20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #1305 på: 27. Nov. 2012, 18:27 »
På tide å kvitte seg med Steven Taylor. Fyren klarer jo ALDRI å holde seg skadefri.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1306 på: 27. Nov. 2012, 20:01 »
På tide å la Saylor være et tredjevalg på midtstopperplass..

..og naturligvis fremdeles være foran Williamson i køen, mao trenger vi ny stopper.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1307 på: 02. Feb. 2013, 20:59 »
Takk Steven Taylor for at du er tilbake.
Takk for at du går ut og viser vei for de andre spillerene.
Takk for at du ofrer alt og lar dette smitte over på de andre spillerene.
Takk for at du er verdens kansje beste til å blokkere skudd osv.
Takk for at du er i Newcastle.

Du er utrolig verdifull og viktig for dette laget. :wub:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1308 på: 03. Feb. 2013, 00:29 »
En Saylor i toppform er verdig en stopperplass på landslaget!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1309 på: 03. Feb. 2013, 00:46 »
For første gang har på lenge har vi 3 gode stoppere. Blir vel vanskelig og sette ut taylor nå, og colo er captain , for jeg regner ikke med at mbiwa ble kjøpt som backup. Nå skal det heldihvis mye til for at vi ser willimson mer og det er deilig :)
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1310 på: 03. Feb. 2013, 00:59 »
En ligakamp nå og vi har to kamper på rad mot metalist. Regner med mbiwa spiller begge kampene der.

Og ja, ingenting om at steven taylor er en god kandidat til landslaget om han fortsetter dette spillet og leverer stabilt fremover.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1311 på: 03. Feb. 2013, 01:02 »
Steven Taylor hadde hadd landslagskamper hadde han ikke hatt alle skadene sine.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1312 på: 03. Feb. 2013, 01:24 »
Når du sitter og venter på at kampen skal starte, og Steven Taylor kommer løpende mot publikum for å frese opp stemningen, da vet du at det blir en god dag. For en mann. For et beist.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1313 på: 03. Feb. 2013, 13:35 »
Han ER Newcastle United. Måten han blokkerer med penis på overtid er fantastisk. Snakk om å gi alt  :coloccini:
Same old Shearer, always scoring!

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1314 på: 04. Feb. 2013, 22:13 »
For en mann:

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1323738/stephen-taylor-learning-french-for-newcastle?cc=5901

Viser bare hvor godt samspill det er i gruppa, og hvor hoyt Saylor setter vaart Newcastle :)

Ser gjerne at han blir 2. valget paa kapteinplassen hvis han holder seg skadefri
Veni Vidi Vici

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1315 på: 04. Feb. 2013, 23:29 »
For en mann:

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1323738/stephen-taylor-learning-french-for-newcastle?cc=5901

Viser bare hvor godt samspill det er i gruppa, og hvor hoyt Saylor setter vaart Newcastle :)

Ser gjerne at han blir 2. valget paa kapteinplassen hvis han holder seg skadefri

Etter Colo så kommer Cabaye imo.

Så kan heller eventuelt Taylor komme.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1316 på: 04. Feb. 2013, 23:46 »
Bør være en form for evaluering på Coloccini i sommer, så vi slipper at han plutselig skal hjem midt i sesongen. Så lenge han er fast så er han kaptein, med Cabaye bak. Skal Colo vekk så bør vel Saylor komme bak i køen.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1317 på: 05. Feb. 2013, 14:02 »
For en mann:

Etter Colo så kommer Cabaye imo.

Så kan heller eventuelt Taylor komme.

Glemte aa spesifisere at det er hvis/naar Colo drar. I en annen post her inne har jeg ogsaa gitt uttrykk for at Cabaye burde vaere 1.valget hvis Colo drar.. Saa med andre ord er vi 100% enige her  :nikke:
Veni Vidi Vici

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1318 på: 05. Feb. 2013, 22:48 »
Vil absolutt ikkje ha Taylor som kaptein. Han er local lad og spiller bra, men ser han rett og slett ikkje som et kapteinsemne. Fortsatt for vill i spillestilen, men viktigst av alt så virker han ikke som den modne, autoritære lederen, som Colo har vert. Da velger eg heller Cabaye, som eg tror vil kunne vokse inn i en kapteinsrolle, men klassen og fotballforståelsen han har.

Composed er et ord eg ikkje heilt veit korleis eg vil oversette direkte til norsk, men føler hvertfall aldri for å sette det i samme setning som Steven Taylor...

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1319 på: 05. Feb. 2013, 22:53 »
Composed må vel oversettes som rolig / balansert i denne forstanden. Og jeg er enig.

For å være ærlig så forventer jeg at Mbwia tar over Saylor sin plass etter hvert, hvis ikke Colo forsvinner da. Det skal rett og slett være klasseforskjell på de. Mbwia er bedre med ball i beina også, selv om Saylor fremdeles ser ut som Xavi sammenlignet med Williamson.