20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #1260 på: 29. Mai 2012, 19:21 »
Vi får se. Poenget er at det eneste vi kan uttale oss om er det hypotetiske. Jeg vil selvsagt også heller se Williamson enn en Taylor som ikke er mer enn 80%. Er han 90 så er jeg mer tvilende...

Leste at Tayls kunne vært aktuell til innhopp på slutten av denne sesongen - men at han heller valgte å fokusere på å være 100% fit til oppkjøringa og sesongstart?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1261 på: 30. Mai 2012, 09:30 »
Det var jo også Pardew som sa før forrige (?) sesongoppkjøring anng. keeperne at han ikke var forutinntatt på noen måte, og at alle (Forster, Krul, Harper) sto på bar bakke når det gjaldt å gjøre seg verdig plassen som fast keeper.  Mao tidligere prestasjoner skulle ikke bety noe, men kun det de beviste i sesongoppkjøringen ville bli avgjørende. 

Jeg antar Pardew kjører samme fjøla her, og i stor grad baserer stoppervalget på hvem som har prestert best i oppkjøringen i det vi starter sesongen for fullt i august, fremfor å basere det på hvorvidt Willy har gjort det godt i april/mai.  Selv håper jeg det blir Taylor fordi jeg har mye større tiltro til hans evner selv om han har en dårlig kamp, enn jeg har til Willy når han har en god kamp.
Genius by birth. Slacker by choice.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1262 på: 30. Mai 2012, 09:47 »
Det var jo også Pardew som sa før forrige (?) sesongoppkjøring anng. keeperne at han ikke var forutinntatt på noen måte, og at alle (Forster, Krul, Harper) sto på bar bakke når det gjaldt å gjøre seg verdig plassen som fast keeper.  Mao tidligere prestasjoner skulle ikke bety noe, men kun det de beviste i sesongoppkjøringen ville bli avgjørende. 

Jeg antar Pardew kjører samme fjøla her, og i stor grad baserer stoppervalget på hvem som har prestert best i oppkjøringen i det vi starter sesongen for fullt i august, fremfor å basere det på hvorvidt Willy har gjort det godt i april/mai.  Selv håper jeg det blir Taylor fordi jeg har mye større tiltro til hans evner selv om han har en dårlig kamp, enn jeg har til Willy når han har en god kamp.

Dette er jo også noe han "må" si, for å kunne få en skikkelig fight om plassene. Det er ikke dermed sagt at han faktisk mener det selv! Bare å tenke seg selv det, får du beskjed om at du er 3 valg på en plass, eller at de kjemper om plassen på lik linje med de andre og at det er i sommer det avgjøres.. Det er STOR forskjell på motivasjonen man får da :)

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1263 på: 30. Mai 2012, 13:07 »
Det er jo også noe han da "må" følge opp, ellers mister hans ord all betydning for alle spillerne han har under seg.  Og når han da "må" følge det opp, fordi han "måtte" si det, så vil det jo være "reellt".

Dessuten kan det med den logikken ses på at de som "egentlig" ligger ann til å være første valg pga gode prestasjoner tidligere, plutselig "mister credit" for de gode prestasjonene de har gjort, og dermed blir demotiverte fordi de må "gjøre alt på ny".

Eller "hva"? :D

(Men hva vet vel jeg om motivasjon. Jeg var fyren som forbannet treneren og viste ham en usynlig finger hver gang han påpekte noe jeg kunne bli bedre på. (Som riktignok var (og er) det aller meste.)) :D
Genius by birth. Slacker by choice.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Venter i spenning...

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1265 på: 05. Juni 2012, 21:35 »
Er overbevisst om at visst taylor ikke hadde fått skaden sin, så hadde han vert i landslags troppen. Antageligvis starta og med alle skadane dei har. Og eg må sei, taylor er vertfall like god som cahill!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1266 på: 05. Juni 2012, 21:38 »
Er overbevisst om at visst taylor ikke hadde fått skaden sin, så hadde han vert i landslags troppen. Antageligvis starta og med alle skadane dei har. Og eg må sei, taylor er vertfall like god som cahill!

