20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225469 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #795 på: 27. Aug. 2010, 18:28 »
Det sitatet der var kødd fra en på N-O, Christian  :P

Som jeg skrev i transfertråden så sa Hughton dette om Taylor;
"As always, we would prefer to keep it in-house, but it becomes very difficult these days," said Hughton.

"But discussions are ongoing. Steven is certainly a player we would like to remain at this football club.

"He is a player we value very highly and discussions are very much ongoing. We are very hopeful."

Hele pressekonferasen ligger også ute på nufc.co.uk

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 27. Aug. 2010, 18:48 »
Jeg tror Tayls ryker, årsak Ben Arfa.  Kan spekuleres i at årsaken til at Castle kom på banen igjen med et nytt tilbud som OM aksepterte er at de nå har råd fordi Tayls skal selges.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #797 på: 27. Aug. 2010, 19:36 »
Nope, liker ikke hva jeg leser. Men alltid 2 sider av en sak.
Jeg tror han kommer til og bli værende, og vi trenger han. Han har vært en av mine favorittspillere i denne klubben over lang tid? Men det finnes og grenser for hva jeg mener spillere evt har krav på..
La oss være den klubben som virkelig setter grenser nå?
La oss ikke kjøre ned i gjørma økonomisk igjen?
Men la oss bygge laget rundt de rammene som gjør at vi går i pluss og så bygger vi videre derifra.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #798 på: 27. Aug. 2010, 19:41 »
Jeg tror Tayls ryker, årsak Ben Arfa.  Kan spekuleres i at årsaken til at Castle kom på banen igjen med et nytt tilbud som OM aksepterte er at de nå har råd fordi Tayls skal selges.

Kan godt hende, men så hardt vi kniper på lommeboka for tida så skulle jeg tro at et Ben Arfa ikke kom i orden før Steven er borte. Frykter han kan forsvinne, men er slettes ikke overbevist.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 27. Aug. 2010, 21:26 »

Dette her blir bare spekulasjoner, men jeg tror ikke det. Taylor ble transferlista sent og er i tillegg skadet en god stund til. Han har slitt med skader, selv om han var god i første halvdel av Championship i fjor. Tror derfor det blir vanskelig å få han solgt så fort. Kan heller ikke se hvilken klubb han skal gå til der han kan få en slik lønn han vistnok ønsker. Sterke rykter er det heller overhode ikke.

Jeg tror som sagt han blir enig om ny kontrakt. Han vil bli i klubben. Hughton vil ha han i klubben og han sa som sagt idag at han var optimistisk. Vi har også fortsatt å forhandle etter han ble transferlista så det virker ikke da som vi prøver å selge han. Forhåpentligvis ordner dette seg slik at vi får inn Ben Arfa og at Taylor blir med videre.
« Siste redigering: 27. Aug. 2010, 21:32 av fredd »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #800 på: 27. Aug. 2010, 22:26 »

Synes det er veldig rart om de erstatter en midtstopper/back med en spiss/ving.
Jeg er enig med de som mener at om Taylor forsvinner så må man ha inn en erstatter for han.
Å gå inn i en hel PL sesong med en aldrende og tidvis skadeplaget Campbell, samt Williamson, Coloccini og Kadar som alle har tilgode og vise noe som helst i PL og har veldig lite om noen erfaring fra dette nivået, synes jeg ville vært en veldig stor risk å ta. Greit at vi puttet 6 mot Villa og holdt nullen, men det behøver ikke bety så veldig mye. Rapid Wien puttet jo 3 på det laget igår. Sesongen er veldig lang og krevende og kommer garantert til å kreve sine ofre i både skader og suspensjoner.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 29. Aug. 2010, 15:23 »
Newcastle United freeze out Steven Taylor for the season

Aug 29 2010 By Alan Oliver, The People

STEVEN TAYLOR has spurned a Newcastle peace bid and the transfer-listed defender faces being frozen out for the season.

Taylor, 24, will not be in the 25-man squad Chris Hughton will name on Tuesday from which he can select his Toon team for the rest of the year. The player has not even got a squad number.

http://www.people.co.uk/sport/football/news/2010/08/29/newcastle-united-freeze-out-steven-taylor-102039-22520811/

Hvis vi skal tro på Alan Oliver så vil altså ikke Taylor komme med i stallen. Får håpe han tar feil igjen...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 29. Aug. 2010, 15:38 »
Chris liker jo Taylor, så dette tror jeg ikke noe på.

Bare håper at Taylor skriver under en ny tilsvarende kontrakt som han har.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 29. Aug. 2010, 15:47 »
Hughton har ikke alene makt over dette da. Håper det er analkrem fra Anal Oliver, det herre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #804 på: 29. Aug. 2010, 15:58 »
Kan jo aldri vite helt sikkert med det han der skriver, men det er liten tvil om at Steven Taylor har driti på draget her uansett hvordan man vrir og vender på det.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #805 på: 29. Aug. 2010, 15:59 »
Oliver har blitt en gammel grinebiter, som ikke lenger har noe inside information, som han hadde i Shepherds tid, og for å overleve som journalist må han da finne på noe spenstige greier. Burde like godt meldt overgang til The Sun.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 29. Aug. 2010, 16:00 »
For gammel, kun interessant hvis han kommer som free agent. ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #807 på: 29. Aug. 2010, 16:07 »
Oliver har blitt en gammel grinebiter, som ikke lenger har noe inside information, som han hadde i Shepherds tid, og for å overleve som journalist må han da finne på noe spenstige greier. Burde like godt meldt overgang til The Sun.

The mirror kommer med noe av det samme hvertfall så mulig han ikke er helt på jordet;

Toon made last gasp bid to tie down transfer-listed Taylor

Newcastle's top brass made a conciliatory contract concession to Steven Taylor in a final bid to persuade the centre back to sign a new deal before slapping him on the transfer list last week.

Owner Mike Ashley offered to exclude the former England under-21 skipper from a clause significantly reducing salaries on new contracts in the event of relegation.

But after the player? agent, Paul Stretford, declined the deal, Ashley immediately listed Taylor, now in the final ten months of his contract, ahead of Tuesday?s transfer deadline.

The Taylor camp now fear that the injured player will be frozen out at St. James? Park after leaving the club?s near £40,000-a-week offer lying on the table. Relationships between Newcastle and Stretford are severely strained.

A Newcastle source revealed: ?Newcastle simply ran out of patience with the protracted negotiations involving Paul Stretford.

?Ashley believes Newcastle made a very fair offer that involved wages images rights and was prepared to forgo the relegation clause that applies to future contracts. When that failed to produce a breakthrough he put Taylor on the transfer list.

?Taylor genuinely wants to stay at Newcastle but is upset at being transfer-listed and the only solution to the impasse may be that he moves on.?

That is likely to mean Taylor not being given one of Newcastle?s 25 squad numbers and perhaps being loaned out to to get at least part of his present £30,000-a-week salary off the wage bill.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Steven-Taylor-turned-down-Newcastle-s-last-gasp-bid-of-a-new-contract-offer-article567035.html#ixzz0y0IKkvc0

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #808 på: 29. Aug. 2010, 17:31 »
Selg idioten! Overvurdert!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #809 på: 01. Sep. 2010, 10:43 »
Da skjedde det ingenting i går, så blir spennande og sjå troppa som blir annonsert i ettermiddag. Berre rot heile saka