20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - WBA, 22 april.  (Lest 45545 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - WBA, 22 april.
« Svar #45 på: 21. April 2006, 22:39 »
Herlig å se at Owen er med i troppen igjen, det er en stund siden sist. Bare det å ha Owen på benken kan styrke laget, og da blir det stygge sifre sett med WBA-øyne ettersom Newcastle har vist en fryktinngrytende form i det siste.

Men jeg tror ikke det blir noen lett kamp. for WBA vil jeg gi alt de har. For å være ærlig, så var det jo nesten bare flaks at vi kom inn i kampen mot Sunderland, og 4-1 er litt flatterende. Men vi satt sjansene, og det blir også viktig i morgen. Får håpe Luque og Chopra scorer igjen, de har ikke fått noe mindre selvtillitt etter kampen mot Sunderland kan jeg tenke meg.

Men jeg tipper 3-1 seier til NUFC  :wink:

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 21. April 2006, 23:28 »
Jeg bare håper på at Emre er på startoppstillingen, først da er jeg sikker på at vi vinner! Uten han så blir det nok jevnt. Liker ikke at de spekulasjonene rundt owen, kan hende han blir buet på ST Jameses Park? Ingen som liker en spiller som kommer til en klubb bare for å få spilltetid til VM! Og hva feiler det Ameobi egentlig? Tenna hans? har han fåttt strekk der å kanskje?På det nivået som han er på, så skal han hvertfall holde seg skadefri hele sesongen og være klar til hver kamp. han er alltid opp og ned! Håper vi blir kvitt han. Så vil jeg  faen meg se Boumsong på Staroppstillinga med Bramble! Babyarro vil jeg ha på venstre sida med Nzoggy. Carr og solano er bra. Emre og Dyer på midten? Men det største spørsmålstegnet mitt er egentlig Luque og Chopra??????? Kombinere det litt med at O Brien kan komme inn på benken, kan bli. alan O` Obrien altså.
ax

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 21. April 2006, 23:38 »
Jamen er Emre i troppen da? Tror ikke det altså. Planen er vel å spare Emre til neste kamp, mot Birmingham.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 21. April 2006, 23:52 »
Sitat fra: "NUFCern"
Jamen er Emre i troppen da? Tror ikke det altså. Planen er vel å spare Emre til neste kamp, mot Birmingham.

Emre er ikke i troppen. Selv om mange hadde tippet det på forhånd.
En ting som er sikkert er at han er å finne i startelleveren mot birmingham neste uke...som du sier...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 22. April 2006, 00:41 »
Tror dere det hadde funka me dyer og emre sentralt? eller hadde disse blitt for lette?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 22. April 2006, 02:42 »
Sitat fra: "Fredrik"

håper på luque scoring...og andre spanske finesser  :twisted:

Hva da? Spanske finesser som f.eks toppløse senoritas som hopper iherdig opp og ned når Newc scorer? Noe sånt? :shock:  :D
Who else...... Alan Shearer

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 22. April 2006, 12:32 »
For at det ikke skal være noe mere tvil. Dette er Newcastles tropp i dag :
Given, Harper, Carr, Babayaro, Elliott, Taylor, Ramage, Moore, Bramble, Boumsong, Solano, N'Zogbia, Clark, Faye, Chopra, Luque, Dyer, Emre, Ameobi, Owen, Pattison.

Dvs - Både Owen, Emre og Taylor.

Hvem som er og finne på banen/benken blir en annen sak.

Lykke til i dag  :wink:
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 22. April 2006, 13:44 »
Jasså, så Emre er med i troppen altså? Det hadde jeg ikke trodd, men har ikke noe imot det jeg nei. Kan bli spennende det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 22. April 2006, 14:06 »
Jeg minner nok en gang om at Three Lions viser kampen. Og jeg vil bli overrasket om vi ikke får storskjerm.
Møt opp trøndere!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 22. April 2006, 14:30 »
Faen heldige dere er da... Må belage meg på å se kampen på pcen jeg...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 22. April 2006, 14:40 »
Supersylthe, hvor får du sett den på nett?Canal + viser jo faen meg Everton-Birmingham..Noen i Canal Digital har spist fleinsopp tror jeg :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 22. April 2006, 15:00 »
uptown i Kristiansand viser disse kampene idag: Lørdag 22 Everton  vs Birmingham Kl 1200 Kl 1600
Lørdag 22 Portsmouth vs Sunderland Kl 1200 Kl 1600

blir forbanna når man viser di kampene der :twisted:, de kan vise Newcastle på hjemmebane fr faen...H*REEEEeee

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 22. April 2006, 15:09 »
http://files.filefront.com/TVANTS_10020/;4041745;;/fileinfo.html

last ned denne, TVANTS, viste seg att pplive SUGER. deette prgrammet viser nesten alle kampene, og har flere engelske kanaler.

så går dere på www.tvmix.net  velher Newcastle-WBA så klikker dere på rubrikken UNDER TVANTS er bare eb boks der ESPN.Jo flere jo bedre!!!
ax

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #58 på: 22. April 2006, 15:13 »
Sitat fra: "shpetim"
http://files.filefront.com/TVANTS_10020/;4041745;;/fileinfo.html

last ned denne, TVANTS, viste seg att pplive SUGER. deette prgrammet viser nesten alle kampene, og har flere engelske kanaler.

så går dere på www.tvmix.net  velher Newcastle-WBA så klikker dere på rubrikken UNDER TVANTS er bare eb boks der ESPN.Jo flere jo bedre!!!

hvilket språk er det?
hvor langt etter pleier det å ligge iforhold til bbc radio?

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 22. April 2006, 15:14 »
eller den gode gamle trofaste radioen!!
ax