20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brann  (Lest 69875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Brann
« Svar #75 på: 12. Aug. 2005, 10:39 »
DEt som er viktig no Brann supportere, ikkje last Mjelde for den lille nedturen. Det er speler stallen som ikkje  er god nok. Greit nok at dokke skulle ha vunne, men med Valde, Knutsen, sigurdsson lar det seg ikkje gjere :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #76 på: 12. Aug. 2005, 16:32 »
Vel. Vi skal ikke frita Mjelde for all skyld her. Han har en brukbart god spillerstall som han råder over, og selv om Brann sliter med skader, så mener jeg Mjelde bør kunne motivere gutta sine til bedre innsats enn det de har bevist i det siste. Men, det er ikke motivasjonen og innsatsen det står på mot finnene. Der er det en del uflaks, og en god porsjon udyktighet. Og kanskje noen nerver som har spilt en og annen spiller et og annet puss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #77 på: 12. Aug. 2005, 17:09 »
Det er overnaturlige krefter somgjør at Brann taper. Det står på TV3s tekst-tv og der er alt sant.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Brann
« Svar #78 på: 15. Aug. 2005, 21:22 »
og hva stod det der?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #79 på: 30. Nov. 2005, 17:59 »
Sannes siste dag med gjengen

Nå begynner snart troen på gull å komme i kroppen kjenner jeg!!

Jeg har tre alternativer. Enten spiller jeg for Vidar eller Sola, ellers legger jeg helt opp

Ta å legg opp du Sanne,unner ikke Vidar å miste alle fotballene sine etter Sanne sine skyteøvelser.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=90200

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #80 på: 30. Nov. 2005, 19:47 »
Yes! Der ble vi kvitt Branns dårligste spiller.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #81 på: 03. Des. 2005, 00:49 »
sanne spilte da betraktelig bedre enn knutsen? sanne spilte faktisk nokså bra i høstsesongen!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #82 på: 20. Des. 2005, 14:41 »
Brann selger Scharner

Brann og Premier League-klubben Wigan er enige om overgangssummen på Paul Scharner. Kun østerrikerens personlige betingelser gjenstår før han er solgt.

- Budet Wigan har gitt ligger over Birminghams og innebærer en solid klubbrekord, røper Branns daglige leder, Bjørn Dahl til klubbens egen hjemmeside

Det vil si over 20mill..

Men svarte da, vil ikke miste Scharner.. Hvem i pokker skal vi kjøpe til stopperplassen nå da? Tror vi må ut av Norges grenser å finne en kandidat, men IKKE TIL ISLAND!! Vil ikke ha flere fisespillere fra saga øyen nå!!

Ønskeliste: Hangeland,Helstad,Ødegaard.. Sist nevnte under tvil. (men da skal han si at han angrer jævli på at han gikk til Rosenborg og at Bratseth pressa han med trussler om å ta famillien hans etc. om han gikk til Brann)

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #83 på: 20. Des. 2005, 15:22 »
Faen i h...

Verste som kunne skje før jul.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #84 på: 21. Des. 2005, 09:34 »
Brann jakter Helstad og Lundekvam

Ifølge TV 2 Sporten står Thorstein Helstad og Claus Lundekvam øverst på ønskelisten.

Rosenborg skal ha verdsatt Helstad til rundt 8 millioner kroner. Ifølge TV 2 jobber Brann sammen med investorer for å hente Helstad tilbake til Bergen. Han scoret i sin tid 54 mål på 99 seriekamper for rødtrøyene.

Claus Lundekvam på sin side er aktuell fra sommeren av. Landslagsstopperen vil fullføre sesongen i Southampton og skal være villig til å returnere til norsk fotball etter sin testimonialkamp.

Lundekvam spilte for Brann fra 1993 til 1996

Kan leve med dette.. Helstad/Sæternes/Winters og Charlie burde jo være garantister for mål :D

Claus må vi nok vente på fram til sommeren..

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #85 på: 21. Des. 2005, 10:27 »
Hvis vi får Claus har vi jo de to landslagskapteinene. Norges to beste spillere er ikke å forakte. Helstad hadde også vært kos.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Brann
« Svar #86 på: 21. Des. 2005, 15:22 »
hehe, mener du at Claus Lundekvam er en av norges to beste spillere? :lol:
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #87 på: 21. Des. 2005, 16:52 »
Ja, det er vel ikke i nærheten så sjokkerende som å kalle bridgespilleren for noe slikt....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #88 på: 21. Des. 2005, 17:27 »
Sitat fra: "Gonzalez"
hehe, mener du at Claus Lundekvam er en av norges to beste spillere? :lol:

Nja...Martin Andresen er ihvertfall klart norges beste, men overvurdert er han. Claus Lundekvam er vel ikke langt ifra å være norges beste.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #89 på: 21. Des. 2005, 18:49 »
WTF!?!?!? Skal vi selge tippeligaens BESTE stopper/modtbanespiller og erstatte han med en gammel, avdanket fisefin pensjonist? Hva faen skal vi med en 33-34 år gammel gamling? Han kan ikke holde Tippeliga-nivå i mange år til, og skal vi vinne serien neste år kan dette ikke holde! Selger helvetes Peddi Scharner, får han faen meg se til å erstatte han med en spiller som er i nærheten av han, enten det er Hangeland eller en annen. FAEN jeg blir så EITRANES forbanna på den HELVETES FUCKINGS Brann-ledelsen. Makan til amatører...

"Jada, vi skal vinne serien til neste år, men vi selger den beste spilleren og erstatter han med en pensjonert stril en halv sesong senere"

Gåttabanen...