20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223892 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #1335 på: 19. Mars 2013, 13:24 »
Ja, jeg lurer på hvorfor ikke Taylor er en soleklar kapteinskandidat? Den eneste med lokal tilknytning, og den som ofrer soleklart mest i hver kamp. Onde tunger har vel kanskje antydet at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen, og kanskje ikke er den som er best likt blant sine lagkamerater. Jeg har vondt for å tro veldig på den siste i alle fall.

Ellers så synes jeg han burde vært soleklar i startoppstillingen for England til disse kampene. Han har Caulker, Lescott og Smalling å konkurrere mot, ingen av disse er fast på sine klubblag, og jeg kan ikke skjønne at de har prestert noe i nærheten av Taylor de siste par månedene.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1336 på: 19. Mars 2013, 13:36 »
San Marino burde være den perfekte kampen for Taylor å få sin første kamp. Håper bare han klarer å holde seg skadefri fremover. Englansk deby hadde kommet for lengs hadde han ikke slitt med skader.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1337 på: 19. Mars 2013, 13:43 »
Onde tunger har vel kanskje antydet at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen, og kanskje ikke er den som er best likt blant sine lagkamerater. Jeg har vondt for å tro veldig på den siste i alle fall.

Desse ryktene oppstod i etterkant av då Carroll knakk kjeven hans, og klubben ikkje straffa Carroll for det. Tayls var etter rapportane å melde ekstremt forbanna på Carroll - men også Hughton og klubben - for dette. Dei same ryktene sa også at Taylor aldri var del av den klikken som stod sentralt i spelargruppa i CCC (Nolan, Smith, Harper, Carroll), fordi Hughton ikkje var komfortabel med at Taylor stod for nært Shearer i lojalitet. Vi hugsar jo alle scenene frå Villa Park, då Taylor og Shearer var dei einaste som såg ut til å bry seg nemneverdig om det påfølgjande nedrykket.

Pardew sitt inntog markerte etter kvart at alle dei gamle autoritetane forsvann på rekke og rad, noko som ser ut til å ha gitt ein sjanse for Taylor til å bevege seg oppover i hierarkiet. Eg ser for meg at han er ein naturleg kandidat dersom han klarer å halde seg skadefri. Eg skjønner samtidig at Cabaye og Gutierrez blir prioritert som kapteinar, då dei har langt fleire kampar under Pardew sitt styre enn Taylor (pga skader).

Akkurat det med skadehistorikken er ein grunn til at eg ikkje jublar høgt for at han får plass i England-troppen. Eg unnar han det av alle mine fiber i kroppen, men samtidig er det alltid ein frykt for at han får ei eller annan idiotisk skade ute på tur. Det er surt nok når det skjer i aksjon for klubben, men enda verre når det skjer i teneste for landslag.

Når det gjeld det å "ikke være den skarpeste kniven i skuffen", så er det vel fleire spelarar (i alle fall Raylor - som er ein av Saylors beste vennar i klubben) som har sagt at han er litt "dim". Han er nok ingen Lampard eller Ameobi når det kjem til IQ, men det er vel kanskje ikkje det mest relevante om han står fram slik han har gjort dei siste månadene.

Synest likevel han manglar ein del langs bakken (som ein smårusten MYM fortsatt ikkje kompenserer 100 pst. for), men Caulker og Smalling bør han absolutt ha sjanse til å danke ut.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1338 på: 19. Mars 2013, 13:52 »
Fullt fortjent! Håper bare han får debuten og. Men ettersom han blir hentet inn såpass sent, er han vel i utgangspunktet ett stykke bak i køen?

Når det gjelder kapteinsvalget; både Cabaye og Taylor har sine egenskaper som gjør dem til ypperlige kapteinsvalg, selv om de også er veldig forskjellige. Jeg kunne gjerne tatt Taylor som kaptein, men har ingen problemer med Cabaye heller; om ikke annet vil hans posisjon gjør andre klubber mindre attraktive.
En annen ting som jeg vil tro spiller en stor rolle, er at Cabaye er vel en av frontfigurene for vår "franske revolusjon" og at han da som fransk blir ett mer naturlig bindeledd med hele spillergruppen, ettersom jeg tror han har lett for å kommunisere med alle nasjonaliteter. Selv om det står latterlig mye respekt av at Taylor lærer seg fransk, tror jeg ikke han er helt der enda.

