20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robbie Fowler  (Lest 4192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Robbie Fowler
« Svar #15 på: 07. Mai 2006, 13:03 »
Nei det er det jeg visste. Visste at du alltid var enig med meg, men bare diskuterte for å diskutere :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #16 på: 07. Mai 2006, 14:01 »
Sitat fra: "Joakim"

Jeg dømmer ikke owen. Jeg bare skriver hva som vil skje, dersom det skulle vise seg at han lyver. Noe jeg overhodet ikke tror han gjør. Fordi jeg tror Owen selv vet konsekvensene.
Når Owen har sagt både til pressen og til klubben, så klart og tydelig som han har, at han har tenkt å bli, ja så stoler jeg på at han faktisk mener det han sier.

Nå sa vel Owen nøyaktig det samme siste året i Liverpool. Gjentatte ganger så snakket han om at han var nær ved å signere ny kontrakt osv, men når sommeren kom så forsvant han til Spania og Real Madrid. Owen er ambisiøs og om Newcastle ikke greier å stable et godt lag på bena innen ganske kort tid, så vil nok Owen mest sannsynlig ønske seg vekk. Men, det er vel bare de 4 store(Arsenal, Chelsea, Liverpool og Manchester United) som har de nødvendige ressursene og trofe-ambisjonene til å lokke Owen vekk fra St. James Park. Og, jeg tror ikke at Owen drar til utlandet en gang til. Sånn sett så ser jeg ingen fare med Owen sin fremtid i Newcastle. Men, sikkert er det i alle fall at Owen ikke ser seg fornøyd med å spille på et lag som er langt unna tittelsjanser.
Carr har altfor få landskamper for England!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #17 på: 07. Mai 2006, 14:29 »
Sitat fra: "Joakim"
Vel. Det er jo verst for Owen selv om han i det ene øyeblikket sier at "det er her jeg vil være", og skryter av hvor godt han trives her, for deretter å rømme hjem igjen så snart muligheten byr seg. Da er jo mannen garantert å bli persona non grata i nordøstengland på livstid, og returnerer han med et annet lag, vil han trolig få en større pipekonsert enn noen andre før ham.
Da er han en falsk jævel, og hans rennomé vil bli svertet noe enormt. Hvem vil ha en spiller som lyver, både til klubb og presse?

Han har jo allerede gjort det. Hvorfor tror du han ble pepet på Anfield?
iverpool FC

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #18 på: 07. Mai 2006, 14:42 »
Jeg drister meg til å påstå at Owen garantert blir, får vi tak i en skikkelig vellykka manager så bør vi da også ha gode muligheter for CL-plass neste år. Hvis ikke skadeproblemene blir like jævlige som de har vært i år da,men vi får se...På papiret har vi da et minst like bra lag som f.eks Tottenham,mener jeg hvertfall.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."