store sjangser!!!!
jeg håper=)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #154 på: 27. Feb. 2006, 15:46 »
Du sa det selv. Monkam er løsningen der.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

sofateip

• Scum
  • Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Brann
« Svar #155 på: 27. Feb. 2006, 15:48 »
Sitat fra: "Lasse"
Du sa det selv. Monkam er løsningen der.

han er ikke god nok til å kunne ERSTATTE en skadet miller eller andresen. men han kan danke haugen e plass lengre ned på ventelisten.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #156 på: 27. Feb. 2006, 15:55 »
Jo, det han har vist hittil tilsier at han er god nok til det. Men det får vi ikke vite før sesongen. Dessuten kan vel Zavrl spille sentralt midt også hvis ikke jeg blinkser veldig nå?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #157 på: 08. Mars 2006, 16:44 »
Såg kamp mellom Brann - Haugesund i dag. Zavri såg grei ut men slett ingen kreativkilde ei heller ett typisk anker. Monokam eller hvordan du skriver det slett med tempoet men virket ok. Men ikke noe mer.

Moen og Huseklepp virket derimot meget solide hvor Moen immponerte meg meget mye.
iverpool FC

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #158 på: 08. Mars 2006, 18:24 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Såg kamp mellom Brann - Haugesund i dag. Zavri såg grei ut men slett ingen kreativkilde ei heller ett typisk anker. Monokam eller hvordan du skriver det slett med tempoet men virket ok. Men ikke noe mer.

Moen og Huseklepp virket derimot meget solide hvor Moen immponerte meg meget mye.

Kordan spilla Haugesund då ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #159 på: 09. Mars 2006, 23:05 »
Ineffektivt :wink:

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #160 på: 09. Mars 2006, 23:25 »
Haugesund immponerte meg grådig men slet litt på backene og komunikasjon bak i forsvar når det kom innlegg. Brann var elendige tatt motstanderen i betraktning.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #161 på: 11. Mars 2006, 18:41 »
Men likevel vant de.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #162 på: 11. Mars 2006, 19:10 »
Ja, men det var tross alt den første seieren Brann hadde og dette mot ett lag som ligger to divisjoner under oss.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #163 på: 11. Mars 2006, 19:15 »
Men likevel vant de.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #164 på: 11. Mars 2006, 20:12 »
Ja.
iverpool FC