20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brann  (Lest 69800 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #60 på: 31. Juli 2005, 15:03 »
Synes det er tåpelig oppførsel, at det er mulig....Flo er heldigvis profesjonell så han lar det vel ikke gå nevneverdig ut over seg!

Når det gjelder Flo som spiller så tror jeg han kjapt kan få en ny vår i VIF, bare gi ham litt tid :)

Bjørn - bra VIF
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #61 på: 01. Aug. 2005, 14:45 »
Sånn som dette hever Flo seg glatt over. Han må regne med noen reaksjoner, og dette er jo ikke alvorlig i det hele tatt.  Noen kommentarer må profesjonelle fotballspillere tåle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #62 på: 01. Aug. 2005, 20:40 »
Hva kommer det av at Brann-supporterne på dette forumet ikke har svart på hetsinga av Flo?

Du kan være en av de største som noen gang har entret Brann Stadion i Brann-drakt, men hvis du forlater klubben for en større klubb med mer penger, og etterpå ender opp i en annen norsk klubb, da er du den største drittungen som noen gang har satt sine bein på denne jord. Hadde Flo gjort bergenser av seg igjen, er det ingen som hadde klaget. Da hadde han vært den helten han var da han dro. Men ettersom han aksepterte et tilbud fra Vålerenga, så er han nå utropt til judas og hva verre er.

Det er tåpelig, men ikke overraskende. For bergenserne er Brann det helligste av alt, og alle andre klubber er djevelens verk. Selv Fyllingen :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Brann
« Svar #63 på: 01. Aug. 2005, 21:14 »
Ble ikke han utropt til judas da han forlot Brann, da?
Toon, Toon,
Black and white army

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #64 på: 02. Aug. 2005, 01:16 »
Sitat fra: "Mack"
Ble ikke han utropt til judas da han forlot Brann, da?

Jepp...fordi han gikk når kontrakten hans var kort og de ikke fikk så mye penger for han. Ja, Flo må være dum som gikk til Chelsea fra Brann :roll:  

Syns heller fansen burde vært forbannet på ledelsen som ikke ga solgte han før det var så kort tid igjen av kontrakten, eller ga han en ny, bra kontrakt.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Brann
« Svar #65 på: 11. Aug. 2005, 01:27 »
"og etterpå ender opp i en annen norsk klubb"

feil!!! vålerenga og rosenborg er ikke hvilken som helst klubb for oss bergensere, vertfall ikke meg! jeg kan ikke forklare det, men jeg TÅLER bare ikke disse klubbene! enkelt og greit. og dette visste flo. man gjør ikke sånt mot brann uten å få høre det, og dette visste flo også!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #66 på: 11. Aug. 2005, 01:43 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
"og etterpå ender opp i en annen norsk klubb"

feil!!! vålerenga og rosenborg er ikke hvilken som helst klubb for oss bergensere, vertfall ikke meg! jeg kan ikke forklare det, men jeg TÅLER bare ikke disse klubbene! enkelt og greit. og dette visste flo. man gjør ikke sånt mot brann uten å få høre det, og dette visste flo også!

Hallo. Flo fikk tilbud fra en av de beste klubbene i England. Han slo til, men den gangen var det tydelig at han gjorde dette kun fordi det var en stor utenlandsk klubb, og han var svært så ydmyk overfor Brann.

Når Flo etter flere år i utlandet vender hjem til norsk fotball, er det Vålerenga som gir han tilbudet. Selv om han har spilt for Brann for lenge siden, kan ikke Flo ta hensyn til Branns hårsåre supportere, når han får et godt tilbud fra en av Norges aller beste klubber. Flo må tenke på seg selv, sin familie og sin karriere. Flo og hans familie valgte å reise hjem til Norge, og Oslo.

Selv om Vålerenga er en hatklubb for mange bergensere, så kan ikke Flo ta hensyn til det. Dessuten hadde han heller ikke noe tilbud fra Brann å forholde seg til, og da kan ikke Flo bli værende i utlandet, mot sin egen overbevisning, bare fordi han kan risikere å irritere enkelte Brann-supportere.

Det er noe forbanna tøv å begynne å hetse Flo på denne måten. Han har ALDRI på noen måte vist noe som helst tegn på at han ikke er takknemmelig for tiden i Brann. Han har aldri uttalt seg negativt om Brann og Bergen. Ihvertfall ikke såvidt meg bekjent. Han har aldri gjort noe forsøk på å såre Brann-fansen. Han valgte bare å følge sin egen overbevisning om å reise hjem til hjemlandet, når han først fikk et så godt tilbud fra Vålerenga.

Man kan bare ikke hate en spiller for det.