Uenig. Det eg har sett at Cahill etter at han blei varm i Chelsea-trøya, og for landslaget har vert solid! Føla mange Newcastle-fans har et vell opphausa syn på Taylor.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1267 på: 05. Juni 2012, 21:45 »
Synst ikke det. Caill gjør mye merkelig av og til. Taylor er no vertfall bedre en han benkesliteren til liverpool som er blitt kalt inn i troppen;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1268 på: 05. Juni 2012, 21:57 »
Om Cahill gjør merkelige ting, hva gjør vel Taylor då? Var del av et solid forsvar før skaden, men før det har det vert ekstremt varierende

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1269 på: 05. Juni 2012, 22:13 »
Før ja. Men fyren har jo utvikla seg til og bli meget stabil og god. Det viste han jo før skaden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1270 på: 05. Juni 2012, 22:23 »
Før ja. Men fyren har jo utvikla seg til og bli meget stabil og god. Det viste han jo før skaden.

Spør du meg var han ikke sååå eksepsjonell som folk skal ha det til. Var som sagt del av en solid firer, uten å utmerke seg som noe viktigere enn de andre synes eg. Williamson har på samme måte gjort det bra etter jul i lag med Colo, uten å skille seg spesielt ut.

Peter

• Gjest
« Svar #1271 på: 05. Juni 2012, 22:29 »
Uten å skille seg ut? Kommer ikke på noen som vant så mange dueller, og blødde så mye for drakta som Taylor gjorde før jul. Bortsett fra Ba og kanskje Cabaye, var det strengt tatt ingen som skilte seg så mye ut som ham.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1272 på: 05. Juni 2012, 22:46 »
Tippa han ikke vant flere dueller enn det Willo gjorde etter jul, og det at han kan gjøre noen skikkelige taklinger og alltid gir alt, er ikke nok til å overbevise meg. Det som avgjør for meg, er om du er solid, trygg og gjør få feil som midtstopper. Colo topper vel ingen statistikker, men liten tvil om at han er blant de bedre i sitt yrke.

Peter

• Gjest
« Svar #1273 på: 05. Juni 2012, 22:50 »
Taylor var feilfri i omtrent samtlige kamper før han ble skada. Han var så og si tryggheten selv, og Willy kan ikke sammenlignes med Tayls der. Vedder på at 99% her røsker halvveis av seg pungen i nervøsitet hver gang Willy er i nærheten av ballen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1274 på: 05. Juni 2012, 22:56 »
Tippa han ikke vant flere dueller enn det Willo gjorde etter jul, og det at han kan gjøre noen skikkelige taklinger og alltid gir alt, er ikke nok til å overbevise meg. Det som avgjør for meg, er om du er solid, trygg og gjør få feil som midtstopper. Colo topper vel ingen statistikker, men liten tvil om at han er blant de bedre i sitt yrke.

Var ihvertfall langt utpå våren den spilleren i Newcastle som vant flest hodedueller av samtlige husker jeg det ble nevnt under en kamp av kommentatoren i vår. Det syns jeg sier en hel del - og avliver ihvertfall myten om at Williamson er en bedre hodespiller enn Taylor. Det er han åpenbart ikke - og det er bare å se på hvor mye farligere vi er på cornere med Tayls på bana. Så er det veldig legitimt å påpeke at Taylor og Terry var de spillerne i PL som vant flest dueller av samtlige frem til skaden - samt at han jo da også blokkerte flest skudd. Er MYE tryggere med Tayls en mot en enn jeg er med Williamson.

For meg er valget mellom Williamson og Taylor soleklart - og det går i favør Tayls. Willie hadde noen virkelig katastrofale kamper også nå utpå nyåret. Og blir ofte avkledd tempomessig.
« Siste redigering: 05. Juni 2012, 22:58 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida