20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - WBA, 22 april.  (Lest 45476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - WBA, 22 april.
« Svar #15 på: 18. April 2006, 23:09 »
Noen som vet om West B. har noen skader el?
ax

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. April 2006, 23:15 »
West Bromwich Albion    2     D Carter    groin    no return date     very doubtful
           C Kirkland    fractured finger

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 19. April 2006, 12:03 »
lørdag 29/4 15.55  
Birmingham - Newcastle | PREMIER LEAGUE
Direkteoverføring fra St.Andrews.

Da få vi hvertfall sett de 2siste kampene til Newcastle LIVE på TV :D  :D  :D  :D  :D
ax

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 19. April 2006, 17:30 »
Dette er en kamp vi bør og skal vinne!! Tipper 2-0!:) Luque og Ameobi.]
ynesides black and white army..!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19. April 2006, 17:44 »
Dette er en kamp som kan bli tøff. Dere vet sikkert selv hvor vanskelig det er å møte bunnlagene rett før serien er over.
iverpool FC

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 19. April 2006, 18:01 »
Dette tror jeg også kan bli vanskelig. Kan jo med sikkerhet si at Sunderland eide oss totalt frem ti 60 min og Chopras scoring. Nå har vel Bromwich så vidt jeg har fått med meg solgt Earnshaw? Etter min mening deres farligste spiller. Noe som er positivt.

GIVEN

CARR-MOORE-BRAMBLE-ELLIOTT

SOLANO-DYER-FAYE-ZOGGY

AMEOBI/CHOPRA-LUQUE

Så det jeg har understreket hele sesongen at Babayaro er trash og må selges. Velger derfor faktisk å sette innpå Elliott istedet. Som i de siste kampene har vist seg å funnet formen. Babayaro var jo rundingsbøye mot PL dårligste lag, kanskje gjennom tidene. Synes Bramble gjorde sakene sine bra sisty og fortejener fornyet tilgitt. Moore er selvskreven bak der etter de siste opptredene. Ellers er laget greit, Luque begynner på topp sammen med Ameobi hvis har er spillerdyktig. Hvis ikke tar Chopra den plassen.

Må bare få klargjort en ting her. Har jeg forstått riktig når jeg mener at 7.plassen gir kvalikk til Europacupen? Isåfall ligger vi jo jævlig godt ann. Bolotn spilte jo 0-0 for to dager siden. Verdt å nevne også fordi det var mot Bromwich
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 19. April 2006, 20:04 »
dere som skal til Newcastle får sett Shearer sammen med Roader på benken, men ikke på banen, men han kommer sikkert til å takke fansen etter kampen 8)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 19. April 2006, 20:12 »
Jeg tror og håper på seier. mener både chopra og luque bør starte.

Given
Carr-Moore-Bramble-Baba
Solano-Dyer-Faye-Zoggie
     Chopra-Luque
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 19. April 2006, 21:09 »
Roeder tror Emre kan være klar til lørdag.

"Emre har vært hjemme i Tyrkia for å hvile skaden sin og få den rette behandlingen. Han har trent godt og vært i kontakt med oss hele veien, så vi er godt fornøyd med dette. Han er tilbake i trening og vi håper at han kan spille på lørdag", sa Roeder etter dagens treningsøkt.

olekey

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #24 på: 19. April 2006, 23:06 »
Enda et skritt nærmere UEFA! Birmingham-Blackburn 2-1!!! :)

Håper inderlig at Luque får starte denne kampen. Men trolig blir d slik at Ameobi og Chopra begynner fra start, viss jeg ikke Roeder får øynene opp for mannen selv.
url=http://www.userbars.com/][/url]

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 19. April 2006, 23:16 »
Sitat fra: "olekey"
Enda et skritt nærmere UEFA! Birmingham-Blackburn 2-1!!! :)

Håper inderlig at Luque får starte denne kampen. Men trolig blir d slik at Ameobi og Chopra begynner fra start, viss jeg ikke Roeder får øynene opp for mannen selv.

heheh jaaa! Men Dy faeb å deilig hvis Emre rekker kampen på Lørdag. Da vinner vi garantert da!!!
ax

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 20. April 2006, 08:26 »
Skal til newcastle til helga, og skal heie de fram til uefa cup! :D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
« Svar #27 på: 20. April 2006, 09:47 »
Syns vi skulle gitt Luque sjansen fra start, med Ameobi... Av rutine messige grunner fremfor Chopra og luque. Har Ekstremt tro på fyren fra deportivo, bare se hans tidligere karriere og det han viste i scoringen mot sunderland...

Tror hvis denne fyren får litt spilletid mot slutten av sesongen at han blir til neste år, og da tror jeg han vil blomstre!

tipper en tett kamp, men vi vinner 2-0
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 20. April 2006, 15:48 »
Saturday, 22. April
16.00:     Newcastle v WBA        St. James Park
http://www.threelions.no/livefotball.shtml

Dette, mine kjære venner, betyr at Three Lions heller ikke denne gangen svikter oss trøndere. Det er bare å møte opp mannsterke og heie gutta frem til det som SKAL være tre poeng. Det var skammelig dårlig oppmøte mot Sunderland, til tross for at kampen ble vist på Canal +. Denne gangen forventer jeg å se mer enn to personer (inkludert meg selv) kledd i sort og hvitt.

Spesielt forventer jeg det når Three Lions sannsynligvis er eneste mulighet til å få sett kampen, hvis du ikke liker å tilbringe to timer med et ustabilt nett og begrenset kvalitet på streamingen.
ALLE, bosatt i Trondheim og omegn, se for faen til å løft på baken og ha deg til helvete inn på Three Lions i Brattørgata.
Dougie kan ikke bli mye imponert over oss Newcastlesupporter når det knapt nok er en håndfull mennesker som gidder å se lokalderbyet mot Sunderland. At det er andre påskedag har ingenting med saken å gjøre. Da bør de fleste være kommet hjem likevel.

Kampen vår konkurrerer med Pompey-mackems, everton-birmingham og Juve-Lazio. Ingen kan vel være i tvil om hvilken kamp av de fire som folk er pokka nødt til å se? Italiensk fotball er for pyser, nedrykkskamp er uinteressant akkurat nå, og everton-birmingham? Ingen av de lagene har noensinne kunnet å spille fotball.
So get your fat ass down to the pub on Saturday! Jeg trenger vel ikke ringe barnevakten (G.S.)?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 20. April 2006, 18:01 »
hvilken kanal er det den vises på?
vises den på sky sports kanalene?