Jeg hater så aldeles ikke Jan Derek Sørensen fordi han valgte Lyn fremfor et ikke-eksisterende tilbud fra Rosenborg, når han vendte hjem fra utlandet.

At Steffen Iversen valgte Vålerenga fremfor et ikke-eksisterende tilbud fra Rosenborg når han vendte hjem fra utlandet, er ikke grunnen til at han ikke står høyt i kurs hos meg i dag. Det er ting og tang som Iversen har sagt og gjort i sin tid i Vålerenga, som har gjort ham til et yndet hatobjekt blant mange RBK-supportere. Vi synes han ved flere anledninger har vanæret klubben som fostret ham. Men det har svært lite med klubbvalget å gjøre.
Men uansett, så holder vi oss for gode til å hetse Steffen Iversen med bannere og grove skjellsord, når han gjester Lerkendal med sin nåværende klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #67 på: 11. Aug. 2005, 02:03 »
altså, dere må føle dere for gode til hva dere vil, men vi er ikke så fisefine på det, vi er ikke så redde for å si våres meniner!

Flo har nok aldri sagt noe for å "såre" brann-fansen, men han spiller fremdeles for vif. Det har aldri vært et krav at flo skal ta "hensyn" til våre "følelser". Men han har fremdeles gjort et valg, og han har visst hele veien hva dette valget medførte. Å bli lagt for hat av de fleste brann supportere, ikke noen enkelte som du sier.

At du mener det er tøv å hetse en mann vi ikke liker, betyr da at du mener vi ikke skal få si våres meninger. men det er der forskjellen fra brann-supportere og andre klysete wannabe-supportere fra andre landsdeler ligger. vi sier det vi mener og står for det. vi driter langt i om dette kanskje er litt upassende for flo. det får bli hans problem!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #68 på: 11. Aug. 2005, 10:02 »
Jeg er eniug med Lasse Rødland her. Dere utenfor vet ikke hvordan det er å være en bergenser.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Brann
« Svar #69 på: 11. Aug. 2005, 11:19 »
Sitat fra: "plebbster"
Jeg er eniug med Lasse Rødland her. Dere utenfor vet ikke hvordan det er å være en bergenser.

Nei, det er ikke så lett å vite. Men vi prøver å forstå deres klysete oppførsel. Men vi klarer bare ikke finne årsaken til den. Er det været, eller kanskje mindreverdighetskomplekser?  :lol:
Toon, Toon,
Black and white army

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Brann
« Svar #70 på: 11. Aug. 2005, 11:23 »
Jævli bra skrevet Joachim! Og det er selvfølgelig helt rett alt du nevner! Tror det er noen som også er enige, men som føler de må stå for det som ble gjort mot Flo, pga at de er bergensere!
Howay the lads!!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #71 på: 11. Aug. 2005, 14:08 »
plebbster'en her har skjønt det! vi er bergensere,vi er sånn. man finner sikkert mange bergensere som ikke er sånn, men hører du me de fleste suppeorterne som er med i BB og følger med og støtter laget, vil du høre det samme svaret som jeg gav deg!

At vi mener dette kun pga vi er bergensere, er helt horribelt og si! man ser ikke at vi hetser valencia fordi han er i start og gjør det kjempe bra? eller at vi hetser arne vidar moen pga han spiller hver kamp i tromsø`-trøyen? det er ikke pga at flo spiller i en annen klubb, det er pga klubben han spiller i!

og bare så dere vet det, mine kjære venner, så er været i bergen bedre enn de fleste andre steder i bergen for tiden :wink:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #72 på: 11. Aug. 2005, 15:49 »
men uansett, på tross av at mange her ikke liker oss bergensere, er det i dag uefa-cup kvallik.

her er branns start 11'er (for de som ikek visste det):

oppdal
sigurdsson, bjarnason, soma, hanstveit.
knutsen, haugen, scharner, a. walde.
sæternes, winters.

ingen svere overraskelser her, bortsett fra at knutsen fortsatt er med på laget! jeg hadde personlig håpet på at helegbe skulle få starte, men han er vel ikke "moden" nok, som monsemann sier. men vi får satse på at han kommer innpå, så vi får sett noe av gutten! har stor tro på han!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #73 på: 12. Aug. 2005, 01:13 »
jeg skammer meg. intenst. hva faen holder  de på med? herre jesus i himmelen. FAEN! no går det til helvete!

får si det som mons sa: "kan den som driver å stikker nåler i den vodoo-dukken gi faen og gå å slakte en geit i stedet for????"

Noreng

• Gjest
Brann
« Svar #74 på: 12. Aug. 2005, 10:10 »
HAHA! To straffe misser, ny europa rekord på sløsing og rødt kort eter 2 min på banen! HAHA! Tromsø tok en Emre :D!