Når det gjelder IQ'en, så har det jo faktisk en del å si. Ikke nødvendigvis implisitt for hans egenskaper på banen som kaptein, men gjerne påvirker dette litt hans respekt i spillergruppen vil jeg tro, dersom alle ser på han som rakt frem "dum", selv om jeg ikke kan uttale meg om dette stemmer eller ikke.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1339 på: 19. Mars 2013, 14:28 »
Unner han muligheten, men forventer nesten at han kommer tilbake skadet.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1340 på: 19. Mars 2013, 14:31 »
Skade på Taylor og no so er me med i nedrykksstriden for fullt att.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1341 på: 19. Mars 2013, 14:31 »
Elsker måten han ble med i angrep mot Wigan. Han er et beist i boksen, farligere på dødball enn om alle de andre på laget til sammen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1342 på: 19. Mars 2013, 19:52 »
Jeg føler faktisk egentlig at Taylor er godt innenfor hva en kan forvente av en stopper langs bakken - og vel så det. Noen Rio er han ikke når vi snakker engelske stoppere, men jeg føler ikke han er noen typisk engelsk beinknuser uten tekniske fiber overhodet. Husker Stuart Pearce nevnte Tayls som en spillende stopper, hvor en av de fremste egenskapene han dro frem var at gutten var en god pasningsspiller. Han avanserer gjerne også med ball i bena dersom han har sjansen.
Sammenligner en med Colo kommer de fleste til kort - sammenligner vi med Willo er det som å gå fra Tone Damli Aaberge til Madrugada.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

hansmartin

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • Hans Martin pÃ¥ Twitter
« Svar #1343 på: 20. Mars 2013, 20:42 »
Vet nesten ikke om en skal le eller gråte av det her:

http://www.guardian.co.uk/football/2013/mar/19/england-steven-taylor-fabio-capello-mistake

Tydelig at Capello var litt vel glad i London hvertfall

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1344 på: 20. Mars 2013, 22:01 »
Skulle gjerne sett en statistikk på hvordan vi har gjort det med og uten Saylor på banen de siste to sesongene. Så at Spurs ikke har tapt når Dawson starter for laget før det skjedde nå sist mot Fulham (og da gikk Dawson ut ved pause). Føler ofte at stoppere lever litt på navn og hvilke klubber de spiller i.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1345 på: 10. April 2013, 16:13 »
Skadet......igjen.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1346 på: 10. April 2013, 16:47 »
WOOOAH  :nervøs: da blir det Williams  ::)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1347 på: 10. April 2013, 17:00 »
KEY defender Steven Taylor is out of Newcastle United?s Europa League quarter-final against Benfica.

Defender Taylor suffered a knee injury in training this morning, and the problem is being assessed ahead of Sunday?s Tyne-Wear derby.

?Steven got a knock in training this morning,? said Pardew.

?But we still have James Perch and Mike Williamson. Perch did a fantastic job in Russia (against Anzhi Makhachkala).

Vi fikk et par spillere tilbake i dag.. Hmm.. Hvem kan vi nå skade? Vi må jo ofre noen for å få andre tilbake! :P

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1348 på: 10. April 2013, 17:05 »
Det er noe seriøst galt med den trenings matta de speller på !! Helt vannvittig at det skal være så mye skader.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1349 på: 10. April 2013, 17:08 »
"A knock" tolker jeg som et sammenstøt, som i så måte vil ha lite med treningsbanen å gjøre. Samme med Colo sin skade.
Dog er jeg, og de fleste andre i verden, enig i at det er for mye muskelskader(spesielt hamstring), noe som det bør gjøres noe med.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