20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #900 på: 01. Des. 2010, 19:58 »
Herlig :)

Blir spennende å følge denne Colo vs Taylor duellen i kampene fremover. Om Taylor signerer ny kontrakt vil de bli gøy å se ham med Cambell som makker, og Tiote som ryddegutt forran seg.

Colo imponerte ikke i sin første sesong
Taylor imponerte heller ikke i denne sesongen

Colo var god i CCC sesongen
Taylor var skadet i CCC sesongen

Colo har spilt veldig godt i denne sesongen med god makker og Tiote foran seg
Taylor har ikke fått vise hva han kan i det nye newcastle ( med en bra DM og en god makker)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 01. Des. 2010, 22:30 »
Taylor var også GOD første halvdel av forrigesesong mens han spilte. Jeg konkluderer ihvertfall ikke med at Colo er noen soleklar ener av våre stoppere, selv om jeg er med på at han har vært vår beste stopper sålangt denne sesongen.

Jeg står fast ved at alle våre fire stoppere er ganske jevngode - men jeg holder en liten knapp på at Sol Campbell (!) antakeligvis er den mannen med høyest nivå i seg. Det hadde også vært interessant å sett Colo mot Drogba i helga. Taylor var meget god, spesielt i førsteomgang, med å ta ut Drogba gjennom sin kompromissløse stil. Det var fint å se på. Han ble selvfølgelig sliten etterhvert - men leverte en i overkant god kamp tatt i betraktning at det var hans første skikkelige kamp siden møtet med WBA mens vi var i CCC.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #902 på: 01. Des. 2010, 22:33 »
Så hjertens enig Kyrre! Det er for meg en gåte hvordan Torfinn og Mats klarer å definere Taylor som en bedre midstopper enn Colo. Førstnevnte har som du nevner vært fraværende i 2 sesonger. Colo kom til en klubb i opprør,  uten å snakke språket og ikke vant til PL. Men han har nå vært fantastisk i 2 av 3 sesonger i Castle. Det er hele 2 sesonger flere enn Taylor som ALDRI har vært god i en hel sesong! Folk må også huske på at Tiote var ute mot Bolton. Med ham på banen får endelig castlestopperne en beskyttelse som midstopperene i Chelski, Pool, og Scum har hatt i årevis. Det er mye lettere for Terry å spille godt når han ble beskyttet av klassespillere ala Makelele. Og mot Blackburn var det hele laget som sugde lut, ikke bare Colo.

Synes som sagt det blir helt feil av enkelte som bytte ut et midstopperpar som har levert kjempebra bare pga 2 dårlige kamper.

Hvor definerer jeg at Taylor er en bedre stopper enn Coloccini per dags dato? Det var i alle fall ikke intensjonen. Jeg sier bare at jeg mye heller vil ha Taylor for 45 tusen i uka enn Coloccini for 80. Dessuten er han fire år yngre, og har fortsatt tid til å utvikle seg til å bli både bedre og mer stabil. Man kan seriøst ikke bruke en svak høst i 2008 som et argument mot Taylor. Da var han 22 år og spilte fast stopper på et elendig lag i verdens beste liga. At han har såpass mye balast og erfaring som 24-åring tror jeg vil vise seg å være en enorm fordel.

Og igjen, jeg synes ikke Colo er en klar ener, Williamson har ofte vært like god. Jeg viser til mitt forrige innlegg for flere argument som jeg står fast ved.

Men ja, Taylor må bevise at han er god nok og er verdt å satse på. Allikevel er det en vanskeligere jobb for Coloccini å bevise at han er verdt £80 000 i uka.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #903 på: 01. Des. 2010, 22:45 »
Så hjertens enig Kyrre! Det er for meg en gåte hvordan Torfinn og Mats klarer å definere Taylor som en bedre midstopper enn Colo. Førstnevnte har som du nevner vært fraværende i 2 sesonger. Colo kom til en klubb i opprør,  uten å snakke språket og ikke vant til PL. Men han har nå vært fantastisk i 2 av 3 sesonger i Castle. Det er hele 2 sesonger flere enn Taylor som ALDRI har vært god i en hel sesong! Folk må også huske på at Tiote var ute mot Bolton. Med ham på banen får endelig castlestopperne en beskyttelse som midstopperene i Chelski, Pool, og Scum har hatt i årevis. Det er mye lettere for Terry å spille godt når han ble beskyttet av klassespillere ala Makelele. Og mot Blackburn var det hele laget som sugde lut, ikke bare Colo.

Synes som sagt det blir helt feil av enkelte som bytte ut et midstopperpar som har levert kjempebra bare pga 2 dårlige kamper.

Hvor definerer jeg at Taylor er en bedre stopper enn Coloccini per dags dato? Det var i alle fall ikke intensjonen. Jeg sier bare at jeg mye heller vil ha Taylor for 45 tusen i uka enn Coloccini for 80. Dessuten er han fire år yngre, og har fortsatt tid til å utvikle seg til å bli både bedre og mer stabil. Man kan seriøst ikke bruke en svak høst i 2008 som et argument mot Taylor. Da var han 22 år og spilte fast stopper på et elendig lag i verdens beste liga. At han har såpass mye balast og erfaring som 24-åring tror jeg vil vise seg å være en enorm fordel.

