20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rosenborg  (Lest 31078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Rosenborg
« Svar #15 på: 18. Juni 2005, 01:48 »
Jeg er helt enig med deg, Joakim. RBK drives litt sånn amatørmessig. Jeg har hatt veldig stor respekt for Rune Bratseth, men som sportsdirektør tror jeg han blir en lettvekter. Den store forskjellen mellom deg og meg er at jeg nok i mye større grad klarer å glede meg over dette.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #16 på: 18. Juni 2005, 13:25 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg er helt enig med deg, Joakim. RBK drives litt sånn amatørmessig. Jeg har hatt veldig stor respekt for Rune Bratseth, men som sportsdirektør tror jeg han blir en lettvekter. Den store forskjellen mellom deg og meg er at jeg nok i mye større grad klarer å glede meg over dette.

Hehe, du har så rett, så rett, Mack. Derimot er det synd at ikke alle andre norske fotballsupportere irriterer seg like mye over dette som jeg gjør.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #17 på: 07. Aug. 2005, 22:45 »
RBK må IKKE sparke Perry!

Per Joar har vist denne sesongen at han er en dårlig trener. I dag viste han igjen at han ikke evner å gi spillerne riktig taktikk eller pågangsmot til å vinne på Lerkendal. Rosenborg legger seg godt bakpå, og må tape kampen. LSK derimot har en engasjert trener, og et lag som ivrer etter å vinne. Dette viser at det aller beste er om Per Joar fortsetter å styre RBK mot avgrunnen. Kjernen viser at de faktisk ikke fortjener bedre. Gjennom hele kampen hørte vi kanarifuglene synge om Fillestrøm. Kjernen og den øvrige RBK-fansen satt hjemme i sofaen og dreit i laget. Arrogante drittsekker!

I tillegg så virker Per Joar å være en hyggelig fyr, og det ville vært trist om han mistet levebrødet sitt.

Nei, behold Per Joar i Tromsø. La Start beholde Tom!

Hehe.  :lol:  Jeg må si jeg koser meg litt nå.
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

• Gjest
Rosenborg
« Svar #18 på: 07. Aug. 2005, 23:21 »
Per-Joar Hansen har gått av som trener allerede, Mack.  8)

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #19 på: 07. Aug. 2005, 23:51 »
Ja, dessverre. Da jeg skreiv dette i stad hadde han bare stilt sin stilling til rådighet. Per-Mathias overtar.
Toon, Toon,
Black and white army

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #20 på: 08. Aug. 2005, 09:38 »
Viss det er nokon som skal sparkes her, er det Rune Bratseth.

Han som er ansvarlig for speler kjøp og kontrakter. Rbk speler no berre med gamle ut-godt-på-dato spelarar. Laget har no nesten ein gjennomsnitts alder på 30!

Her må noko gjerast.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
Rosenborg
« Svar #21 på: 08. Aug. 2005, 10:39 »
Sitat fra: "Bjørn"

Heia den som vinner, boksa full av kvinner, nei nå var jeg litt grov! :)

Heia den som vinner, boksa full av kvinner, uuu for den som taper, boksa full av aper! :P

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #22 på: 08. Aug. 2005, 19:51 »
Om ikkje Per matias snur dette så er det spillerne som suger.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #23 på: 08. Aug. 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Benson"
Om ikkje Per matias snur dette så er det spillerne som suger.

Vil ikke være så sikker på det. Det er ikke gjort på ett, to, tre å snu hele dette skipet på rett kjøl igjen. Mye ligger i det mentale. Der er Per Mathias god. Men å få spillerne til å innta en gi f...-holdning på noen få kamper utover høsten nå, er ikke enkelt. Spillerne har mistet all selvtillitt. Det er veldig rart, selvsagt, at man ikke greier å spille god fotball i 90 minutter. At man bare holder i 45.

Så er det samhandlingen, som Per Joar Hansen har greid å viske vekk med sine utallige bytter i lagoppstillinga. Her har Per Mathias nok en solid utfordring.

