20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 63858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #135 på: 27. Aug. 2008, 15:53 »
Sjokkerende news. Very sad. Milner er ein av det mest proffisjonelle spillerne og.

Tydeligvis ikke. Å komme med transfer request bare dager før vinduet lukkes er håpløst og amatørmessig. Det er noe inni meg som håper at dette bare er et PR-triks for å få forhandlinger igang, og at han truer med å stikke i januar-vinuet og ikke nå. Men jeg tviler sterkt, og for min del er Milners status i klubben kraftig redusert.

Har du alle fakta på bordet da ?
for tidlig og sei kem som er amatørmessig enda. Nufc er jo verdensmestere der så kanskje milner har lært enkelte triks
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 27. Aug. 2008, 16:11 »
Jeg har ingen bevis på bordet, og jeg trenger det heller ikke. Dette handler om god, gammeldags folkeskikk. Å si at en vil stikke rett før transfervinduet er noe jeg forventet av C. Ronaldo, og ikke av en seriøs og profesjonell fotballspiller. Det handler ikke noe om hva klubben har gjort eller ikke gjort. Lojaliteten til en et år gammel kontrakt skal holdes. Alt annet er illojalt og amatørmessig.

Om spilleren virkelig vil vekk, og angrer på de millionene som ble slengt etter han for et år siden, så kunne Milner åpnet kjeften, skrevet et brev, eller gjort ett eller annet for lenge siden. Ja, kanskje til og med mer enn en uke før deadline! Juni er et fint tidspunkt å ta opp sånne ting, ikke etter sesongstarten.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 27. Aug. 2008, 16:24 »
Milner har de to gangene jeg har snakket med han virket som en veldig sympatisk herremann som har beina godt plantet på jorda. Men som MortenM påpeker og flere andre med han, det går rett og slett ikke ann å sette Newcastle i den knipa han har gjort nå. Jeg mener Newcastle kun har 2 alternativer:

- Få inn en erstatter forså å selge, dersom det kommer et godt nok bud selvsagt.
- Beholde han som backup, og la han sitte på benk frem til en klubb kommer med et stort nok bud.

Det vi IKKE skal gjøre er å la han gå for en skampris slik det gamle Newcastle regime ville ha gjort. Men det er nettopp dette jeg mistenker Milner og Aston Villa for. Oneill var visstnok å så på kampen i går, og det forundrer meg ikke om de har hatt en spill gående om at Milner bør levere en transfersøkdnad rett før vinduet stenger slik at de kan få han på "billigsalg". Dette er kun synsing selvsagt, men helt bak mål er det nok ikke.

Selvom jeg synes Milner er en koselig person, så mener jeg noe annet om fotballferdighetene hans. For all del, en helt OK spiller. Men dersom Newcastle har ambisjoner om å ta et sted videre er det spillere som Milner som må vike. Han har en dårlig pasningsfot, middels fart, middels teknikk og OK med kreativitet. Det eneste som gjør at han har holdt seg på Newcastle så lenge som han har gjort er pga en vanvittig arbeidskapasitet. Med andre ord er han en dårlig utgave av Jonas. Ved å selge Milner frigjør vi plass til en spiller som har mer ekstreme ferdigheter og som jeg hadde blitt mye mer lei meg for om vi solgte, nemlig Zoggy!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 27. Aug. 2008, 16:30 »
Fra å storspille igår til å levere inn tranfer request. . Skuffende. . 27. August ? :(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #139 på: 27. Aug. 2008, 16:31 »
Jeg har ikkeno imot Milner..Han har gjort en bra jobb i klubben og jeg har aldri hört han klage eller forlangt mer spilletid om han har värt benket...Syns d hadde värt synd om vi hadde solgt gutten, men om vi får ett bud rundt 9-10 mill £ så syns jeg att vi kan la han gå..Men ikke billigere.
Vi har ganske bra dekning på kantene, så om pengene fra overgangen går til en offensiv sentral midtbane isteden for en erstatter til Milner så hadde jeg blitt veldig glad over ett eventuelt salg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 27. Aug. 2008, 16:36 »
Det ryktes jo at Villa for lenge siden har lagt inn et bud på £9 mill, og så noe i går om at de begynte å bli litt utålmodige. Ville ha svar fra Newcastle.

