20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223841 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Steven Taylor
« Svar #75 på: 28. Mai 2007, 15:16 »
Haha, nei, Taylor vil aldri danke ut King. Han er bedre enn han, og dessuten legger han snart opp. Taylor har et stort talent. Ingenting som tydet på at Terry ville komme på landslaget da han var 19 år?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #76 på: 21. Juni 2007, 19:34 »
http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116&Group=Fotball+%2D+Engelsk&ThreadID=1237830&Thread=Chelski%20after%20Taylor

Ser på VgNett at Chelski er å sniffer på ræva til Taylor.Må de svina der holde seg unna Taylor!!.

folesvert

• Gjest
« Svar #77 på: 03. Juli 2007, 16:31 »
Signer vi en - to backer til er jeg ikke skråsikker på at Taylor får fast plass på laget. Greit nok at han har vært god ... men faen heller; med den rekka ville Stensaas framstått som sikker

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 03. Juli 2007, 17:04 »
Fortsetter Taylor fremgangen er han er han både nåtidens og fremtidens mann for Newcastle!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #79 på: 03. Juli 2007, 19:39 »
Han gikk vel ut og sa at klubben måtte rive i stykker kontrakta, og hive han på hue og ræva ut om han skulle forlate Newcastle.. Det er ikke tvil om at han har et hjerte i klubben, og jeg tror vi kommer til å beholde han en god stund. Hvorfor være benkefyll i chelski, når man kan være helt i en klubb man elsker over alt... Nei penger er heldigvis ikke alt her i verden.. Men det er evig kjærlighet 8) 8)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 03. Juli 2007, 22:08 »
En ting er sikkert; Steven Taylor forlater ALDRI Newcastle, med mindre han blir presset ut av klubben. Å, herregud som jeg elsker den mannen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 03. Juli 2007, 23:04 »
Ganske trygt å ha drakt med Taylor bakpå ihvertfall. Håpa og trur han kan bli vår Terry.

Apropos Terry, huska vi vart linka til han mens han var ungt talent, men i staden enda vi opp med Bramble. Snakk om å drite seg ut :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 03. Juli 2007, 23:32 »
Signer vi en - to backer til er jeg ikke skråsikker på at Taylor får fast plass på laget. Greit nok at han har vært god ... men faen heller; med den rekka ville Stensaas framstått som sikker
Litt av en sammenligning. Ståle Stensaas vil nok være stolt over den sammenligningen, om han får vite om det. Jeg tror ikke Ståle er en fast leser av dette forumet, men jeg kan selvsagt ta feil. Steven Taylor er et stort, stort, stort talent. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor Taylor ikke skulle ha fast plass om vi kjøper inn flere backer. Ståle Stensaas er back. Det er korrekt. Steven Taylor er midtstopper. Så Taylors plass blir ikke mindre sikker av at vi kjøper inn for eksempel Wayne Bridge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 04. Juli 2007, 16:50 »
Vi trenger spillere som vil 'blø' for klubben. Steven er en slik spiller og sånne som han liker vi  ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 04. Juli 2007, 16:58 »

27.    Steven Taylor-Bør snarest forsvinne fra klubben

Skal sei folk endrar seg, heldigvis :)

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 04. Juli 2007, 21:24 »
Ja er ikke det en vakker tid vel, felles optimisme og alle er glade:) la oss bare håpe vi er like happy om et år ;D om ikke mer ;)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #86 på: 05. Juli 2007, 12:33 »

27.    Steven Taylor-Bør snarest forsvinne fra klubben

Skal sei folk endrar seg, heldigvis :)

Var ikke så optimistisk da jeg skrev det jeg skrev....

Ting har helt klart endret seg og nå ser jeg lyst på situasjonen i klubben igjen...
Innrømmer at jeg nok ikke var helt edruelig i alle mine uttalelser tidligere  ;)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 05. Juli 2007, 22:44 »
Jeg syns de fleste innleggene dine har et snev av rus over seg jeg,haha ;)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #88 på: 06. Juli 2007, 12:45 »
 Ruset på livet, er det ikke det det kalles??  8) ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 06. Juli 2007, 19:57 »
Skrev du virkelig at Taylor snarest bør forsvinne fra klubben så nylig som i januar? Skremmende. Hadde du sagt det for et par år siden, så kunne jeg forstått det, men januar var i overkant nylig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon