20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #1245 på: 29. Mai 2012, 13:39 »
Som supporter kan du drite i det, men noe riktig gjør Pardew riktig for å ha en så samla gruppe, og er der pedagogikken kommer inn. Så en viktig del, men så klart enig at Mike bør være forbigått av noen når det starter. Men en veldig bra squadspiller å ha.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1246 på: 29. Mai 2012, 13:44 »
Men vi prater nå en helt ny sesongen der ting bør nullstilles. Vi skal gjennom en pre-season og vi SKAL kjøpe den stopperen vi ikke maktet og hente inn i januar (og kanskje kunne gitt oss en litt bedre ligaplassering). Da blir jeg særs overrasket om stopperen vi henter ikke har danket ut Williamson til sesongstart.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1247 på: 29. Mai 2012, 13:46 »
Som supporter kan du drite i det, men noe riktig gjør Pardew riktig for å ha en så samla gruppe, og er der pedagogikken kommer inn. Så en viktig del, men så klart enig at Mike bør være forbigått av noen når det starter. Men en veldig bra squadspiller å ha.

:thumbu:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1248 på: 29. Mai 2012, 14:56 »
Hvis Steven Taylor er helt klar til første serierunde er det absloutt ikke pedagogisk riktig å starte en langt dårligere spiller på bakgrunn av noe som skjedde 4 måneder tidligere da den bedre spilleren var utilgjengelig. Hilsen lærerstudent.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1249 på: 29. Mai 2012, 14:57 »
Hvis Steven Taylor er helt klar til første serierunde er det absloutt ikke pedagogisk riktig å starte en langt dårligere spiller på bakgrunn av noe som skjedde 4 måneder tidligere da den bedre spilleren var utilgjengelig. Hilsen lærerstudent.

:thumbu:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1250 på: 29. Mai 2012, 15:07 »

Taylor blir ikke klar til første serierunde. Spillere kan bruke en halv sesong på å komme tilbake til god gammel matchfitness etter en alvorlig skade. Pre-season gir ikke samme effekt. Spillere som har gjort det godt i sesongavslutningen  må få lov til å spille seg ut av laget. En halvrusten tayls er ikke bedre enn enn topptrent Willy i og med at innsats og fysikk er en så viktig del av spillet hans.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1251 på: 29. Mai 2012, 15:10 »
Så fint at du er helt sikker på det da. Alt jeg har lest tyder nemlig på det motsatte.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1252 på: 29. Mai 2012, 15:20 »
Skal no spille et drøss av treningskamper i sommer, så er nok ingen større problem å velge midtstopper enn noe annet. Etter 6-7 treningskamper har fjorårssesongen ingenting å si. Er i grunn det samme for meg hvem som spiller, da eg rangerer disse to karene rimelig likt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1253 på: 29. Mai 2012, 16:09 »
Så fint at du er helt sikker på det da. Alt jeg har lest tyder nemlig på det motsatte.

Løpstrening ol. kan ikke sammenlignes. Det er jo først når han begynner å spille kamp at han vet hvor landet ligger. En leedsstopper brukte over 1 år på å komme tilbake fra samme skaden. Dog hadde sannsynligivis ikke han tilgangen på samme medisinske apparat, men å tro at Tayls skal være 100% frisk og matchfit på halvparten av tiden er naivt å tro.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1254 på: 29. Mai 2012, 16:11 »
Vi får se. Poenget er at det eneste vi kan uttale oss om er det hypotetiske. Jeg vil selvsagt også heller se Williamson enn en Taylor som ikke er mer enn 80%. Er han 90 så er jeg mer tvilende...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1255 på: 29. Mai 2012, 16:12 »

Signert.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1256 på: 29. Mai 2012, 16:13 »
Vi får se. Poenget er at det eneste vi kan uttale oss om er det hypotetiske. Jeg vil selvsagt også heller se Williamson enn en Taylor som ikke er mer enn 80%.

Der er vi enige :)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1257 på: 29. Mai 2012, 16:31 »
Tror ikke det er så nødvendig å diskutere dette. Den beste av de to kommer til å starte, om det på et tidspunkt er taylor og på et annet tidspunkt Willie spiller ingen rolle. Pardew ser de hver dag og kommer til å vurdere rett. Viktig som en her bemerket at alle starter fra scratch nå i sommer, spesielt viktig å gi et slikt signal til "squadspillerne". Dersom de føler at de kan spille så bra de kan, men at det allikevel er de samme 11 som blir plukket kommer dette til å gå dårlig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1258 på: 29. Mai 2012, 18:12 »
Jeg er tilbøyelig til å godta en Tayls med gips fra knehasene og ned fremfor en 100% matchfit Willy.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1259 på: 29. Mai 2012, 18:23 »
Jeg er tilbøyelig til å godta en Tayls med gips fra knehasene og ned fremfor en 100% matchfit Willy.

This
Same old Shearer, always scoring!