Svar har de i hvert fall fått fra Milner selv.
Og hvis disse ryktene er sanne, så bør vi selge. Men vi bør vente til 31. august. Vi kan ikke slippe ham før den tid. Milner kan ikke få debutere for Villa i helga. Selv om han selvfølgelig skal plasseres langt, langt, langt, langt oppe i sofakroken mot Arsenal.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 27. Aug. 2008, 16:39 »
Fra the insider på dailymail:

James Milner, Newcastle to Aston Villa - Insider says 4/5

Milner?s decision to hand in a transfer request after Newcastle refused his demands for an improved contract is Villa?s queue to move in with a £9m bid. Martin O?Neill had set a deadline of Monday for Milner to sort out his future on Tyneside, but will not mind waiting an extra 48 hours for a player who was minutes away from moving to Villa Park on deadline day two years ago after a season there on loan. Newcastle could yet respond to Milner?s request by offering a new deal ? or Liverpool might even make a move if anything goes wrong with the Albert Rieira deal ? but O?Neill is expected to get his man.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 27. Aug. 2008, 16:43 »
Jeg aner ikke hvorfor Milner skulle trenge en bedre kontrakt enn den han fikk for et år siden, mens han var et soleklart førstevalg og spilte meget god fotball. Inntil jeg vet det, så støtter jeg klubben.

Milners papirer får IKKE lov å havne i Birmingham før søndag kveld. Ikke tale om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 27. Aug. 2008, 16:45 »
Hvis jeg skulle tippe så tipper jeg Milner kanskje har halvparten av lønna til Smith. Milner har bedt om ny kontrakt hele sommer, og klubben mener han er verdt over 10mp og da må man betale spilleren deretter også. Selg Smith og gi Milner en bedre kontrakt.

Vet ikke hvor mye lønn Milner har, men han signerte jo ny kontrakt IFJOR!! Hvorfor i h......... skal han da få ny kontrakt igjen i år? Om han ikke var fornøyd med den han fikk forrige sesong kunna han jo bare latt vær å skrive under!
Vente til det gjenstår 5 dager av transfervinduet før han leverer inn en transfer request er helt håpløst, men jeg håper med dette at vi får det vi forlanger for han, om ikke kan han råtne på tribunen og trene med juniorene heretter.
Jeg vil ihvertfall IKKE ha spillere som kun er i klubben på grunn av lønna de hever, såkalte "pengehorer", det klarer jeg meg uten.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 27. Aug. 2008, 16:57 »
Kanskje du gjør d frode men det gjør ik nufc hehe

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 27. Aug. 2008, 16:58 »

Milner?s decision to hand in a transfer request after Newcastle refused his demands for an improved contract is Villa?s queue to move in with a £9m bid. Martin O?Neill had set a deadline of Monday for Milner to sort out his future on Tyneside, but will not mind waiting an extra 48 hours for a player who was minutes away from moving to Villa Park on deadline day two years ago after a season there on loan. Newcastle could yet respond to Milner?s request by offering a new deal ? or Liverpool might even make a move if anything goes wrong with the Albert Rieira deal ? but O?Neill is expected to get his man.

Da håper jeg han ender i Liverpool, jeg mistenker nemlig Martin O`Neill for å ha en finger med i den handlingen fra Milner der. Den samme MOM som kritiserte Liverpool og Benitez for å være sleipe angående Barry.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 27. Aug. 2008, 17:17 »

Da håper jeg han ender i Liverpool, jeg mistenker nemlig Martin O`Neill for å ha en finger med i den handlingen fra Milner der. Den samme MOM som kritiserte Liverpool og Benitez for å være sleipe angående Barry.

Det er nettopp det jeg tror også. Håper Milner blir jeg, hvertfall frem til Januar, så får vi tid til å kjøpe inn en bedre spiller.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 27. Aug. 2008, 17:18 »
Enig med kø1 og veldig enig med Joakim

Milner er ein av det mest proffisjonelle spillerne og.
Ikke akkuratt veldig proffisjonelt dette her......
Toon till I die.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 27. Aug. 2008, 17:32 »
Enig med kø1 og veldig enig med Joakim

Milner er ein av det mest proffisjonelle spillerne og.
Ikke akkuratt veldig proffisjonelt dette her......

Lets call it even then

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
an sparker ikke Bobby Robson??