Men Per Mathias er offensiv, og systembevisst. Det er bra. Vi trenger noe fast å forholde oss til. Det gjør spillerne også.

Men om ikke RBK-skipet har snudd i løpet av høsten, så ser jeg ikke det som særlig rart. Men det må selvsagt ha snudd innen neste sesong. Men jeg ser ingen grunn til at det ikke skal det.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #24 på: 23. Aug. 2005, 22:25 »
Faen, etter en strålende start på andre omgang ser det jammen meg ut som at RBK ikke skal klare det like vel, det skal ivertfall holde hardt!

Men om di klarer det er det en bra prestasjon! Men hva skjer bakover der egentlig, det er jo typisk for et lag i "motgang"!

Bjørn - fingers crossed
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #25 på: 23. Aug. 2005, 22:51 »
Det gikk faen meg!

Kjempeprestasjon av Rosenborg, all ros til gutta i Tr.heim!

I morgen skal VIF videre mot Brügge, så er det en PERFEKT uke for norsk fotball.
Og med borteseier mot Slovenia så blir det enda bedre:D

Bjørn - glad å fornøyd
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #26 på: 23. Aug. 2005, 22:59 »
Godt gjort. RBK valset over Steua i store deler av kampen. Men en kollaps mot slutten gjorde det hele spennende. Men gratulerer til norske fotballinteresserte og alle RBK-fans.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #27 på: 24. Aug. 2005, 15:52 »
I år er absolutt ALT mulig på Lerkendal. I Nils Arne Eggens da'r ville det ikke vært fysisk mulig for Rosenborg å sovne på den måten. Nils Arne var veldig flink på det å få laget langt pokker ned på jorda igjen, om man glemte seg et øyeblikk. Selv under kamper. Ta av kunne man ikke gjøre før dommeren hadde blåst.

Men det begynner med at Frode Johnsen etter 3-0 begynner å tenke på om "vil jeg ha Chelsea eller Man Utd? Eller kanskje Liverpool? Hva med Barcelona? Ja, det hadde vært morsomt". Dette sprer seg delvis inn i laget, og gutta blir mer og mer slitne. Det koster litt å spille med så høy innsats i en så tøff kamp som denne. Roar Strand får krampe, og den krampa sprer seg videre til andre på laget.

Vi skulle jo så gjerne hatt muligheten til å sette innpå både Per Ciljan og Seban. Vi skulle jo så gjerne beholdt Helstad på banen. Men nå hadde vi jo ikke den muligheten, i og med at både Helstad, Lago og Stoflor måtte kaste inn hånklet, på grunn av skader. Men all respekt til Alejandro Lago som spiller 35 minutter med en brukket hånd. Slike spillere vil vi ha.

Det ville vært ufattelig surt om dette ikke hadde gått, og vi tilgir spillerne så gjerne alle feil, når de spiller på denne måten.

Så er det bare å håpe at Kjetil Rekdal har skjønt litt av tegninga for hvordan man kommer seg til Champions League. VIF har flere spillere som har vært med på dette før. Spesielt kommer nok Arason, Johnsen og Iversen meget godt med. Og slenger vi med Hoseth i tillegg, så burde Molderenga ha en god mulighet til å kvalifisere seg.

Men Kjetil. Jeg vet du ikke er glad i "gode råd", men dette er faktisk et godt råd. Hans Rotmo sang på 80-tallet at "det e itjnå som kjæm tå sæ sjøl". Jeg håper du vet akkurat det der. Belgierne er gode, men heldigvis for dere er ikke Trond Sollied sjefen der lenger.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #28 på: 24. Aug. 2005, 15:55 »
Er vel ingen tvil om at Enga vil møte massiv motstand i kveld. Enga har heller ikke som lag den CL-rutinen som kanskje kan vise seg å være nødvendig. Heldigvis har de nå en del rutinerte spillere, og disse kan vise seg å bli tunga på vektskåla.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #29 på: 17. Sep. 2005, 20:19 »

Dette må vel være den ultimate ydmykelsen for en trønder?
Toon, Toon,
Black and white army