20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - WBA, 22 april.  (Lest 45597 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - WBA, 22 april.
« Svar #30 på: 20. April 2006, 19:03 »
Sitat fra: "playah"
hvilken kanal er det den vises på?
vises den på sky sports kanalene?

Aner dessverre ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
« Svar #31 på: 21. April 2006, 02:27 »
... var det ikke for litt tid tilbake snakk om at Owen kunne rekke den kampen - er han spilleklar, klar for benken, saftblander eller ser han kampen fra tribunen?

DanMan

• Gjest
« Svar #32 på: 21. April 2006, 11:44 »
Sitat fra: "Romance"
Må bare få klargjort en ting her. Har jeg forstått riktig når jeg mener at 7.plassen gir kvalikk til Europacupen? Isåfall ligger vi jo jævlig godt ann. Bolotn spilte jo 0-0 for to dager siden. Verdt å nevne også fordi det var mot Bromwich

7.-plassen gir Intertoto-cup, og er en mulig kvalifisering til UEFA-cupen. 6.-plassen gir direkte adgang til UEFA-cupens kval-runder, stemmer ikke det?

folesvert

• Gjest
« Svar #33 på: 21. April 2006, 13:16 »
Eligibility
It is open to teams finishing in leading positions behind the champions in their domestic top divisions, the winners of the national Cup competition, the winners of the League Cup competition in certain countries, the three winners of the final matches in the UEFA Intertoto Cup, and three clubs from UEFA?s Fair Play League.

Additional qualifiers
Certain national champions which do not qualify for the UEFA Champions League in a particular season also participate in the same season?s UEFA Cup. In addition, the eight third-placed clubs at the end of the UEFA Champions League group stage drop into the UEFA Cup, entering the competition at the end of the group stage.

Ranking list

The number of clubs that can be entered by an association and their entry point in the competition depends on the association's position in UEFA's coefficient ranking list and can vary from year to year. The UEFA Cup was traditionally a straight knock-out competition with ties based on a home and away basis. The final was also held over two legs until the 1997/98 season since when it has been held as a single match in a neutral stadium.

Group stage
The format was changed, however, in 2004/05 when for the first time a group stage was introduced. Two qualifying rounds produce a first-round of 80 teams who play over two legs to find the 40 clubs that make up the group stage. The group stage comprises eight groups of five, with each club playing four times, twice at home and twice away. The winners, runners-up and third-placed clubs from each group advance to the last 32 where they are joined by the eight third-placed clubs from the UEFA Champions League. At this point, the traditional two-match knockout format is resumed, until the single-match final.

Knock-out format
For two-legged matches in the knock-out phase, the club scoring the greater aggregate of goals qualifies for the next round. In the event of both teams scoring the same number of goals, the team which scores more away goals qualifies. If this proves inconclusive, extra time then, if necessary, penalty kicks will be used to decide the winner. Extra-time and penalties are also used to determine the winner in the final if the match is drawn at the end of normal time..

Fairs Cup
The UEFA Cup was born out of the Inter-Cities Fairs Cup, which was founded on 18 April 1955. The Inter-Cities Fairs Cup involved representative sides from cities in Europe that regularly held trade fairs. In 1971 the competition broke its ties with the international trade fairs and came under the auspices of UEFA.

©uefa.com 1998-2006. All rights reserved.

folesvert

• Gjest
« Svar #34 på: 21. April 2006, 13:17 »
... ikke at jeg ble så veldig mye klokere men.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 21. April 2006, 16:53 »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #36 på: 21. April 2006, 17:00 »
Deilig å ha Owen tilbake i troppen. Han scorer jo i gjennomsnittet hver eneste kamp, og mer enn det! :)

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
« Svar #37 på: 21. April 2006, 17:08 »
Digg... og scorer han igjennomsnitt 1 per kamp har han jo noe å ta igjen nå... 2 sist gang mot West brom, så satser på hatrick nå.. Taylor netter en heading mot slutten, og så har du luque, chopra, et par misser av ameobi og en heading av taylor... Skulle bli 7-0 det... vell for å være snill... 7-1.. Men håper for guds skyld ikke vi slipper inn et...   ;)

HOWAY THE LADS!!!
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 21. April 2006, 17:46 »
siden Owen har spilt 10kamper fr Newcastle iår og scoret 7 mål betyr at han har en målteft på 0.70 i snitt, som er ganske bra :lol:

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 21. April 2006, 17:55 »
Nå får vel owen kun 5 min. på banen, men det er nok det!  :lol:
Who else...... Alan Shearer

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 21. April 2006, 18:34 »
Å ha owen på benk nå som shearer er borte. Er god nyheter for oss. Jeg tipper han kommer inn på slutten av kampen.

folesvert

• Gjest
« Svar #41 på: 21. April 2006, 19:13 »
... nå må vi ikke bli eplekjekke her ... tror det kan bli en slitekamp mot West Brom. Glad vi har Given bak ... vi vinner til slutt, men tror ikke på store sifre.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #42 på: 21. April 2006, 19:51 »
vi må huske at Glenn har tatt ut en 21manns tropp, så han skal vrake 5stykker til før kampen imorra.så det er ikke sikkert om at owen kommer på benken engang  :wink:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 21. April 2006, 21:08 »
Jeg savner emre fra start i denne kampen. West brom må kjøre på for å sikre seg plass i pl neste sesong. Da hadde det vært gøy å sitt skikkelig kontringspill. men dyer liker også å kontre:)
Jeg tror dette kan bli tøft. Jeg håper amdy våkner snart.. jeg tipper han snart må spille en glitrende kamp for å fortsette karriæren i newcastle.
eller har jeg som nevnt tidligere at jeg håper luque og chopra starter på topp.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 21. April 2006, 21:09 »
Hva er meninga med en 21 manns tropp egentlig? Det er tross alt bare 16 som får bli med til kampen.

Når det gjelder startoppstillingen + benk, så tror jeg det blir noe i denne duren:

given
carr.boumsong.moore/bramble.baba
solano.faye.dyer.zogmeister
chopra/ameobi.luque

benk: harper, owen (håper), taylor (håper), ramage,  ameobi/chopra

ellers så har jeg selvfølgelig satset på oddsen på newcastle, og dette skal vel bli overkjøring, i motsetning til hva andre tror her inne.

seriøst, på de 4 siste kampene har vi 4 seire, 12-4 i målforskjell.
hvorfor i helvete skal vi se negativt på det, bare fordi det er et bunnlag som trenger poeng vi skal spille mot.

satser på nok en slakt i newcastles favør, 3-1 seier, eller 3-0

0 baklengs hadde vært best, selvfølgelig...

håper på luque scoring...og andre spanske finesser  :twisted:
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg