20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg dømmer ikke owen. Jeg bare skriver hva som vil skje, dersom det skulle vise seg at han lyver. Noe jeg overhodet ikke tror han gjør. Fordi jeg tror Owen selv vet konsekvensene.Når Owen har sagt både til pressen og til klubben, så klart og tydelig som han har, at han har tenkt å bli, ja så stoler jeg på at han faktisk mener det han sier.
Vel. Det er jo verst for Owen selv om han i det ene øyeblikket sier at "det er her jeg vil være", og skryter av hvor godt han trives her, for deretter å rømme hjem igjen så snart muligheten byr seg. Da er jo mannen garantert å bli persona non grata i nordøstengland på livstid, og returnerer han med et annet lag, vil han trolig få en større pipekonsert enn noen andre før ham.Da er han en falsk jævel, og hans rennomé vil bli svertet noe enormt. Hvem vil ha en spiller som lyver, både til klubb og presse?