20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 63981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #210 på: 28. Aug. 2008, 23:46 »
Fy fader jeg lo godt av disse bildene !!  ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 28. Aug. 2008, 23:49 »
Bombe at Nicky Butt har på seg den gule trøyen hvor det står "I'm shit!" ;D, og som deles ut til den som er dårligst på trening hver uke og man må bære den i den påfølgende uken.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 29. Aug. 2008, 00:25 »
Bombe at Nicky Butt har på seg den gule trøyen hvor det står "I'm shit!" ;D, og som deles ut til den som er dårligst på trening hver uke og man må bære den i den påfølgende uken.

haha, la også merke det til det.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 29. Aug. 2008, 00:46 »
Vet vi konkret hva zog, taylor, guthrie og milner tjener?  Alle disse  burde liggie ca likt på lønns trinnet. Ca samme alder, og viktig for førstelaget denne sesongen.

Ihvis milner tjener mindre skal han få lov til å klage, hvis han tjener like mye eller mer er det bra styret setter ned foten! Hvis ikke åpner vi for surk. Og zog vil garantert komme etter... Så kommer guthrie osv osv:-) nei, håper newcastle holder stand hvis dette er et "unødvendige opprør"
Han kom, ble mett og dett var dett....

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 29. Aug. 2008, 02:57 »
hvis det er tilfelle så skjønner da ikke folk hvorfor han godtok kontrakten for ett år siden.... men men, det er bare å vente å se
Toon till I die.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 29. Aug. 2008, 10:07 »
På en sida.. FAEN TA ASHLEY

på en annen side. Kjør milner på benk 2 år og la han råtnetil han lærer hvem som er sjefen i newcastle

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #216 på: 29. Aug. 2008, 10:56 »
sunt pueri pueri puerilia tractant

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 29. Aug. 2008, 10:58 »
Sviker...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 29. Aug. 2008, 11:04 »
er bare en ting å si: FYYYY FAEN!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 29. Aug. 2008, 11:06 »
nå bør de faen snart komme rapporter om at vi har noen på medical også. Dette går ikke veien. Om vi skal kjempe på øvre halvdel denne sesongen må vi ha inn 3 spillere. Det var snakk om 3 spillere før milner saken(?), og akkurat nå ser det ut som vi bare selger en av våre beste uten å erstatte han.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #221 på: 29. Aug. 2008, 11:22 »
At Ashley og enkelte her inne er så dumme at de ikke forstår at det er fullstendig latterlig å selge Milner fordi han ønsker en bedre kontrakt skjønner jeg bare ikke. Keegan digger Milner, mener han burde vært på A-landslaget til England sammen med spillere som Owen, Gerrard og Terry. Vi har en landslagsspiller for England, han heter Owen og tjener 120k i uka selv om han er skadet halve sesongen. Milner har 30k.

Milner --> Villa 9mp
Leeds skal ha mellom 25 og 30 % av dette, altså vi sitter igjen med 6,5 eller 6,75 mp.

Kan noen gi meg et navnet på en erstatter til den prisen som i tillegg vil godta en lønn på 30k?

Det tror jeg skal bli svært vanskelig, en mulig erstatter kunne jo vært SWP men han er heldigvis dratt til City. Men hva kostet han? Jo 10mp, hva tror du han tjener i City? Vil tippe mellom 50 - 70k i uka.

Jeg fatter bare ikke hva Ashley tenker på, her skal vi satse på unge spillere og så sitter han og ser på at et av klubbens største talent blir solgt til en av våre rivaler.

Helvete ! ! !
an sparker ikke Bobby Robson??

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 29. Aug. 2008, 11:50 »
At Ashley og enkelte her inne er så dumme at de ikke forstår at det er fullstendig latterlig å selge Milner fordi han ønsker en bedre kontrakt skjønner jeg bare ikke. Keegan digger Milner, mener han burde vært på A-landslaget til England sammen med spillere som Owen, Gerrard og Terry. Vi har en landslagsspiller for England, han heter Owen og tjener 120k i uka selv om han er skadet halve sesongen. Milner har 30k.

Milner --> Villa 9mp
Leeds skal ha mellom 25 og 30 % av dette, altså vi sitter igjen med 6,5 eller 6,75 mp.

Kan noen gi meg et navnet på en erstatter til den prisen som i tillegg vil godta en lønn på 30k?

Det tror jeg skal bli svært vanskelig, en mulig erstatter kunne jo vært SWP men han er heldigvis dratt til City. Men hva kostet han? Jo 10mp, hva tror du han tjener i City? Vil tippe mellom 50 - 70k i uka.

Jeg fatter bare ikke hva Ashley tenker på, her skal vi satse på unge spillere og så sitter han og ser på at et av klubbens største talent blir solgt til en av våre rivaler.

Helvete ! ! !

Men hvorfor i svarte helvette tegna James Milner under på denne "drittkontrakten" for bare 12mnd siden!!!! Han kan faen meg takke seg selv å dra til helvette ut av St.James. Jeg har alltid likt Milner kjempe godt, og isolert sett så synes jeg det er synd han drar, men nå etter dette...Kommer ikke til å savne han.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #223 på: 29. Aug. 2008, 11:51 »

guitterrez kom vel for 2 mill? og er dobbelt så god som milner, no veit ikkje eg kor masse jonas tjener, men tipper ikkje at det er i overkant så masse meir enn 30k. Viss milner har sendt inn enn transfersøknad så er det et tegn på at han ikkje vil spille for newcastle under dei omstendighetene han var i og då seier eg at han kan gå når vi får 12 mill pund for han.. UTEN tvil...
- carry on!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 29. Aug. 2008, 11:55 »
Jonas kostet £5m.