Og igjen, jeg synes ikke Colo er en klar ener, Williamson har ofte vært like god. Jeg viser til mitt forrige innlegg for flere argument som jeg står fast ved.

Men ja, Taylor må bevise at han er god nok og er verdt å satse på. Allikevel er det en vanskeligere jobb for Coloccini å bevise at han er verdt £80 000 i uka.

Selvsagt kan det brukes som et argument på at jeg heller foretrekker en Coloccini som har vært strålende denne sesongen. Taylor avsluttet nedrykkssesongen bra, og var god første halvdel av CCC sesongen i fjor. Faktum er at Coloccini var enda bedre i CCC og at Taylor har vært skadet de siste 10 månedene. Det er et veldig enkelt regnestykke for min del.. For all del, Taylor kan komme tilbake og bevise hva han er god for, stabilisere seg i PL. Men pr. dags er det ingen tvil.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #904 på: 01. Des. 2010, 22:50 »
Som jeg skrev tidligere så er jeg enig i at han må bevise for å komme inn igjen. Men jeg har all tro på at han er god nok, han var jo stabilt god et helt år før han ble skada. Det er et bedre argument enn at han var dårlig et halvt år før det igjen. Og det begynte jo bra da, stopperprestasjonene mot Chelsea stod ikke veldig mye tilbake for det vi har sett tidligere i sesongen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #905 på: 02. Des. 2010, 12:35 »
Vanskelig å tro på at Chelsea skal være interessert i å betale så mye for Taylor.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Chelsea-want-9million-Newcastle-star-Steven-Taylor-to-satisfy-new-Premier-League-quota-system-exclusive-article322369.html#ixzz16x6s2l5A

Ser for øvrig at artikkelen er skikkelig gammel. Dette hindret dog ikke TV2 i å ha det på førstesiden av sporten.
« Siste redigering: 02. Des. 2010, 12:36 av Geir »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #906 på: 02. Des. 2010, 12:44 »
Chelsea betaler aldri så mye nei. Ble også linka til Liverpool i går av Evening Chronicle;

Liverpool target Taylor after Carragher injury
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2010/12/01/liverpool-target-taylor-after-carragher-injury-72703-27748770/

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #907 på: 02. Des. 2010, 12:52 »
Liverpool er skakkjørt økonomisk og i tillegg er Carra ute. Mao kan det være hold i dette ryktet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #908 på: 02. Des. 2010, 12:57 »
Jeg kan helt ærlig ikke se for meg at noen av de store klubbene i England vil ha Steven Taylor. Nå har riktignok Liverpool kjøpt mye rart siste par-tre årene, så kan jo hende han ender opp som nok en "Paul Konchesky" på Merseyside. Chelsea derimot, aldri..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 02. Des. 2010, 13:40 »
Som jeg nevnte fire poster tidligere så er den tatt fra en Daily Mail-artikkel fra Februar.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #910 på: 02. Des. 2010, 13:47 »
Håper virkelig Chelski kommer på banen, selv den artikkelen er svada. De er ikke så gavmilde som city på pengefronten, men de er garantert mer spandable enn Pool.

FM Ruler

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #911 på: 02. Des. 2010, 14:13 »
Hvorfor kan ikke Newcastle satse på Taylor og Colo? Hva er det ikke jeg har fått med meg som gjør at alle bare vurderer alternativene Taylor/Campbell vs. Colo/Willy? Klubben kan jo ikke satser på Campbell, han er straks pensjonist.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #912 på: 02. Des. 2010, 14:17 »
Jeg veit ikke hvor det starta henne. Jeg sa vel at jeg mener vårt potensielt beste stopperpar kanskje er Sol-Tayls, men det betyr ikke at jeg vil satse på Sol, nettopp fordi han ikke er fremtiden. Jeg håper ihvertfall Taylor nå godtar det kontraktsforslaget som er lagt på bordet - så kan vi forholde oss til at han er med for fremtiden også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #913 på: 02. Des. 2010, 14:43 »
Det håper virkelig ikke jeg. Er bare i PL klubber presterer å betale 45-50 000 i uka for middelmådigheter. Og akkurat nå er Taylor en middelmådighet. Det potensiale har vi snakket om i årevis, uten at noe har skjedd. Dessuten ender han opp med å bli skadet etter noen kamper uansett. Selg tvert og få inn en spiss nå til jul.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #914 på: 02. Des. 2010, 14:47 »
Beklager - men jeg syns du taler i femogtredve tunger rundt det derre lønningsmaset ditt dersom du skal si at en lønn på 40 000 vil være uforsvarlig for Tayls og samtidig rettferdiggjøre 4 år eldre Colo sin ca dobbelt så høye lønn.